www.sudzibas.lv
Srots.lv srotas.lt
Pārdod bojātas detaļas, kuras neatbilst aprakstam, atsakās risināt problēmu
Srots.lv srotas.lt - Pārdod bojātas detaļas, kuras neatbilst aprakstam, atsakās risināt problēmu
Pasūtīju rezerves daļu, kura apzināti nobildēta no tāda rakursa, lai nav redzama rūsa. Realitātē detaļa ir izrūsējusi, praktiski nelietojama un absolūti neatbilst aprakstam. Aprakstā neviena vārda par rūsu. Nobildēju visas problemātiskās vietas, aizsūtīju pārdevējam. Viņi atbild, ka saņēma detaļu tādu kā sludinājuma bildēs. Man bildes viņi ignorē.
Komentāri (12)
Srots.lv. tikko saskaros ar so pasu problemu, atsakas mainit bojatu detalu. Vai ir rasts risinajuma Jusu problemai?
Nē, nav risinājuma. Viņi neuzņemas atbildību.
Ok. Es tomer pacinisos. Parak dargi izmaksaja, lai neko nedaritu.
Tiesi tada pati problema - ignore manu sudzibu par iztrukstoso detalu un attieksme ir zem jebkuras kritikas. Pasutiju Peugeot Boxer sedekli un sedeklis atnaca, bet bez drosibas jostas spradzes, lai gan fotografija spradze ir noradita. Iesaku aizpildit pieteikumu Lietuvas pateretaju aizsardzibas iestade, links ir seit:
https://www.vvtat.lt/en/how-to-submit-a-request/734
arī negatīva pieredze, galīgi neiesaku izmantot šos uzmetējus. Situācija sekojoša - tika pasūtīta detaļa, pēc ~2 nedēļām atnāca nepareizā. uzreiz pēc saņemšanas, saprotot, ka tas nav tas kas man vajadzīgs un ko esmu pasūtījis, daļu aizsūtīju atpakaļ. Pēc kāda laiciņa izčekojot trackingu atklājās, ka preci nezināmu iemeslu dēļ jau ar vairākiem mēģinājumiem adresē nevar piegādāt. Sazinājos ar viņu klientu servisu uzzināt kas par lietu - kantoris rausta plecus. Izskaidroju situāciju, ka nevar piegādāt un, ka prece uz vietas viņu pasta nodaļā, vai viņi nevar izņemt pa tiešo no pasta. Atbilde negatīva.
Tālāk sazinājos ar lietuviešu pastu, šie saka, ka pagājis pārāk ilgs laiks bez piegādes un prece tiek sūtīta atpakaļ uz LV.
Atkal saziņa ar kantori, atbilde no šiem, ka arī pagājis pārāk ilgs laiks un preci vairs atpakaļ nepieņems. Argumenti, ka laiks pagājis tāpēc, ka viņi nav varējuši pieņemt preci un ka būtībā visa situacīja ir tikai dēļ tā, ka no sākta gala piegādāta nepareizā prece kantori neinteresē. Iespējams, ka slēpties alā un pastniekam nevērt vaļā durvis bija pārdomāta laika novilkšanas taktika.
Srots.lv srotas.lt. Slikta sabiedrība. Atnāca rezerves daļa ar šķelšanos un sākās gara sarakste ar viņiem, sākumā teica, ka vainīgs vēzis un tas nav kārtībā, es viņiem paskaidroju, ka tā daļa uzreiz sadalījās. Nosūtīju viņiem atpakaļ, samaksāju par piegādi, pagājis mēnesis, nauda nav atgriezta, saka, ka piegādātājs, atbildes nav. Zvanīju tieši piegādātājam, viņš teica, ka jau 6.decembrī viņiem atbildēja un gaida no viņiem rakstisku atteikumu slēgt līgumu. srots24 atbild, ka neko nav saņēmuši un ja kaut kas nepatīk, tad jāvēršas tiesā
Srots.lv srotas.lt. Slikta sabiedrība. 17.04.24 pasutiju detalu , sakuma dazas reizes sanemu e pastu ka piegade kavejas , pec tam sanemu info ka detala pardota , daudzas reizes rakstiju viniem un zvaniju - neviens neko nezin un lidz sim bridim ne detalas ne naudas 238 eur ! Krapnieki !
The company is a scammer. They take an advance payment for the goods, do not send the goods and do not return the money.
Krapnieku komanda, detaļas nesut, naudu neatgriež
Esmu kārtējais kurš iekrita uz izstrādātu shēmu, preci neizsūtīja tad sāka stāstīt ka notikusi kłūda un atgriezīs naudu. Fināls -765€ uz ēpastiem vairs neatbild.
Ir iesniegums policījā un eiropas patērētājos.
Esmu izkarojis savu un atguvis naudu no srots.lv. Nekad nevienam neiesaku tur iepirkties. Man naudas atgūšana aizñēma 45 dienas iesaistot policīju savu banku un naudas parskaitījuma platformu Paysera.lt
Ja ir gadījies iekrist sito krapnieku shēmā, galvenais nepadodieties un ja netiekat iekšā pa durvīm kāpiet pa logu. Atdzīstu lielākā problēma bīja birokrātīja un iesniegumu savākšana un iesniegšana.
Lai visiem veicās.
Dabuju naudu atpakaļ caur paysera, uzrakstiju viniem pec nedelas atgrieza