www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss

Omniva - Slikts serviss

Divas reizes vienas nedēļas ietvaros divi sūtījumi bez iepriekšējas brīdināšanas un mana akcepta saņemšanas šādu darbību veikšanai tika pārvirzīti uz citu pakomātu. Uz pakām melns uz balta uzdrukāta uzlīme, ka piegādes adrese ir Ulbrokas ielas maxima x pakomāts, bet abas reizes paka ievietota pakomātā t/c augusts pakomātā saharova ielā. Sazvanoties ar klientu centru, darbiniece aizbildinās ar uzņēmuma iekšējo politiku, kas pakomāta noslodzes gadījumos ļaujot viņiem sūtījumus ielikt citā pakomātā. Lieki teikt, ka patērētāja viedokli, vai viņš tam piekrīt, vai arī ir ar mieru gaidīt, kad atbrīvosies vieta patērētāja izvēlētajā pakomātā, uzņēmums neuzskata par lietderīgu noskaidrot. Paldies, vairs omniva pakalpojumus neizmantošu. Citas kurjerkompānijas ar šādu pašdarbību par laimi nenodarbojas.

09.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 10.09.2024

Labdien!

Mums ir patiesi žēl, ka minētās situācijas dēļ ir radušās neērtības. Ja kādreiz vēl sastopaties ar šādu situāciju, kad izņemšana pakomātā, uz kuru sūtījums pārvirzīts, Jums nav ērta, tad aicinām sazināties ar klientu atbalsta centru un pieteikt pārsūtīšanu uz sākotnēji paredzēto pakomātu.

Vienlaikus vēlamies paskaidrot, ka gadījumos, ja norādītajā saņēmēja pakomātā ir radušies tehniski traucējumi, īpaši liela noslodze u. tml., kas var apgrūtināt sūtījuma savlaicīgu piegādi, Omniva SIA ir tiesības novirzīt sūtījumu uz citu tuvāko pakomātu, atbilstoši Omniva SIA sūtījumu pakalpojumu standarta noteikumiem, 11.5. punktu.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Ar cieņu,
Omniva

Komentāri (5)

( ( ͡❛ - ͡❛) 09.09.2024

"Citas kurjerkompānijas ar šādu pašdarbību par laimi nenodarbojas."
Ittella sūtījumus ir ievietojusi nevis tikai otrā pilsētas pusē, bet pāris reizes arī citā pilsētā.

P Par visu un neko 09.09.2024

Man personīgi šādas problēmas, ka pasūtījumi tiktu ievietoti citā, ne sevis izvēlētajā pakomātā, ar citiem kurjerdienestiem par laimi nav bijušas - nedz Itellu, nedz DPD, nedz Latvijas pasta pakomātu, nedz Venipak. Līdz ar to mana sūdzība ir tieši par Omnivu. Omnivai šie diemžēl nav pirmie gadījumi, bet nu jau tā pašdarbība ir pārāk sistemātiska palikusi.

Good Intentions 09.09.2024

Omnivu bieži vien ir lētāka līdz ar ko biežāk izmantota. Ja būs pārpildīts, tad citi arī pārvirzīs.

Good Intentions 09.09.2024

Nodarbojās, nodarbojās. Es labāk saņemu nedaudz tālāk nevis pēc nedēļas vai mēneša.

P Par visu un neko 09.09.2024

Katram savs. Ja es kafejnīcā pasūtu frikadeļu zupu, man nevajag nest kāpostu zupu, jo, redz, maltā gaļa beigusies. Ja tas nav tas, ko izvēlējos, ir jābūt iespējai no šādas alternatīvas atteikties. Tā ir Omnivas problēma, ja nevar sakārtot savu loğistiku. Ja kāds pakomāts ir pārpildīts, lūdzu, uzlieciet opciju, ka šo pakomātu piegādēm uz doto brīdi izvēlēties nevar, un problēma atrisināta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes