SmotkasLV - Slikts serviss
Caur Tiktoku uzgāju Smotkaslv, kur izdomāju iegādāties 2 apģērba gabalus. Divas dienas vēlāk saņemu sms, ka varu doties uz pakomātu pakaļ sūtījumam, ierodoties mājās un atverot paciņu, secinu, ka viens no apģērbiem ir nepareizajā krāsā (nevis melns, bet gan gaiši pelēks) . Rakstu whatsapp sūtītājam, ka viņi ir kļūdījušies, pretīm saņemu ziņu, ka tiks nosūtīta pareizā krāsa, bet kļūdainais apģērbs man ir jānosūta atpakaļ, pašai jāapmaksā pakomāta izdevumi un to summu man novilks no nākamā sūtījuma. Par to protams biju pāsteigta, jo nēesmu teikusi, ka vēl kādreiz kaut ko no viņiem sūtīšu un kādēļ man pašai jāmaksā par viņu kļūdu (pietiek ar to, ka jau tērēju savu laiku) ? ! Uz lūgumu viņiem atsūtīt man pakomāta kodu, lai varu preci nosūtīt atpakaļ, saņēmu atbildi, ka viņiem šāds klients nēesot vajadzīgs, lai meklèju citu pārdevēju utt un tad tiku nobloķēta visos soc tīklos (kuros es viņiem ne reizi nebiju rakstīJusi) 😁 normāla attieksme pret klientu? Var just, ka ši lupatu pārdevēja, nekad iepriekš ar klientiem nav strādāJusi un nezin kā komunicēt. Ja izdomājat no viņas kaut ko sūtīt - rēķinieties ar to, ka ja atnāks kaut kas ne tā, pati būsiet vainīga un nāksiet turēt muti, savādāk būsiet neērtais klients. Atgādina biš didrihsones taktiku, ne?
Komentāri (1)
diezgan normāli, par ko cepiens? nākamreiz izvēlies tirgotāju ar jēdzīgu nosaukumu, kaut.