Silarozes - Slikts serviss
Праздновали там свадьбу, очень красивое место, НО!!! Сервис нулевой.
Хозяин хамил гостям. Попросили стакан для букета невесты-не дал! Сказал это наши проблемы, надо было раньше думать и брать из дома. Вместо обещанных 2-х русскоговорящих официантов была одна ни слова не понимающая на русском(а у нас гости из России были). За алкоголем на стол бегали сами гости. Торт не вынесли, для него даже не было места. Расчищали место на нашем столе, чтобы хоть куда-то его поставить. Не было и в нём свечей, которые мы заранее привезли для торта. Весь торт резала бедная невеста. Официантка не выполняла свою работу. На это хозяин ответил хамством, типо мы сами торт привезли, мы сами значит должны всё делать. Таким образом были испорчены важные моменты. На следующее утро оказалось, что уборкой зала и помещений тоже должны заниматься мы сами – мы отдыхали, нам и убирать. Жених и невеста махали швабрами, убирали украшения... Мусор вывозить тоже должны были мы сами. Очень ужасно было, когда гостям, приехавшим на машинах, приходилось забирать мешки с мусором. Всю ночь были перебои с электричеством (хотя здесь виновато Latvenergo), в номере для молодожёнов его решили отключить вообще... Заказанный джакузи был холодный. Очень не продумано, сервис отсутствует, отсутствует и уважение к гостям.
Хозяевам стоит задуматься!
Komentāri (21)
Pilnīgi nepiekrītu Tatjanas rakstītajam. Pirmkārt visi viesi, izņemot viņu bija apmierināti. Par torti- torti mēs visu laiku no tā brīža kad to atveda turējām ledusskapī un pēc tam tai bija paredzēta vieta uz kafijas galda( tas taču bija saklāts, vai ne Tatjana?). Par to, ka mums būtu jāliek uz tortes svecītes mēs nezinājām, jo mums par to neviens vispār neko neprasīja. Viņiem pašiem nekas nebija saskaņots, jo pie mūsu darbiniekiem visu laiku skraidīja kāda sieviete un vakara vadītājs ar dažādiem organizatoriskiem jautājumiem par kuriem viņiem un mums nebija ne jausmas. Starpcitu, Tatjana var pajautāt tai sievietei, ka glāzes puķēm tika jau iedotas tam vakara vadītājam. Vispirms jau tas, ka viņu viesi ieradās pusotru stundu ātrāk pirms norunātā laika un pieprasīja glāzes, alkoholu, uzkožamos- marinētus gurķus, utt. un telpas, kur sākt dzert, kas nu galīgi nebija ar mums saskaņots un tādā veidā traucēja mūsu darbiniekiem. Neskatoties uz to, mēs viņiem neatteicām. Tatjana nemaz nepiemin to, ka viņa jau namu izmantoja iepriekšējā dienā bez maksas. Viņi bija samaksājuši par vienu viesmīli un nesaprotu kādā veidā viņa iedomājas, ka tur pēkšņi būs divi. Viesmīles pienākumos neietilpst ieliet alkoholu visa vakara garumā katram no četrdesmit septiņiem viesiem. Jums taču, Tatjana, bija zināms, ka tā kā mēs neņemam nekādu korķu naudu, mums gar Jūsu pudelēm- gan pilnām, gan tukšām, nav nekādas daļas. Pilnīgas muļķibas arī par saimnieku, kurš esot bijis rupjš pret viesiem, jo visiem citiem viesiem gan tā nelikās. Vai tad 34 grādi spa baseinā ir auksts ūdens? Citiem nemaz tā nelikās. Mēs vēl iedevām binusā divas stundas spa baseinu bez maksas un saunu arī(dēļ Latvenergo sagādātajām elektrības problēmām) kā arī pēc viesu lūguma saimnieks bez maksas atļāva izmantot visu dienu pludmales volejbola laukumu. Tatjana tikai raksta par to kas viņai nepatika- arī mums daudz kas nepatika, piem., tas, ka tika salauzta viena gulta, pievemtas divas gultas, sistemātiski tika pārkāpti iekšējās kārtības noteikumi par kuriem parakstījās tieši Tatjana un ignorēja aizrādījumus, kurus tagad viņa sauc par rupjībām(piem., tas, ka telpās nedrīkst dedzināt atklātu uguni - pateicoties tam tagad grīda ir sabojāta) un miskastes nekad neviens nav prasījis vest prom un viņi nemaz arī tās neveda nekur. Tatjanas problēma ir tā, ka viņa grib nezin kādu līmeni, bet maksāt par to negrib un viņa nespēj ievērot nekādas līgumā parakstītās norunas. Es gan domāju, ka tur pie vainas viņas personīgās problēmas(viņa pati saprot par ko es runāju).
Es par šo viesu namu varu teikt tikai to pašu labāko. Nupat dzērām kāzas manai māsai un esam apmierināti, ka izvēlējāmies šo vietu. Pats viesu nams ir ļoti skaists, tīrs, apkārtne arī pasaka un apkalpošana centīgi (mums bija puiši) un laipni. Arī ar saimniekiem sapratāmies ļoti labi, visu izdevās veiksmīgi sarunāt, izrunāt, tika ņemtas vērā visas mūsu vēlmes. Lai veiksmīgs turpmākais bizness!
Laikam jau daļēji jāpiekrīt Tatjanai. Miskastes gan mums nelika vest, bet tas, ka viesiem ir jāpilda un jānēsā tukšās/pilnās pudeles, manuprāt IR absurds. Es nevienā viesu namā kko tādu neesmu redzējusi, neatkarīgi no tā vai ir vai nav korķa naudas. Nakšņošanas telpas gan bij jaukas, nevar sūdzēties. Vairāk gan tieši pats serviss pieklibo. Jokaini, ka šķovētos kāpostus pasniedz maziņās (ļoti mazās) bļotiņās un dārzeņu plate ir sagriezti tomāti un gurķi. Un jā - torte tiešām ir jāgriež pašiem. Trakākais bija kāzu mielasts, kad visi ieksaitot jauno pāri un viesus bij šokā, par ēdiena daudzumu (lai gan iepriekš runājot pasniegts bij tā, ka galdi lūzīs), kas bij ļoti pieticīgs. Uzreiz jābrīdina, ka viesu namam NAV nekādas virtuves iekārtas, kas nozīmē, ka maziem bērniem ēdienu neuzsildīt, kas mums radīja problēmas. Un pilnīgi neviens ēdiena veids nebija dekorēts, kā to pierasts redzēt kāzu mielastos - ne dillīte, ne plūmju tomātiņš, ne citroniņš, nekā. Mazliet nepameta sajūta, ka pārtika iepirkta lielveikalā, un salikta pa traukiem...
Principā ļooooti skaists viesu nams, bet izskatās, ka saimnieki no skaistas ēkas grib veidot biznesu bez piedāvājuma un servisa, jo bez vietas, ēkas un "pieticīga" mielasta šis viesu nams neko vairs nepiedāvā. Ne dekorēšanu, ne pilnu apkalpošanu, ne kārtīgu mielastu, ne organizatoriskos pakalpojumus, ne virtuves pakalpojumus, neko...Mazliet jāpiezīmē, ka viesu nama īpašnieks... varbūt nav rupjš, bet mazliet lecīgs un skarbs gan. Es saprotu, ka tas ir viņa īpašums. Bet ielaižot namā kāziniekus IR jārēķinās ar kko salauztu, pievemtu, nesavāktu un atstātu. Tā nu tas ir.
Vai tiešām runa iet par vienu un to pašu viesu namu? Nupat nosvinējām kārtīgas kāzas. Neko sliktu nevaru teikt. Vieta skaista, pats viesu nams arī. Runājot par galdiem un ēdieniem, tad mūsu kāzās viss bija ok. Galdi bija skaisti uzklāti, ēdieni izdekorēti, viss kā pienākas. Mēs gan pirms tam visu sīki un smalki izrunājām- varbūt tur tā vaina? Pats bīju kāzu rīkotājs un es esmu cilvēks, kam vajag visu sīki un smalki izrunāt, saskaņot, uut..- lai viss būtu kā nākas. Šajā ziņā problēmu nebija, viss noritēja kā runāts. Par alkoholu un pudelēm jāsaka, ka bija tā, ka mūsu ziņā bija to salikšana uz galdiem, bet tukšās pudeles vāca nost viesmīļi. Torti jau pirms tam vienojāmies, ka griezīs un viesiem dalīs viesmīļi, arī tur viss bija ok. Nezinu, varbūt vaina komunikācijā? Pašu īpašnieku gan tā arī nesanāca satikt, tā ka par to neko nevaru komentēt. No mūsu puses beigās tikai nācās norēķināties par saplēstajām dažām glāzēm, kas, manuprāt, ir tikai normāli. Pavisam normāls viesu nams.
Ļoti neatsaucīgs šis saimnieks viesu namā Silarozes !!!, skumigi, ka bija jāatceļ kāziniekiem iecerētais pasākums šovasar tikai dažas dienas pirms kāzām ... nevienam neiesakām tieši zemā servisa un attieksmes dēļ saistīties ar šiem saimnekiem, kuri neprot sarunāties kulturāli ar klientu...
Kā nav kauna sagrozīt patieso situāciju un viesiem pasniegt pilnīgus melus, lai nenoliktu sevi par muļķiem, jo kurš gan atzīs, ka pašiem nav naudas, lai samaksātu par savām kāzām un uzstādītajām prasībām? Jau problēmas bija ar avansa naudu, kuru bija jāgaida pus otru mēnesi un Raimods plātījās, ka esot nezin kāds čoms īpašniekam un tāpēc viņam pienākoties nezin kādas atlaides un bonusi, kaut gan īpašniekam viņš nekāds paziņa nav, un neskatoties uz to, tomēr iedevām bonusā saunu uz pāris stundām bez maksas! Viss bija kārtībā līdz brīdim, kad sākām prasīt naudu, jo mūsu viesību namā ir jānorēķinās 10 dienas pirms pasākuma, bet šis pāris visu laiku atrunājās ar visādiem aizbildinājumiem, kāpēc vēl nevar norēķināties, kaut bija jau atlikušas sešas dienas! Un kā pierādījums patiesajai situācijai ir atceltās kāzas, kas visu izsaka!!! Runājot par nepieklājīgajiem cilvēkiem, tad visnepieklājīgākais bija tieši Raimonds (gan iesākot telefona sarunu ar pavēlēm un rīkojumiem kas mums būs vai nebūs jādara, gan ar uzvedību, kas liecina par sliktām manierēm...). Tiešām neiesakām nevienam viesu namam šo pāri kā klientus, jo viņu pārliecība ir tāda, ka viņiem ir tiesības uzvesties kā vien ienāk prātā, un kā rakstīja man pati līgava e-pastā, ka viņi ir īpaši un mūsu pienākums ir izdabāt pilnīgi visām viņu kaprīzēm un iegribām! Ir jau ok, ja vien par to arī kāds taisās samaksāt naudu, bet šis ir tas gadījums, kad īstenībā naudas nav un neviens arī netaisās neko apmaksāt, bet vēlas nezin ko...
Dārgā Ilze, jums par prieku kāzas netiek atceltas, bet PĀRCELTAS uz daudz elegantāku vietu, kur saimnieki paši nāk pretī ar idejām nevis tās noliedz, kā Jūsu gadījumā.
Lasot Samantas un Tatjanas komentāru jāsecina, ka mūsu priekšstats par šo viesu namu Silarozes diemžēl kādam arī ir īstenojies dzīvē. Tiešām žēl cilvēku, kas izdod naudu par tādu bezservisu.
Jūsu attaisnojošie teksti ir ļoti smieklīgi un patiešām nožēlojami, ka tos nespējat pierādīt ar darbiem. Paldies par viesmīlīgo attieksmi!
Lasu komentārus un secinu- cik cilvēku, tik viedokļu! Pats esmu šī viesu nama klients un ar sūdzībās minētām lietām neesmu saskāries. Viesu nams skaists, ainava tāpat, saimnieki atsaucīgi un laipni, vēlmes tiek uzklausītas. Pēc pieredzes sadarbībā ar šo viesu namu šķiet, ka sūdzības ir ĻOTI pārspīlētas.
Piekrītam pēdējam rakstītajam komentāram par pārspīlētajām sūdzībām. Šos visus pretīgos komentārus droši vien raksta cilvēki, kuriem dzīvē pašiem neiet un tāpēc jau pār citiem izgāž savu žulti (jo kāds jau pie tā visa jāvaino). Mūsu kompānija ir ĻOTI APMIERINĀTA AR SERVISU ko piedāvā šis viesu nams. Ar dzīvi apmierinātiem un pozitīviem cilvēkiem iesakām šo viesu namu!
ne tur sila, ne tur rožu...
