Sky Beauty Jelgava - Cilvēku muļķošana
Vēlējos apgiezt matus un ieveidot kā jau iepriekš to esmu darījusi šajā salonā. Meistarīte visu izdarīja lieliski, paldies viņai par to. Tad sekoja nepatīkamais, administratore paziņoja, cenu, kas ir par 10 eiro lielāka nekā līdz šim. Cenas esot nedaudz paceltas... Nedaudz? Iepriekšējā dienā zvanot un jautājot vai būšu uz procedūru, nevarēja paziņot par šiem "lieliskajiem" jaunumiem? Noteikti būtu izvērtējusi situāciju un apsvērusi izmantot vai neizmantot pierakstu. Teicu, ka nemaksāšu un no administratores puses saņēmu "stulbu" smīkņāšanu. Uzskatu, ka tas ir ļoti nepieklājīgi untā ir cilvēku muļķošana. Ar tādu attieksmi noteikti šis salons pazaudēs daudzus klientus. Interesanti ir arī tas, ka veicot šo procedūru 4 reizes, katreiz bija sava cena un čeks netika izsniegts. Laikam šajā salonā cenas nosaka pēc acīm...
Komentāri (6)
Pareizi darijaat,ka nemaksaajaat . Pilniigs stulbums.
Ja jau katru reizi bija cita cena, kas lika domāt ka arī šoreiz nebūs kas savādāk?
Un iepriekšējās 4 reizes čeka neizdošana nesatrauca, tikai tad kad cena jau bija par "lielu"...
vienmer drikst pirms pakalpojuma pajautat kadas bus izmaksas un tad domat,nevis pec gudri spregaat,ka nemaksaasi,par jau padariitu darbu!
Kru problēma noskaidrot cenu pirms apmeklējuma vai ierodoties salonā ? Es vienmēr pierakstoties jautāju cik maksās griezums ...
Arī tad, ja esat patstāvīgais klients, katru mēnesi prasīt vai ir cēlušās cenas, nav prāta darbs. Solīdi ir klientam to paziņot! Arī mana nagu meistare tieši tāpat rīkojās, paziņojot par cenu pacelšanu un tad jau tā ir klienta izvēle izmantot pakalpojumu vai nē ;)
Piekrītu katram sūdzības vārdam. Čekus tur nedod un cenu prasa "pēc acīm". Mīļie komentētāji, jūs neesat šajā salonā bijuši. Cenrādis tur stāv, bet pēc tam prasa pavisam ko citu. Pretīgi. Šī situācija nav saistībā ar pēkšņu cenu paaugstinājumu un to, ka klients/e nav iepriekš pajautājis... Aizejiet paši, sapratīsiet.