Šoko pasts - Nesolat to, ko nevarat izpildīt.
''Vai produkts, ceļojot nesalūzt vai nekūst? Produkta iepakojums veidots tā, lai tas produktu pasargātu. Trapeces veida forma un dubultais iepakojums pasargā to no ārējiem riska faktoriem. Protams, ja produkts tiks spēcīgi dauzīts, tas ielūzīs. Katrā gadījumā - tas pārsteigumu nesabojā. Produkts sāk kust aptuveni 35 grādu temperatūrā… Tāpēc pašās karstākajās dienās varbūt tomēr ŠOKO PASTU nesūtīt pa pastu.”Uzņēmums apgalvo, ka šokolāde netiks bojāta, izņemot, ja tā tiks spēcīgi dauzīta, tad tā ielūzīs. Manis sūtītā šokolāde tādā gadījumā tika mesta, sista, lauzta un vēl visādi bojāta, jo pie adresāta tā nonāca sadragāta. Ievietoju rakstu par to attiecīgā pakalpojuma sniedzēja Facebook.com lapā. ne ar kādu ļaunu nodomu, tikai informējot, lai nesola to, kas neatbilst patiesībai. Iepakojums NAV tāds, kurš pasargā saturu. Uz šo ierakstu lapas administrators/-e reaģēja pavisam vienkārši- to ignorējot, tas ir - izdzēšot. Nevajadzēja man nekādas atvainošanās vēstules vai ko tādu - būtu pieticis, ja uz manu ierakstu būtu pieklājīgi reaģēts un lapas administrators/- e būtu kaut vai "tukši" atrakstījies, ka uzņēmums centīsies uzlabot produkta iepakojumu, tā, lai tas atbilstu solītajam. Saskaroties ar uzņēmuma darbinieku vienaldzīgo attieksmi sapratu - šīs firmas pakalpojumus atkārtoti izmantot atsakos. Sūdzības iemesls? - Darbinieku vienaldzība (ņemot vērā to, ka publiskās lapas administrators/-e ir šī uzņēmuma darbinieks).
Komentāri (2)
Man sūtījums no Šokopasta atnāca nesabojāts. Šokolāde nebija salūzusi.
Bareta.
Es rakstīju par darbinieku vienaldzīgo attieksmi, kad sniedzot ziņu viņiem, par to, ka tas, ko sola netiek neatbilst realitātei, atbilde bija vienkārša - mans ziņojums tika izdzēsts, un man atbilde netika sniegta. Rakstā ievietotā informācija bija tikai kā papildinājums, lai paskaidrotu, kādēļ tieši ir radusies nesaprašanās (vilšanās) starp pakalpojuma sniedzēju un mani.
Bet apsveicu, Jums paveicās. ;)