Lielu māku jau nevajag pašiem sarakstīt sev izdevīgus komentārus, jau pēc rakstīšanas stila var atpazīt saimnieku!
Vēlos piebilst "Apmierināto viesu" pēdējā teikuma komentāram...
Bija nejaušība gadīties šajā namā svinībās viesa statusā vairākas reizes un diemžēl jāsecina, ka "Ar dzīvi apmierinātiem un pozitīviem cilvēkiem iesakām šo viesu namu" tikai tajā gadījumā, ja šie pozitīvie un ar dzīvi apmierinātie cilvēki vēlas SABOJĀT šo idilli, tad lūdzu - sviniet savas viesības šajā namā.
Iespējams, šajā namā var tusēt citos pasākumos (sporta pasākumi, ssemināri utml), bet tikai ne kāzās vai jubilejās.
NAV SERVISA, NAV PRETĪMNĀKŠANAS, NAV BIZNESA IZPRATNES, NEKAS NAV NORMĀLI LABIEKĀRTOTS (ūdens rūsains, duškabīnēs ūdens slikti notek, nekādu košumstādījumu vai ziedu utml), PAR VIRTUVES (????) TELPU BŪTU JĀNOKLUSĒ, LAI NEIERODAS SES un neslēdz šo ēdienu dalīšanas kambari, jo tajā valda pilnīgākā antisanitārija vārda tiešākajā nozīmē.
Es gan varu teikt tikai labus vaardus. Briinos par sarakstiitajaam suudziibaam.
Labdien, diemžēl pārliecinājos par to, ka svētkus tiešām šeit nevar svinēt, žēl, ka komentārus izlasu tikai tagad, bet jāpiekrīt negatīvajam viedoklim.
Pirmssvētku komunikācija ar viesu namu notikai ar saimnieci Ilzi, kura bija ļoti laipna atvērta un solīja visu un visur, bet svētku priekšvakarā uzrodas saimnieks, kurš iepriekšējā vakarā mūs izdzen no viesu nama, lai gan mums vēl bija organizatoriski jautājumi, jo viņam tad papildus būs jāmaksā viesmīlei, kura tur jau visu dienu vergojusi, tāpēc viesu nams tika slēgts, mums nepadarot paredzētos darbus! Nepamet iespaids, ka šī jau ir atstrādāta sistēma, kur sākumā ir maiga sievietīte, kura sasola sazin ko un te pēkšņi parādās bargais tēvainis, kurš nu ievedīs kārtību.
Par ēdiena porcijām, par solītajiem ēdiena kalniem uz vienu cilvēku pie summas 14 LVL saņēmām vien lielus baltus šķīvjus ar minimālu ēdiena daudzumu, tā teikt galdi nelūza no pārbagātības, šeit nu samniekiem vajadzētu painteresēties, kā ir jāizskatās galdam, kur tiek maksāti 14 LVL no personas, paši taču arī kkur ārpus Savām Silarozēm esat bijuši vai neesat redzējuši bagatīgi klātu galdu?
Papildus maksa par glāzēm, protams, ka tika pieprasīta, lai gan tas fiktīvajā neparakstītajā līgumā nevienā punktā netika minēts, šīm pāris sasistajām glāzēm būtu jābūt iekļautam pie pašriska, ko pilnīgi noteikti sedz summa, ko aizmirsāt uzlikt uz galda ēdiena formā.
Atrakcijas brīvā dabā, var notikt tikai uz akmeņu seguma, zālienā nedrīkst skriet, lekt, iet, jo saimnieki satraucās, ka zāliens tiks izbradāts.
Solītais futbola laukums bija aizaudzis, pa kuru nebija iespējams spēlēt futbolu, lai gan tika solīts, ka tiks savests kārtībā.
Kronis visam, vakara gaitā izrādījās, ka esam par skaļu, lai gan sākotnēji tika teikts, ka tuvakajā apkārtnē neviena nav un nekad nevienam nav traucēts, bet mēs laikam bijām pirmie, jo tika piesolīti apsargi no pagasta, kuri braukšot pie mums.
