Simplify.lv - Nepiegādāta prece.
Pirmo reizi izmantoju simplify.lv pakalpojumus.
Iegādājos kuponu, to apmaksāju, nez kāpēc pirkuma brīdī jau norādīju, kur un kā vēlos saņemt preci. Atsevišķi tam vēl jāzvana uz kuponā vai mājaslapā norādīto numuru un vēlreiz jāprecizē - ok, liela brēka nav, visu izdaru.
Kuponu iegādājos 21.01. 7: 52, domāju, ka piegāde vairāk par trijām dienām neaizņems.
16.03. - joprojām neesmu saņēmis preci, sazvanīt simplify.lv vairs iespējas nav (gan jau manu numuru ieraugot neceļ) . E-pastā saziņa bija, bet viss apstājās pie tā, ka noskaidros no Omniva kur pasūtījums pazudis - pēdējā e-pasta sarakste 18.02. Uz pārējiem e-pastiem arī netiek atbildēts.
No šīs personīgās pieredzes neiesaku šo mājaslapu un ceru, ka Ptac liks atgriezt līdzekļus pilnībā! - jā, summa nav liela, bet 7 eiro te, 7 tur un tā jau arī smuki var ofisu Rīgā uzturēt.
Komentāri (2)
Neviens telefonu neceļ un sazināties ar veikalu nav iespējams. Internetā redzamās preces nemaz nav pieejamas.
Sveiki! Lūdzu sazinieties par savu sūtījumu uz [slēpt]@simplify.lv vai zvanot uz 20045489!
Ar cieņu,
Simplify.lv