Skandi Motors SIA - Bojajums un slikts serviss
Divas problēmas mēģināju risināt caur oficiālo Mitsubishi pārstāvi - abas reizes nekas neiznāca ( otro reizi pat sabojāja ).
1) Bija problēma ar "Check engine" - laikam 3 vai 4 reizes atgriežos atpakaļ jo problēma nebija atrisināta, teica ka turbine pagalam un ir jāmaina ( parbaudiju cita servisa ) - EGR bija vainigs un turbine mazliet nepareizi noregulēta.
2) Mainīju drošas spilvenus, saņemot auto atpakaļ man teia ka deg SRS kļūdas indikators - dators rada ka vainīga ir zemstūres šleifs ( nezinu ka pareizi to sauc ) - mainīju dažas mēnešus priekš tam. Teica ka varbūt tāpēc ka ir neoriģināls. Aizbraucu uz citu servisu - man oficiāla dillera servisā vienam kontaktam zemstures šleifam PIN salocīja - no tā un bija kļūda.
Servisu absolūti neieteiktu!
Komentāri (1)
Chakareeja Jus visi servisi kur vien bijat, jo izskatas, ka baigi nesaprotat neko.