Mēs jau tādi pieticīgi ļaudis, neesam cimperlīgi un norijām visus šos saistītos notikumus, lai nebojātu īpašo dienu cilvēkiem bet diemžēl viss šis sabojāja sākotnēji labo priekšstatu.
Jūs varētu publicēt tāmi līdz pēdējam sīkumam, lai cilvēki saprastu par kādām summām ir runa, summas ir lielas, bet pretī diemžēl pats minimums un vēl neapmierinatība.
Ja nodarbojaties ar šādu pakalpojumu sniegšanu, tad jums ir jārēķinās ar to, ka cilvēki bļaus, leks, skaļi runās, staigās pa zāli un citādi amzierēsies, viņi ir atbraukuši atpūsties un nevēlas, lai katrai viņu kustībai sekotu. Ja vēlaties tik nenormāli pasargāt savu celto, loloto īpašumu, tad neizīrējat to nevienam dzīvojat paši tur un viss. Cilvēki, kuri pie Jums ir bijuši tur vairs neatgriežas, nevēlas tur atgriezties un nerekomendē Jūsu namu citiem - tā ir milzu antireklāma, ko paši veicināt, diemžēl, bet tā nu tas ir!
Fui, fui un vēlreiz fui "viesu namam" Silarozes!
Vienīgais pozitīvais visā šinī lasītajā, prieks, ka saimnieki zin, kur par sevi atsauksmes meklēt!
Lai dzīvo sudzibas.lv!
Man arī 2009.gadā tur bija kāzas. Visu sīki sarunājām. Saimieks laipns, pedants un solīja visu izdarīt. Rezultātā liela vilšanās. Samaksājām summu ar 4 cipariem, bet servisa nekāda.
Praktiski nekas no solītā nebija izpildīts.
Viesmīles kā tikko no kūts iešļūceņēs atnākušas. Nekāda svinīguma. Man viņu vietā bija jāseko vai nevejag papildināt iztukšotos traukus.
Saimnieks visu nakti pie mums uzturējās, jo sieva no mājām izdzinusi, kaut gan teica, ka neviena nebūšot.
Nu jau pagājuši 2 gadi kopš tā brīža, bet vēl rūgtums par visu.
Nezinu vai vienmēr vainīgs tikai viesu nams, jo, kā skatos, tad sūdzības jau var atrast par gandrīz jebkuru no viesu namiem. Tā teikt, viena pagale jau nedeg.
Viena pagale protams nedeg! Bet nu cik ir gadījies būt viesu namos, serviss vienmēr un visur briesmīgs.Es domāju, ka šis bizness Latvijā nerullē un trūkst katastrofali līdzekļu, lai biznesu uzspodrinātu un uzturētu.Tamdēļ arī nav nedz servisa, nedz jēdzīgu apstākļu, nedz attieksmes.Es sev tuvākajā apkārtnē pie Daugavas, skaistā vietā zinu viesu namu.Tur jau gadu nekāda kustība nenotiek, kaut viņi arī reklamējās.Nu ja tur iebrauktu, būtu serviss precīzi, kā aprakstīts.
Nav ko daudz piebilst, bet pievienojos visiem, kuriem radās vai bija iespēja izbaudīt saimnieka "laipno" attieksmi.
1. Ēdiens vienagla par kādu cenu ir zem katras kritikas. Protams, saimnieks brīdina, ka ēdienu negatavo, bet pasūta citur. Tomēr daudzums ir ārprātīgi maz (Rīgas centrā par tādu cenu var dabūt 3x vairāk) un garša ir zem katras kritikas. Mums kartupeļi bija auksti un glumi...
2. Pats viesu nams (nu jau bijušais) bija daudzmaz ok, bet tomēr priekš kāzām nav īsti piemērots...
3. Saimniekam vajadzētu saprast, ka viņš nav pasaules naba un pret klientiem ir jāizturas laipnāk. Ja nemāk runāt vai nevēlas atzīt savas kļūdas, tad vajag celt nevis apkalpot...
Silarozes saimnieks pēc dabas ir vienkārši riebīgs, uzpūtīgs cilvēks!
Kā teikt, Dieviņš nav mazais bērns, visu redz. Lūk arī rezultāts.
Gan jau avansu naudiņa ir iekrājusies kādam laikam. :)