Stockmann - Slikts serviss
Briesmīga klientu apkalpošana. Es paņēmu preci otrajā stāvā un meklēju kasieri, kur es varētu samaksāt par preci. Es pamanīju pārdevēju un gāju pie viņas. Kad es biju tuvu, pārdevēja pateica "boss", rādot ar pirksti uz zīmola nosaukumu. Viņa neteica labvakar" vai kaut ko tamlīdzīgu, tikai ar augstprātīgu rupju seju un pirksts rādīja zīmola nosaukumu. Cik es saprotu, viņa negribēja apkalpot, neskatoties uz to, ka nodaļa nebija neviena cilvēka, neviena cilvēka nebija pat tuvi. Tas ir neticami, kā pakalpojumu līmenis var būt tik zems un veikalā strādā tik nelaipni rūpji darbinieki.
Komentāri (3)
Arprāts! A tu nedomāji ka kaut ko taisi nelogisku: gribi samāksāt par maizi aptiekā vai par paracitomolu autoservisā?
Tas ir viens un tas pats veikals. Kāda saistība ar aptieku un autoservisu? Izskatās, ka jums ir problēmas ar loģiku. Kad es iepērkos jebkurā citā Stockmann veikalā citās valstīs, tur var maksāt jebkurā vietā, jebkurā stāvā un pārdevējs vismaz normāli runā, sveicīna un bez pirkstiem. Un es neatceros, ka mēs ar jums runā uz "Tu".
A TEV ir problēma ar logiku:
1. Kad es iepērkos jebkurā citā Stockmann veikalā citās valstīs, tur var maksāt jebkurā vietā, jebkurā stāvā, = = = TU esi ne citā valstī, bet Latvijā! Sevišķi apdavinātai: Stockmans NAV viens liels veikāls!
2. pārdevējs vismaz normāli runā, sveicīna un bez pirkstiem = = = TEV jateic viņai PALDIES par to ka viņa TEV neaizsutījā tris mājas tālāk!
3. Un es neatceros, ka mēs ar jums runā uz "Tu". - - Man vel visadiem jarunā JŪS? MERGS!