Siltumserviss - Nekvalitatīvs siltuma pieslēgums mājai
Tikko uzrakstīju savu problēmu. Nav apkures pieslēgums divistsbu dzīvokļa apdzīvojamās istabās.
Zvanu uz 8900 jauno 10. oktobra. Uz 80000610 zvanīt ir bezcerīgi, jo 3 min laikā savienojums nenotiek.
Automāts ir piekusis.Esmu bijusi Juglas Namu pārvaldē un ziņojusi par apkures neesamību. Atbilde - ziņosim siltumservisam un viss...sākas no gala.
Amatpersonām nevajadzētu melot, kā to darīja Krists Leiškalns TV pārraidē.
Esmu pārliecināta, ka maksu par pakalpojumiem nav iespējams noteikt. Ierosinu oktobra mēnesī siltuma piegādes patērēto kaloriju daudzumu piedzīt tiesas ceļā no minētās personas
Ar cieņu. Ceru, ka palīdzēsiet.
Nav apkures pieslēgums apdzīvojamās istabās no 09.10.2018. līdz pat 29.10.2018. Kā namu apsaimniekotājs -var aprēķināt maksu par apkuri? Vidējā temperatūra šonakt bija ap 14 grādiem. Vienam no pensionāriem ir apgrūtinoša pārvietošanās. Lai salst? Ko domā Ušakovs, jo viņš ir pensionāru izteikts aizstāvis?...
Pievienot komentāru