www.sudzibas.lv Siltumserviss Rīga Nenodrošina pilnvērtīgu servisu

Siltumserviss Rīga - Nenodrošina pilnvērtīgu servisu

Labdien!
Vēlos saņemt rakstisku paskaidrojumu, kāpēc vecmīlgrāvja 1. Līnijas 37 mājai joprojām nav pieslēgts karstais ūdens? Jau ir pagājušas 6 dienas! Bet no "Rīgas namu pārvaldnieks" un "siltumserviss Rīga" nav nekādas reakcijas. Kopš pagājušas piektdienas, visa māja dzīvo ar ierobežotu karstā ūdens padevi, tas tiek pieslēgts uz 2 - 3h un pēc tam atkal tiek atslēgts. Ja neesi paspējis nomazgāties šajā laikā, tad gaidi nākamo reizi, kad siltumserviss Rīga atkal uz 2-3h pieslēgs karsto ūdeni.
Abus šos uzņēmums ir faktiski neiespējams sazvanīt, ja arī izdodas, tad atbildes no viņiem ir gauži vienkāršas - "mēs neko nevaram izdarīt šobrīd. Esam nodevuši informāciju brigādei, kaut kad atbrauks paskatīties". Šāda veida komunikācija jau norit 6 dienas.
Lielākoties komunikācija noritēja ar 'siltumserviss Rīga' zvanu centru.
Mēs nekādas pieteikumus neesam saņēmuši (kaut pirms manis zvanīja vairāki kaimiņi) (26.09.) .
Mēs nodosim informāciju brigādei, lai atbrauc. (26.09.)
mēs saņemam ziņas, ka no jūsu mājas, kāds nelegāli pieslēdzies apkures sistēmai (28.09.)
jā, tika konstatēta avārija, bet mēs par to tikai vakar uzzinājām (29.09.)
pie jums vakar jau bija meistars (29.09.)
spriežot pēc atbildēm, ''siltumserviss Rīga" pārstāvjiem katram ir sava servisa par notiekošo.
Katru reizi ir jauna versija, bet pa šim 6 dienām, es neesmu redzēJusi ne brigādi, ne meistaru.
Es pat neesmu redzēJusi nevienu informatīvu paziņojumu pie kāpņu telpas, ka norisinās remontdarbi, vai mājai būtu avārijas stāvoklis, vai ir kaut kādi siltumsistēmas uzlabojumi. Vispār nekas, klusums!
Mēs it kā dzīvojam 21. Gs. Kad tehnoloģijas ir visur, internets ir pieejams bezlimita, visiem uzņēmumiem ir mājaslapas. Kur ir kaut viens paziņojums, ka vecmīlgrāvja 1. Līnijā būs problēmas ar karstā ūdens padevi?
Tajā vietā, jūs vienkārši 6 dienas iztēlojaties, ka neko neziniet par esošo situāciju!
Vai jūs uzskatāt, ka tas ir normāli, ka visai mājai jādzīvo ar ierobežotu ūdens padevi?
Jūs neesat aizdomājušies, ka šeit dzīvo ģimenes ar maziem bērniem? Man kaimiņos dzīvo grūtniece, kura ir pēdējā grūtniecības mēnesi, vai viņai pēc jūsu domāt vispār nevajadzētu ievērot higiēnas normas?
Man tiešām savs bērns ir jāmazgā ledaini aukstā ūdeni, tikai tāpēc, ka Rīgas namu pārvaldnieks un siltumserviss Rīga nevēlās iedziļināties un atrisināt šo problēmu!?
Šobrīd rodas jautājums, Rīgas namu pārvaldniekam, par ko maksāju mums rēķinus?
Par atbildi - "mēs neko nevaram izdarīt", "tas nav mūsu kompetencē", "zvaniet uz informatīvo tālruni siltumserviss Rīga"?
Ja tāda ir jūsu pakalpojumu taktika, tad paldies, bet es vēlos atteikties no apsaimniekošanas maksas, jo no jūsu puses nekas netiek darīts, lai atrisinātu šo situāciju. Pat mājas pārvaldnieks - vilnis rečs, nav papūlējies atbraukt paskatīties, kas te īsti notiek. Viss uz ko esat spējīgi, nodot tālāk kādam citam risināt.
Tāpēc es vēlos no siltumservisa Rīga un Rīgas namu pārvaldnieks, saņemt detalizētu paskaidrojumu, kāpēc visas 6 dienas no jūsu puses nav nekāda reakcija, kāpēc nav bijuši nekādi paziņojumi par karstā ūdens atslēgšanu, kāpēc no visiem iesniegtajiem paziņojumiem, jūsu zvanu centrs ir piereģistrējis tikai 2, kā arī kāpēc tiek klaji melot par esošo situāciju ar karstā ūdens padevi?

30.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes