SIA "ITEC" - Mobium t/c Zoom
t/c "Zoom", veikalā "Mobium" kopā ar vīru iegādājamies mobilo telefonu Samsung G-800, kura cena bija 299, 95 ( garantija 2 gadi). Pēc apmēram gada no pirkuma brīža vērsāmies SIA "Itec" (tas ir tas pats "Mobium")telemonikāciju servisa centrā, ar prasību salabot telefonu, jo nestrādāja USB un telefonu nevarēja uzlādēt, taču saņēmām atteikumu ar pamatu, ka tālrunis esot ticis pakļauts mehāniskai iedarbībai (kritis). Zinot, ka telefons mehāniskai iedarbībai pakļauts nebija, pieteicām neatkarīgo ekspertu atzinumu, kurā arī noskaidrojās, ka telefonam Samsung G-800 ir ražošanas defekts, kas nav maznozīmīgs. Uz eksperta atzinuma pamata, vērsāmies atkal veikalā "Mobium" jau ar prasību telefonu apmainīt un apmaksāt radušos zaudējumus (ekspetīzi). Mums piedāvāja apmainīt mums esošo telefonu pret vienu no trim veikala piedāvātiem telefoniem, kuri nebija pat līdzvērtīgi Samsungam G-800. Savācot visus nepieciešamos papīrus vērsāmies uz Patērētāju tiesību azsardzības centru ( PTAC) ar lūgumu palīdzēt atrisināt radušos situāciju. Bet arī pēc mūsu iesnieguma izskatīšanas PTAC, veikals "Mobium" mums piedāvā citus telefonus, kas neatbilst mūsu gaumei. Naudu atgriezt nevēlas un arī apmainīt pret tādu pašu telefonu nevēlas. Par ko tika maksāta nauda??? Kam ir vajadzīga garantija, ja tajā vienalga atteiks???
Esiet uzmanīgi pērkot mobilos telefonus šajā uzņēmumā, jo apmaiņai uzņēmums pieprasa ne tikai telefonu un to aksesuārus, bet arī KĀRBIŅU!!!
Komentāri (4)
Jebkuru garantijas preci atgriežot tirgotājam, tā ir jānodod kopā ar visiem pārdošanas komplektā esošajiem aksesuāriem un oriģinālajā rūpnīcas iesaiņojumā.
Tāpēc nevienai elektroprecei nevajag mest ārā iesaiņojumu līdz garantijas beigām!
Tas ka "Mobium" jums nepiedāvā tādu pašu modeli, arī nav pareizi, ja veikalā tāda modeļa nav, tad veikala darbiniekam ir pienākums uzzināt kurā no viņu tīkla veikaliem ir šāds modelis, ja nav nevienā, tad ir jāatgriež nauda.
Negribēšanu var izskaidrot arī ar citu iemeslu: visticamāk, ka Samsung G-800 vairs nemaksā 299, 95, tāpēc arī viņi jums piedāvā citu modeli un negrib atgriezt naudu.
Ja jums ir visi dokumenti kārtībā un ir darījuma čeks, tad neredzu iemeslu, kāpēc veikals neatgriež jums naudu!
Principa del neko nepirksu Mobius un parejas SIA ITEC veikalos. Bija lidzigs gadijums cita veikala. [slēpt]@li shitie cakaretaji.
Paldies par stastu.
Par kārbiņu PTAC mums teica, ka kārbiņa nav obligāta, galvenais, ka ir pats telefons un to aksesuāri.
Ir tā, ka veikala darbiniece pati neko nerisina, viss notiek caur telefonu ar priekšnieku. Kad mēs atnākam uz veikalu, darbiniece uzreiz zvana savam priekšniekam un prasa viņam, ko atbildēt, kā rīkoties, ko var parakstīt, ko nevar... Taču, kad mēs vēlamies sazināties ar priekšnieku "pa taisno", numuru mums nedod, paskaidrojot, ka ir aizliegts.
Sapratām, ka Samsung G-800, veikalā "Mobium" vairs nepārdod. Proti, laiks ir pagājis un telefons vairs nemaksā 299, 95. Eksperta atzinumā tika rakstīts par nolietojuma procentu, par kuru mums izskaidroja, ja mums atgriezīs naudu, tad to aprēķinās šādi: pirkuma cena - nolietojuma procents = izmaksātā summa.
Dokumenti ir kārtībā, pirkuma čeks arī ir. Nolēmām vērsties otrkārt uz PTAC, redzēsim, kā būs. Taču padoties nevēlamies, vismaz principa dēļ.
Turpiniet tikai un lai Jums izdodas atgūt atpakaļ vismaz kaut ko šī firma nav nopietna. Nu jā tie priekšnieki tādi slepenie aģenti ka ar viņiem nevar runāt kam tad ta firma pieder pārdevējiem kuri neko nezin? Nu ko varu teikt varen kruta firma. Kā jau pie krutajiem:)