ServiceNet LV - Datortehnikas garantija
Sūdzūba ir par HP Pavilion DV6000 garantijas remontu. Visiem zināms ka šis modelis ir ar brāķētām mātes platēm kuras parasti mirst gada laikā.
Nomainīju plati pa garantiju pirms gada, tagad garantija pus gadu kā beigusies, bet izrādās - mātes platei kuru nomainīja garantija ir tikai 90 dienas...
Tātad ja tev beigusies HP portatīvajam garantija - sāc maksāt 100Ls un vairāk katru gadu - un tas tikai par mātes plati...
Rezultātā tu pārmaksā dubultā. Servisa centrā tev sāk runāt par maksas diagnodtiku, maksas nomaiņu, NEKĀDA PRETĪMNĀKŠANA, tas pats zvanot uz HP pārstāvniecību.
NEKAD VAIRS NEPIRKŠU HP PRODUKCIJU!!!
Komentāri (16)
Varbūt tēva plati vajag ielikt?
Pirms iegādāties datortehniku (vai vispār jebkādu tehniku) ir vērts iegriezties servisā un pajautāt, kādi modeļi viņiem ir vispopulārākie pacienti.
Ar HP garantiju tiešām tā ir, tur nav ko apvainoties. Vēlies papildgarantiju iekārtai - pērc papildgarantiju.
SN nav no tiem pretīmnākošajiem servisiem, tas tiesa. Bet daļēji tā nav viņu vaina.
Jā nu man tas pats ir kas Jums un ja nemaldos modelis arī... Diemžēl viņi jau gribēja piedzīt vairāk ka 100LS... Runa jau bija par 430ls...
Jā nu esmu secinājusi ka laikam tiešām vairs nevar pirkt HP
Neisaku nekad mūžā pirkt HP. Iespējams sliktākā prece uz pasaules.
Man ir HP dators, tiesa, ne Pavilion. Nav ne vainas! Strādā jau trešo gadu. Servisā esmu bijis ar to divas reizes. Vienu reizi mainīja mātes plati. Otru reizi mainīja disku lasītāju. Nedomāju, ka HP tehnika ir sliktāka/labāka par citu ražojumiem. Ja kāds iedomājas, ka ir kāds ražotājs kas ražo pats sev - tas ir negudrs. Ķīna ražo priekš visiem un visu! Iespējams pat vienā rūpnīcā top vairāku ražotāju izmantojamās detaļas.
Kas attiecas uz servisu. Tie kas šeit komentē - ja strādājat bez maksas (lai arī ko jūs darītu) - lūdzu, ieliekat šeit ziņu. Nu apmēram: tādi un tādi pakalpojumi pilnīgi par baltu velti! un ieliekat arī kontaktinfo! :D Kas zin, varbūt noder kādam tie bezmaksas pakalpojumi!
Un vēl. Zinu, ka šajā servisā cenas nav izteikti augstākas kā citur, ja runājam par kompānijām kas strādā oficiāli, ar visiem nodokļiem. Ir gadījies cenas salīdzināt. Atsevišķās pozīcijās viņiem ir dārgāks pakalpojums. Rezerves daļas - visur līdzīgi! Atsevišķas daļas šajā servisā ir pat lētākas kā citur. Tad nu dārgie, nestresojiet! Katram kādreiz gadās nopirkt, piedodiet, mēslu! Katram ražotājam kādreiz gadās uzražot, piedodiet, mēslu! Bet tāpēc jau nevajag tagad krampjus raut!
