Sia"Vilar Lukss" - limfadrenāžas zābaku procedūra
Labdien ,cienājamās dāmas .
Vēlos visas informēt ,ar kādu NEGATĪVU pieredzi salonā VILLAR Sia " Vilar Lukss" Rīgā Lāčplēša ielā 22 ar salona īpašnieci Kristīni.
Biju iegādājusies kuponu kolektīvajā iepirkšanās portālā "Cherry " uz limfadrenāžas zābaku procedūru uz 10 reizēm. Pirmajos apmeklējumos viss bija kārtībā ,bija jauka administratore Marina ,kura visu paskaidroja par procedūras norisi ,procedūras laikā vairākas reizes ienāca kabinetā ,lai pārliecinātos ,kad ar manīm ir viss kārtībā utt ,varu teikt viņai tikai sirsnīgu paldies,bet ka par nelaimi administratore nākošajā ned.,kad man bija pieraksts nestrādāja un te mani sagaidīja pati īpašniece Kristīne .....
Jau paši pirmie vārdi no viņas izskanēja nelaipni un ar neapmierinātību ,jo atteicos izmantot papildus pakalpojumu ietīšanu ar spec. krēmu pirms procedūras(kas nav obligāti) ,tad tiku ievesta kabineta un pēc tam nevienu vārdu nepasakot viņa aizcirta durvis man deguna priekšā un atstāja mani tur stāvam.Esmu apjukusi un nesaprotu ne, ko man tagad darīt ,ne kas te notiek ,pastāvēju kādu laiku ,tad sapratu, kad jāiet āra un jānoskaidro ,ko man darīt vai pašai sevi te vispār apkalpot ????
Uz šo jautājumu es saņēmu niknu atbildi ,kāpēc es neesmu izģērbusies un ,ko vai es pirmo reizi te vai.
Nesaprotu kāpēc man jāizģērbjas ,ja iepriekš tā nebija jādara , tad sekoja dusmīga atbilde ,ka par to administrators saņemšot stingro rājienu utt. sapratu ,kad viss noskaņojums ir sabojāts ,jo uz manīm jau sāk pat atļauties bļaut.Tiku ietīta plēvē, ,ietīta limfadrenāžas zabakos (uz 1 st),par atpūtu un relaksāciju var aizmirst, jo galvā ir satraukums un stress ,jūtos vienkārši apdraudēta un satraukusies.Pēc kādām 10 min ,ieskrēja atkal ši pati persona Kristīne un sāka jautāt kaut ko par manu" nepatreizo "pierakstu ,kad esmu netajā laika vai kaut ,ko tādu es vairs nespēju saprast,vēlējos tikai tikt ātrākt projam no ši MEŽOŅA vārdā Kristīne ( salona īpašnieces).Viss beidzās ar to ,kad procedūras laikā atsprāga viens posms no limfadrenāžas zābaka ,un visu stundu es gulēju procedūras laikā bezpalīdzīga ar kāju gaisā ,neviens neienāca ,lai paskatītos vai ar manīm ir viss kartībā ,ko tagad darīt bļaut nelaba balsī un saukt palīgā,protams ,ka nē????Seansa beigās ienāca Kristīne ,kurai es dusmīgi pateicu vai tas vispār ir normāli ,ka es jau studu guļu ar kāju vaļa ,par kādu te vispār limfas atteci un masāžu var būt runa ??? Atbilde nesekoja ,tikai demonstratīvi pienāca ,lai mēģinātu tagad procedūras beigās lauzst ārā man potīti, lai kaut kā tagad aptītu apkārt šo zābaku, kas ir piepūst viss ar gaisu un izdarīt to praktiski nav iespējams ,neatslēdzot programmu .Pēc tā visa ,lai es saņemtu atvainošanos ,varbūt atkārtotu procedūru citā laikā ,kad viņai būs labāks garastāvoklis, es saņēmu atbildi NO SALONA ĪPAŠNIECES ,kad viņa neklausīsies nevienu negatīvu vārdu no manas mutes ,dusmīgi ar šķērēm nogrieza ap manīm aptīto plēvi nometa visu aizcirta durvis un aizgāja.
Cien,dāmas esiet gatavas ,ja apmeklēsiet VILLAR salonu pie Kristīnes Jūs tur var izlamāt,ja nebūs kaut kas tā,var pat apdraudēt Jūsu dzīvību ar savu ne profesionalitāti ,dāvanā saņemsiet pazemojumu un izņirgāšanos par jums un uz piebildi ,es sūdzēšos par Jums ,atbildē sekos :" sūdzieties ,kur gribiet, man vienalga".
Tad darīsim, tā pastāvēsim par savām un citu patērētāju tiesībām un neļausim pret mums tā izturēts.Silti iesaku izvēlēties citu salonu ,jo problēmu gadījumā atbalstu no salona īpašnieces Jūs nesaņemsiet.
Netīšām atradu info par kādas citas klientes neg. pieredzi šajā salonā ar īpašnieci Kristīni :
http://forums.delfi.lv/read.php?f=111&i=314037&t=314037
Ar cieņu ,bijusī kliente.
Komentāri (1)
I personally had a completely different experience, Kristine seemed really nice, and checked if I had done the procedure before, and I had thus she could leave me alone for longer periods of time. I think it is not entirely fair of you to expect them to explain every single aspect of the procedure every single time. If you had already been there, then you know what to do. The the extra service, i.e., wrapping and cream is not obligatery, and I never got the impression that they are upset when I choose not to have it. They have also provided me with tea and a lovely converations every time.
Just wanted to let others know, that this case is not normality but rather an extreme case. We all have our down days.
Best of luck to you.