SIA "Techno Ray" - Krāpnieku firma
Firma izveidota, lai izkrāptu no cilvēkiem naudu. Klients samaksā caur interneta banku, un prece netiek piegādāta. Firmas pārstāvji maina kontaktinformāciju, lai nevarētu viņus atrast. Firmā darbojās vismaz divi krievu tautības jaunieši. Ja vēl kāds ir saskāries ar šo krāpšanas gadījumu, lūdzu iesniedziet par to visās iespējamajās iestādēs iesniegumus, jo tas ir jāpārtrauc!
Komentāri (43)
Man izkrāpa 175 latus.
Kāds e-veikals? Sniedziet sūdzību PTAC
Arī iekritu šojos slazdos, visi uz PTAC!! Starp citu juridiskajā adresē dzīvo riharda borovkova (viens no krāpniekiem) vecāki un iespējams pat viņš pats un tēlo viņš nenormāli gudro juristu, kaut gan izskatās ka vispār neko nesaprot!
Nezinu gan man piedāvāja aizbraukt precītei pakaļ, savācu viss kārtībā. Protams nebija laicīgi kā solija. Jo pašiem nav savs kurjers. Bet esmu apmierināta pilnībā.
1. Kā nopratu ir pagājušas 14 dienas kopš pasūtījuma dienas?
2. Neviens sūdzību nepieņems ātrāk par 14 dienām no naudas pārsūtīšanas brīža.
Parastā procedūra. Bankas naudu pārsūta viena no otras līdz 72h (3 dienas) pēc kā 5-7 dienu laikā iet apstrāde, pēc tam piegāde līdz 14 dienām. Ja no ārzemēm var paiet pat pāris mēneši.
3. Kā krāpnieki uzreiz krievi? Atkal nacisma celšana?
4. Personības apvainošana starp citu arī ir necieņas aizskaršana.
5. Juridiskajā adresē jebkas var atrasties. Tagad tās nepārbauda kā līdz 2006. gadam. Ir dzīvie piemēri varu te sniegt izrakstu kuriem juridiskā adrese sakrīt ar Getliņu izgāstuvi. T.i. viņu ofiss atrodās izgāstuvē?
Aizbraucu mobilajam pakalj pats. viss kaartiibaa!
1) Piegādā preci! 2) Vai pasaki, kur varu viņu saņemt! 3) Vai pārskaiti atpakaļ naudu! 2) Starpcitu, arī manas patērētāja tiesības ir aizskartas, jo prece nav piegādāta norunātajā laikā un vietā, vairākas reizes. 3) Kā var nebūt savs kurjers, ja saka ka ir. 4) Neatbild ne uz telefonu, ne e pastu. 5) Vairāki cilvēki apstiprina vienu un to pašu par nepiegādātu preci. 6) Interesanta pēdējo komentāru izcelsme... 7) Nesūtiet man uz e pastu, ka neesat saņēmuši naudu, zinu, ka esat! 8) Piegādes dienā biju mājās un gaidīju preces piegādi kā bija norunāts, bet telefons klusēja, nevis mani nevarēja sazvanīt kā norādi.. 9) Un tas, ka esat iemācījies kaut kādu dienu un stundu skaitu no galvas nenozīmē, ka izvairīsieties no atbildības. 10) Tautībai nav nozīmes, īpaši cietumā :D 11) P.S. Teicāt, ka prece jau ir Latvijā un nav jāsūta no ārzemēm. 12) Naudas izkrāpšana arī ir personības apvainošana.
Rihard, zinu, ka šito lasi un varu pateikt tev uzreiz, ka es iešu līdz galam un tu atbildēsi par to, ko esi izdarījis. Esi solījis man piegādi 3 reizes un ne reizi neesmu neko saņēmis. Un kur var atrast tik stulbu iemeslu, lai preci nepiegādātu, kā tu man rakstiji, ka biju pārāk uzstājīgs.
Es tev varu garantēt, ka mēs tiksimies tiesā, un es dabūšu savu datoru un to par to atbildēsi. Tēlo te nezin cik gudru juristu, bet palasi par to ci jāsēž, ja ir krāpšana ar iepriekšēju nolūku un lielos daudzumos.
Izbaudi savu brīvo laiku, jo šādi uzņēmējdarbība nenotiek un tādi kā tu ir jāsoda.
Mani arī apkrāpa.. Domāju, ka mums cietušajiem jāiet kopā uz policiju rakstīt iesniegumu pret Techno Ray, lai tā lieta sāk kustēties īstajā virzienā, jo ar ierakstu internetā nekas netiks līdzēts vienīgi pasargāti kādi nevainīgi cilvēki.. Viņi turpina shēmot un esmu redzējis ss.lv sludinājumus, kur figurē tas pats thr.lv epasts, tā kā viņi no tā nemaz nekaunas..