Šoreiz nevainotu servicenet... HP tiešām tā bija/ir ļoooooooti defektīva sērija. HP paši to atzina un mainīja dzelžus bez iebilduma. Servicenet šoreiz ir tikai izpildītājs un viņiem ne tādus vien brīnumus nākas redzēt :(
HP savu imidžu sabojāja, attiecībā uz Pavilion sēriju noteikti. Bet par COMPAQ klasi gan neko sliktu nevar teikt.
viņi tā lecās tāpēc ka ir vienīgie oficiālie dīleri, man kad nodega tastatūra, šie tur skruķīja cenu 680 latus, tipa mātes plate beigta, tad vēl šis un tas, rēķinu uztaisīja ne pa jokam, paskatījās ka mans portatīvais ir labu labais un dārgs, tad nu domāja te mani iznest cauri - duraki ta nezināja, ka pats ņemos ar datoriem jau gadus 15 un šo to jau saprotu, tad viņiem uzbraucu augumā un pateicu konkrēti kas jāmaina un viss, nomainīja - iet kā nelabais jau 2 gadi, bet tā krupj i tik uz dārgākajām detaļām krituši, ka tik noplēst piķi
un tiem gudriniekiem kas te tēlo pārgudros - HP ir labākais ko var nopirkt te latvijā, viņa vecie modeļi vēl joprojām sit cauri visus jaunos, turklāt - neizmantojiet HP kā virtuves galdu un nedzeriet un neēdiet pie datora un viss būs ok. bet tie servisa cilvēciņi ir tie idini, kuri domā noplēst par kaut ko un nepamatoti, tur ir tā vaina, nevis vienā no pasaules labākajām firmām HP
pag pag! HP neko nau atzinuši! tieši otrādi! Ja HP atzītu tad varētu visus tos sūdainos Paviljonus apmainīt pret citiem! HP tieši gaida ka beigsies garantija un cer uz pēc iespējas mazākiem izdevumiem uz garantiju! dv6xxx ir 60% brāķi, bet HP to NEatzīst! Tieši tapēc vienmēr esmu teicis - ņemiet Acer, Dell. Kautvai Asus! Izvēlējāties kompi pēc izskata - saņemiet!
HP neko neatzīst! man ir 5(pieci) vienādi biznesa klases tintes printeri ar vienādu gļuku, par kuru paziņoju ServiceNet, jamie sāka izpēti (aizvedu vienu gb) un paziņoja ka bloks "bla-bla" ir sabojājies un būtu jāmaina visa iekārta, jo plati nemaina un garantija ir beigusies un cena maināmajam (refurbished - atjaunotam) ir 3x lielāka kā jaunam. Es piekritu ar piebildi, ja arī "jaunam" būs tā pati problēma, tad būs "anālais sekss" - kungi palika neomulīgā situācijā (man ir 5-as iekārtas no dažādām sērijām ar vienu un to pašu problēmu - pie kam, viena principā nelietota - tipa, rezerves)... Redzot, ka jamie drīz sāks drebināties, pažēloju - vienai iekārtai bija piepirkta augstākminētā garantija. Šo tad arī nomainīja ar jaunu un (!) problēma atkārtojās! Tad problēma tika nogrūzta HP. HP atzvanīja, apjautājās un tad pazuda!! Tad zvanīju es... zvanīju vairākas nedēļas pēc kārtas, pa to laiku mainījās arī HP servisa darbinieki - vairākas reizes - par problēmu tur vairāk neviens neko nezināja. Katru reizi bija jāsāk stāsts no sākuma par situāciju, problēmu utt. Tad tomēr panācu, ka man atzvanīja jamo inžeņegrs (pēc akcenta induss) vai viņu pārstāvis savāca (!atkal!) problēmas aprakstu un PAZUDA! Vietējie bāleliņi zināja teikt, ka HP ārzemju ofisā esot atvaļinājumu laiks neesot cilvēku.. Tā viņi pazuda pavisam un tā man apnika HP un vairs es HP kategoriski (KATEGORISKI!!!) nerekomendēju nevienam. HP ir labs, kamēr tu no viņiem pērc, ja rodas problēma sarežģītāka par web lapā aprakstīto (tas ko pārsvarā dara HP serviss pa tālruni), tad ir bēdas, lielas bēdas...
Man ir jautājums tāds- man ir Acer portatīvais kompis, lieta tāda ir nobrucis kompis.Aiznesu pie paziņas uz datorveikalu-salonu, lai apskatās un secināja to ka man ir beigta mātes plate, man teica ka jauna mātes plate maksājot ap 100ls! Gribētu dzirdēt expertu atbildi cik tiešām maksā mātes plate - Acer portatīvajam?
