Skaititajs.lv - Briesmīgs serviss
Labdien!
Bija sarunāta meistara vizīte no firmas skaititajs.lv ūdens skaitītāja nomaiņai. Darbinieks neieradās, uz zvaniem neatbildēja, neatzvanīja. Mājas lapā norādītais numurs arī neatbildēja.
Biju spiesta meklēt citu pakalpojuma sniedzēju plus iztērēju laiku. Nezināju, ka mūsu laikos vēl eksistē 'kaut kas tāds'. Fui. Neiesaku nevienam.
Komentāri (2)
Kāds serviss. Tur vispār nekā nebija
Jūsu aprakstītā situācija var tikt vērtēta kā līgumsaistību nepildīšana vai patērētāju maldināšana, ja uzņēmums sniedz solījumu par pakalpojumu, bet to faktiski nenodrošina. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 8. pants nosaka, ka pakalpojumu sniedzējam ir pienākums izpildīt saistības līgumā noteiktajā termiņā un apjomā.
Ja meistars neieradās un uzņēmums nesniedza nekādu skaidrojumu vai alternatīvu risinājumu, tas var būt negodīgas komercprakses pārkāpums saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Tāpat Civillikuma 1587. pants paredz, ka, ja pakalpojumu sniedzējs nepilda līgumā noteikto, patērētājam ir tiesības prasīt zaudējumu atlīdzību vai meklēt alternatīvu risinājumu.
Iesakām nosūtīt uzņēmumam rakstisku pretenziju (vēlams e-pastā vai ierakstītā vēstulē), pieprasot skaidrojumu par situāciju un, ja nepieciešams, atlīdzību par iztērēto laiku vai segtos izdevumus. Ja atbildi nesaņemat vai uzņēmums turpina ignorēt klientu sūdzības, iespējams vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas var izvērtēt uzņēmuma darbības atbilstību normatīvajiem aktiem un pieprasīt paskaidrojumu vai sodīt uzņēmumu par patērētāju interešu pārkāpumu.