Springfield - Neatgriež naudu
Vakar nopirku zābakus Springfield veikalā Galeria Rīga, samaksātā summa 25ls, droši vien stulbi darīju, ka pirku uzreiz bet neizstaigāju visu Galeria Rīga. Rezultātā citā veikalā atradu daudz labākus par labu cenu (vai varbūt es vienkārši pārreiķinājos un man beidzās nauda), tā nu gāju atpakaļ uz Springfield veikalu lai zābakus apmainītu pret naudu ko nupat biju samaksājis (čeks bija un zābaki pat no kastes nebija izņemti), bet te jau sākas veikalnieku attieksme pret patērētāju, sakot, ka uzņēmuma politika esot tāda, ka nauda netiek atgriezta, pat tad ja pirkums izdarīts 10min atpakaļ. Protams man tas nebija pieņemami, atteicos pamest veikala telpas kamēr nebūšu atguvis samaksāto naudu, pārdevēji sāk stāstīt, ka viņi nemaz nemākot atgriezt naudu un ka nu jau tā stāvot seifā utt, lai nākot kad būs vadība. Teicu lai zvana vadībai, ja tā nav uz vietas. Pārdevēji tā arī darīja, vadītāja pa telefonu esot pateikusi, ka naudu neatgriezīs un ka ar mani runāt negribot, viņai esot brīvdiena. Protams pēc lielāka vai mazāka kašķa ar pārdevēju man tomēr izdevās runāt ar vadītāju pa telefonu un viņa tik tiešām, neizglītota, alkatīga jauna sieviete bez maz vai apsolīja man, ka man to naudu neredzēt, ka izsaukšot apsardzi uz veikalu, lai mani izraida. Nepalīdzēja pat apelēšana uz cilvēcīgām jūtam, ka tagad ir jaungada priekšvakars un vai tiešām ir jābojā svētki. Skaidrs ir viens, ja veikals negrib atgriezt 25ls kur protams daļā summas ir peļņa, bet tomēr ļoti maza, man loģiski rodas asociācijas, ka veikalam ir smagas finansiālas problēmas, ceru, ka ar maniem 25ls izdosies samaksāt tiem 3 pārdevējiem algas un īri par telpām un pašai vadībai atleks brangs kumoss. Uzņēmums kurš Latvijā ir tikai gadu jau ir izgudrojis murgainus iekšējos noteikumus un spļauj patērētājam sejā. Cilvēki mīļie, mēs esam kas vairāk, mums ir mugurkauls un morālā stāja, mēs esam pelnījuši cieņu no šo "biznesmeņu" puses, mums nav jāiet uz tādiem veikaliem, kā Maxima vai šis pats Springfield kur katrs santīms ir svarīgāks par normālām pircēja/pārdevēja attiecībām.
P.s
Jāpiemin, ka kamēr man bija šī neērtā situācija, veikalā ienāca vēl kāda jauna ģimene, kas gribēja samainīt arī tajā dienā iegādātus zābakus ar piemaksu uz dārgākiem. Arī viņiem tika atteikts aizbildinoties ar veikala iekšējo politiku.
Komentāri (14)
Veikalam par preci bez defektiem nav pienākums atgriezt tev naudu, samierinies ar to. Un pārstāj visiem krist uz nerviem. Par to svētku priekšvakaru tu, protams, smuki pateici, bet to, ka tajā pašā svētku priekšvakarā pats (nepamatoti!) bojā garastāvokli vairākiem veikala darbiniekiem, tevi gan galīgi neuztrauc. Un morālās stājas tev nav, tā ir tava ilūzija, jo tu esi āksts.
Es neticu, ka eksistē šādi cilvēki - kā šīs "sūdzības" autors...
Es vienreiz nopirku apavus Danija veikalā un nākamā dienā sapratu, ka man šausmīgi sāp kājas no tām un es vispār nevaru tos vairs uzvilkt.
Dodos uz Dāniju, kur protams, man atteica maiņu vai naudas atgriešanu.
Uzrakstīju prasījuma pieteikumu. Pēc dažām dienām nauda bija atgriezta.
Visai stulbi un neaptēsti komentētāji izrādās te apgrozās, nevajag visu darīt tikai pienākuma pēc, lietas var izdarīt arī tāpat vien. Un daudz un labas lietas. Ja līdz tam nevar vai negrib aizdomāties, tad protams arī rodas, gan šādi komentētāji, gan šādi čigān veikali.
Visai stulbi un neaptēsti komentētāji... šādi čigān veikali...
Spogulī ieskaties, gudriniek! Ceru, ka tādus tipāžus kā Tu man nevajadzēs satikt.
Zilais vali... tavs niks jau vien liecina par to, ka sirds dziļumā tu esi tāds apspiests čīkstētājs, tā vien domā, ka internets ir izgudrots tev, lai būtu kur savu niecīgo, aprobežoto viedokli izkliegt, patiesībā visticamāk dzīvē knapi vārdus vari pārspļaut pār lūpu, gan jau pats arī strādā kādā veikalā, tāpēc tik dedzīgi aizstāvi un uztver manu ierakstu kā draudus visai savai piena nodaļai maximas lielveikalā. Iedzer labāk siltu tēju un uzkliedz savai sievai (kas starp citu neļauj tev par citiem vīriešiem sapņot, par ko tev liela bēda) par to, ka cukurs par maz, atgriezies savā realitātē un necel te gaismas pilis kur tu ar necauršaujamām bruņām interneta neliešus pārmāci.
Super eseja - ceru, ka Tava latviešu valodas skolotāja ir sajūsmā par šo. Par citām lietām gan Tev saprašanas ir pamaz. Ceru, ka Jaunajā gadā pieņemsies prātā, un iemācīsies ne tikai esejas rakstīt ;)
Mja...nabaga veikala pardevejas.:)
Tu citiem pārmet par darbu Maximā, bet aizmirsti, ka tieši tu esi tas, kurš taisa traci par kaut kādiem lētiem apaviem. No tā var secināt, ka par Maximas darbinieka algu tu pagaidām vari tikai sapņot. Bet termins "čigānveikals" vispār ož pēc Krimināllikuma 78. panta.
Iesaku griezties ar sūdzību PTAC. Apavu veikali pie mums ļoti neprofesionāli izturas pret klientiem. Saskaņā ar likumu 3 diennakšu laikā ir tiesības atgriezt preci, ja tā nav lietota un pat tai nav defektu. Jo vairāk veikalu tiks sodīti, jo lielākas cerības panākt normālu attieksmi.
kur lūdzu ir tāds likums par tiesībām 3 diennakšu laikā atgriezt preci?
kur lūdzu ir tāds likums par tiesībām 3 diennakšu laikā atgriezt preci?
---
Cilvēki ar zemu IQ tā interpretē MK noteikumus Nr. 207
http://likumi.lv/doc.php?id=62580
Kad beidzot jūs sapratīsiet, ka preču maiņa vai naudas atgriešana, ja nav defektu vai citu nosacījumu - tā ir tikai pārdevēja/uzņēmuma laba griba: grib - maina, negrib - nemaina. Jūs varat rakstīt prasījuma pieteikumu uzņēmumam, ko izskatīs 10 dienu laikā, bet tur arī - gribēs mainīs/negribēs - nemainīs. Nevajag citos meklēt problēmu, ja reāla problēma - esi tu pats.
Civilizētaja pasaulē atgriež naudu par pirkumu 2 nedēļu laikā, neuzdodod nekādus jautājumus. Latvijai šajā ziņā vēl augt un augt. Diemžēl.