www.sudzibas.lv Sky Apkalpošanas kultūra

SKY - Apkalpošanas kultūra

Tādu servisu un apkalpošanas kultūru manas acis nav redzējušas. Sky Hipokrāta ielā 28 vēlējos pasūtīt kliņģeri ar žāvētiem augļiem. Ikdienā tādus netirgo, bet ja ir vajadzība, tad cep uz pasūtījumu. 22.06. Plkst. 10.00 no rīta konditorejas nodaļā vēloties izdarīt pasūtījumu, pretī saņēmu ļoti "pieklājīgu" atbildi: ka augļu nav un mīklas arī nav, var tikai ar drumstalām, no rīta nebūs, ātrāk par 14.00-14.30 lai necer dabūt. Plus vēl tam visam atbildi saņēmu krievu valodā. Sky tas nu tiešām ir tā vērts! Cepuri nost apkalpošanas kultūrai.

22.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

P

Komentāri (3)

Pacco_al 27.06.2020

Plus vēl tam visam atbildi saņēmu krievu valodā. - Rasisms Latvijā, nē nu ko jūs tas noteikti te neeksistē. Līdz ko jūsu viedoklī ir tautība, valoda, ādas krāsa vai vēl kas cits, kas pēc būtības neattiecas uz situāciju - jūs esat RASISTE - tagad tas ir jaunais šīs sezonas trends. Ziniet par to.

Ой... Какая трагедия. На русском ему ответили... прям п*здец... Нацик...

E eEnn111- 15.11.2024

Tas ir servisa līmenis, kuru māca attīstības vadītāja un Andris Lontons.
Darbinieki nenāk uz darbu un saņēma naudu. Pavāri, tādi kā jūlija pecerska, kas par 15 gadiem, tā arī neiemācījās ne cept ne gatavot.
Bārmene nastja azarova tikai nāk ubagot dzeram naudu.
Par kādu ēdienu un dzērienu kvalitāti var iet runa

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes