SIA RECORDS - Automehāniķi
16.12.2013 nopirku automašīnu Hyndai Matrix 1.5 crdi 2004.gada. Protams ka ar mašīnas pirkšanu es iekritu. Mašīnai protams ir problemas. Autoservisā uztaisija diagnostiku, atrada kļūdas. Izskaidrot ko šīs kļudas nozīme nevarēja, jo iespējams ka neorientējās. Ierodoties meistaram kurš nodarbojas ar dīzeļdzinēju remontu saņēmu atbildi, ka šādu automašīnu viņš neremontēs. Lai iepūšu gaisa filtra starta gāzi un braucu mājās, ja reiz man nav cita varianta kā nokļūt mājās.Neskatoties uz manu veiksmīgo vai neveiksmīgo pirkumu par 1000Ls es nesaprotu, kādēļ ir šāda attieksme, ja reiz es esmu klients.Autoservisa pienākums ir darīt savu darbu nevis izteikt savu viedokli par to ka tiešī šī automašīnas marka ir visneveiksmīgākā. Pēc šī autoservisa apmeklējuma ottreiz šēit vairs nebraukšu.Šo autoservisu izvēlējos tikai tāpēc ka mana mašīna noslāpa uz Rīga-Daugavpils šosejas tieši pie Ikšķiles.
Komentāri (1)
Ar mehāniķiem šādi joki ne tikai konkrētajā servisā, bet servisos vispār. Klienti viņiem acīmredzot netrūkst it sevišķi Rīgā, tādēļ viņi iedomājas ka ir nez kas un, ka labos tikai to, kas viņiem pašiem patīk. Man paziņām līdzīgi gājis + man ar iepriekšējo mašīnu arī, iegādājos Mazda 323 F 1997. gada un man servisā pateica, lai neko nelabojot, kāda jēga no tādas mašīnas, lai atdodot tolmetā.. Citā servisā pa 50 Ls salaboju un visu gadu nobraucu, izgāju jauno apskati pēc tam un pārdevu mašīnu bez problēmām.. Vienkārši ir servisa čaļi, kas savās galviņās iedomājas pārāk daudz un aizmirst ka viņu pienākums un darbs ir labot mašīnas nevis vērtēt tās!