Tāda sajūta ka raksta viens cilvēks šo visu. Nezinu kam kas nav piegādāts! Man viss ir piegādāts un es esmu apmierināts.
Латыши пидарасы! Не умеете заказывать не лезте! Я заказал и всё получил. Обслуживание супер!
Ja tā būtu atmazgāšanas firma tie nebūtu īstie vadītāji. Atkal pierādījās ka latvieši ir stulbi
Visus cietušos lūdzu sazināties ar mani..
P.S. Nezinu kapēc lai apmierināti klienti meklētu sudzibas.lv portālu, lai iepostētu cik superīgs ir šis internetveikals.. Tas tā pārdomām..
taču skaidrs, ka šeit raksta cietušie un viens no tiem diviem ākstiem, kas ir it kā Thr īpašnieki. Labāk, lai abi domākā no sūdiem tikt ārā. nevajag ar mani te čatot.
Mūsu sadarbības partneiem rēķini ir Krājbankā. Tāpēc notiek šādas darbības. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām visiem nauda tuvākajā laikā visiem tiks atgriezta atpakaļ. Vai arī prece, jo ātrāk atļaus Krājbankai veikt saimnieciskās darbības, jo proces ātrāk nobīdīsies no vietas. Ja nē meklēsim savus līdzekļus. Vienas bankas dēļ cieš visi, tā kā esam pacietīgi.
hhahahahahahahaha.. lielaaku joku par pedeejo komentaru neesmu dzirdeejis..
Lai jau tas paliek Policijas ziņā, nav ko te izdomāt kaut kādus attaisnojumus hahaha
Tāda sajūta ka Mārim ir 5 gadi!
http://www.ptac.gov.lv/page/502 - gudrs raksts, pašā apakšā. Kā noprotu ja 1 sūdzība bija rakstītā 17.11, tad sanāk ka par preci tika samaksāts līdz 16.10?
Ko darīt, ja preces piegādes termiņš netiek ievērots?
Ja jūs esat noslēdzis distances līgumu ar pārdevēju, tad tas izpildāms 30 dienu laikā no dienas, kad pārdevējs saņēmis pasūtījumu, izņemot gadījumu, kad esat precīzi un nepārprotami vienojušies par citu pasūtījuma izpildes termiņu - tad pārdevēja pienākums ir piegādāt preci līdz šim termiņam.
Ja jūs nesaņemat preci līgumā noteiktajā termiņā un jūs vairs neesat ieinteresēts līguma izpildīšanā (piem., pasūtījuma izpildes termiņa ievērošana jums bija tik svarīga, ka preces piegāde kaut arī ar nelielu novēlošanos zaudē jēgu un jums šāda novēlota piegāde nenozīmē līguma izpildi), tad jums ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma (atteikt pasūtījumu), saņemt samaksāto priekšapmaksu, ja tāda ir veikta, un pieprasīt zaudējumu atlīdzību. Arī šajā gadījumā jums nav jāpieņem pasūtītā, bet ar novēlošanos piegādātā prece un nav jāsamaksā tās cena.
Atcerieties! Iepriekšminētās tiesības Jūs nevarat izmantot, ja pārdevējs ir ar Jums rakstveidā vienojies par piegādes termiņa kavējumu.
Ja pārdevējs nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka pasūtītā prece nav pieejama, viņam par to jāinformē jūs un jāatmaksā patērētājam visu veikto iemaksu 30 kalendāro dienu laikā no dienas, kad pārdevējs saņēmis pasūtījumu no patērētāja.
Šādā gadījumā pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs var piegādāt patērētājam ekvivalentu preci vai pakalpojumu par ekvivalentu cenu, ja šāda iespēja bija paredzēta pirms līguma noslēgšanas un patērētājs bija par to skaidri un saprotami informēts. Ja šajā gadījumā patērētājs izmanto šajos noteikumos paredzētās atteikuma tiesības, izmaksas, kas saistītas ar preču atdošanu atpakaļ pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam, sedz pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs.
Nesaprotu, kāpēc kāds te uzdodas par Ilzi. Skaidrs, ka tā Ilze ir viens no diviem krāpniekiem. Kā tev nav kauns rakstīt par naudas atgriešanu-mēs taču neiedevām naudu lai paturi savā makā, bet gan lai saņemtu preci. pašlaik centies tikai izdar''it tik daudz kā atgriezt naudu.
Laikam neesat ne īpaši gudri uzņēmējdarbībā, ne krāpniecībā. Un centies saprast to, ka sūdos esi līdz ausīm