Siltumserviss Rīga - Ļoti slikts serviss
Jau dzirdētas daudzas jo daudzas sūdzības par šo uzņēmumu.
Un tomēr liksu klāt vel vienu, jo pusgada laikā nekas nav mainījies uz labo pusi, bet tikai palicis vēl bēdīgāk.
Mājaslapas nav!
Lai uzzinātu, kā ar šo kantori sakomunicēt, jāiet RPN mājaslapā vai jaizmeklējas pa Google.
Ir tikai viens komunikācijas veids - zvanīt uz AVĀRIJAS TĀLRUNI. Ar ko jums asociējas vārds "avārijas tālrunis"? Nu, līdzīgi, kā avārijas dienestam - tāds, kas strādā nepārstraukti visu cauru diennakti un bez brīvdienām, vai ne? Tad lūk šis avārijas tālrunis NAV SAZVANĀMS! Vienkārši neiet savienojums. Pat neieslēdzas automātiskais atbildētājs, kas lūdz uzgaidīt. Vienkārši nesavieno!
Serviss zem jebkuras kritikas - pazeminoties gaisa temperatūrai, šie gudrinieki pazemina apkures temperatūru. Kur ir loģika? Dzīvokļos cilvēki salst. Bet, jā jau minēts, sazvanīt nevienu nevar.
Esmu pilnīgā šokā, kā normāli funkcionējošā valstī, kur it kā daudz maz ir kārtība, kur ievēro cilvēku tiesības un intereses, darbojas kaut kas tik nožēlojams!?
Pievienot komentāru