SIA VENIPAK LATVIJA - Ļoti slikts serviss
Jau labu laiku īsti nesaprotu, kāpēc esmu izvēlēta par šīs kompānijas "peramo bērnu'.
Biaj pasūtījums internetveikalā, pasūtījums atnāca, tika ieveitots pakomātā, bet kods no tā neatnāca. Sakarā ar to, nezināju ne pakomāta adresi, ne kodu. sazinājos ar palīdzības servisu, man nosauca pakomāt adresi un saņemšanas kodu. izrādījās, ka pakomāts nedarbojas. Zvanīju atkal, man apsolīja, kad situācija tiks noskaidrota, atzvanīs. Bet neatzvanīja. Pēc 3 dienām zvanīju atkal, man ļoti nelaipni pazīņoja, ka paka tiks pārvietota citā pkomātā, un man atnāks sms. Nākamajā dienā atnāca. Paldies.
Pēc nedēļas atkal nācās sakatries ar šo kompāniju. Saslimu un caur internetu pasūtīju medikamentus. Apmaksāju ātro piegādi. Bet kompānija vienkārši ņirgājas. Jau nedēļu nevar piegādāt zāles. Pēdējais mēģinājums bija 10-tos vakarā, un kurjers man palūdza nosaukt kodu, kura man vienkārši nav. Bez tam uz jebkuru vēstuli reaģē ar nokavēšanos.
Ņemot vērā, ka šoreiz iet runa par medikamentiem. Labi, ka man tie nebija dzīvības un nāves jautājums, bet kādam tas var būt tieši tā. Lūgums visiem, kas šo lasa, NEKO CAUR ŠO KOMPĀNIJU NESŪTĪT jo attieksme ir vienkārši briesmīga, un necilvēcīga.
Pievienot komentāru