SK ID Solutions Smart ID - Slikts serviss
Mēģināju instalēt SmartID mobilajā tālrunī ar eID karti. Sistēma darbojas lietuviešu, krievu, igauņu un angļu valodās, latviešu valodas nav. Otrkārt, SmartID sistēma neatzīst eParakstītājs 3.0, un nav ar to savietojams, turklāt paziņo, ka vajadzīgi vēl kaut kādi "spraudņi" utt. Treškārt, Smart ID palīdzības dienests reāli nepalīdz, bet nodarbojas ar atrakstīšanos.
Komentāri (6)
😁😁😁 nekas nemainīsies no sūdzības 😁😁😁
Man gan ir latviešu valodā. Dīvaini.
Smart ID vienmēr ir bijis pieejams Latviski
Cilvēks ticis pie interneta un skricelē vienu sūdzību pēc otras. Valodas viņam neesot . Visiem ir, bet viņam nav🤣.
Stāvlaukumā viņš nevar iebraukt, Maximā kase nestrada,Ikea viņš neatrod virtuves piederumus. Vēl citus par auniem sauc. Pats vislielākais auns no visiem auniem. Nekad mūžā neesmu nopirkusi neko nevajadzīgu tikai tapec vien, ka tā prece trāpās man pa ceļam. Ja eju uz veikalu pēc pannas, nu nepirkšu es grīdas lupatu vai matu suku. Pat, ja viņas manā groziņā kāds ieliks, neņemšu. Bet te aunam problēmas, ka viņam jāiet pa veikalu un viņam vajadzīgā panna nav nolikta pie ieejas durvīm 🤣🤣🤣
Nav taisniba
Domāju, ka ir rūpīgāk jāseko instrukcijām, kas uzņēmuma portālā vismaz, manuprāt, ir ļoti skaidri un saprotami uzrakstītas. Latviešu valodā viss darbojas, esmu vairākas reizes veidojusi ar e-ID karti, viss ir savietojams, nekādu problēmu. Turklāt, jāpaskatās, par ko vispār ir runa – Smart-ID vienmēr bijusi LV valoda, bet minētā programma jeb “sistēma” principā pat nav jāver vaļā, jo galvenais ir paralēli uzinstalēt spraudni (šķiet, WebID), kas arī nav sarežģīti. Bet par Smart-ID klienta atbalsta komandu – nekad nav bijis problēmu, vienmēr atsaucīgi…