Mans tas pats!! Nopirku HP DV6 1.5 gadu atpakaļ. Un tapat visiem zinams ka šiem modeļiem ir problēmas ar "cooling system", laptops pārkarsējas un izslēdzās... Man šajā servisā nomainīja to sistēmu par 80Ls un iedeva garantiju 3 mēneši, kas nav loģiski jo mūsu valstī garantija tehnikai ir vismaz 1 gads!!! Un tagad pagāja 6 mēneši un atkal tāda paša problēma - pārkarsējas, trokšno kā līdmašīna, var olas cept :)))) aptuveni pēc mēneša sāks slēgties ārā!! Un tādas problēmas laptopam par 550 ls !!!
NEKAD VAIRS NEPRIKŠŪ HP !!!
Artūr, tu gan laikam neko nesaproti! Ja tu esi privātpersona, kas legāli pirkusi datoru, tad tev datoram latvijā ir 2 gadi garantija, tas ir likumā paredzēts. Tad nav saprotams, kāpēc tu pēc 1.5 gadiem remontē pa maksu.
Kas attiecas uz dzesēšanu, ja tu sistēmu piedzen ar putekļiem pilnu ir tikai saprotams, ka tev tā uzcepjas un nomirst! Ja nemāki lietot, jeb arī ja lieto kā sivēns tad tev neviens dators nebūs labs.
Man ir HP DV6 - un ne mirkli neesmu nožēlojis iegādi!
Sūdīgi bija dv6000 sērijas modeļi, ka mira nost pamatplates uz nebēdu, bet DV6 ir labs aparāts! Man liekas, ka problēma ir blīve starp krēslu un datoru!
Smiekli nāk par visu šo cilvēku viedokļiem.
DV6000 ar 6150 čipiem mirst, jo baigi karst, kā rezultātā, pāris reizes gadā vajadzētu to dzesi iztīrīt un viss būtu kulē.
DV6000 ar 7200 čipiem tiešām ir defektīvi, tiem mēdz mirt ziemeļu tilts.
DV6000 ar 8400 čipiem pie vainas ir nVidia ar saviem defektīvajiem čipiem, nevis HP ar defektīvajām platēm.
Tie kas bļauj, ka nepirks vairs HP produkciju:
Pirmkārt vajag veikt profilaktiskās apkopes, nevis gaidīt, kad kompis pilnībā nomirst.
Otrkārt nevajag ņemt pirmo kompi ko ieraugi, vajag pakonsultēties. kas tu var būt labs, ja paņem kompi ar spīdīgāko vāku. dv sērija nekad nav bijuši kvalitātes etaloni, ja grib kvalitāti, tad lūdzu probook vai nx sērija.
Treškārt kā jau redzam, pirmajā gadījumā pie vainas ir lietotājs, otrajā hp, trešajā nvidia, tādēļ HP sedz tikai trešdaļu vainas. Lielākoties vainīgs ir lietotājs, jo neatkarīgi no 7200 un 8400 čipiem ir manīti arī 4-5 gadus veci modeļi, kuri tomēr ir normāli novilkuši, jo ir veiktas profilaktiskas apkopes, tāpat varētu arī paņemt pie dziesmas tos, kas dzenā spēles un budžeta lapšiem un mēdz datorus lietot gultā spilvenos, kur var salasīt visvairāk putekļu, lietotājs tur pārsvarā ir vainīgs.
8400tie čipi starp citu arī mirst Acer'os un Fujitsu Siemensos.
"pārkarsējas, trokšno kā līdmašīna, var olas cept :)))) aptuveni pēc mēneša sāks slēgties ārā!!"
Pirmais simptoms, ka jāveic profilaktiskā apkope, tirliņ.
Piekritu gan par HP gan par Servicenet. Man te bij problemas ar HP laptopu kuru inzhenieris bij pamatigi apskraapeejis.. Tad uz pienjemshanu ieradaas servisa vadiitaajs, Jaanis K, nu vnk zeme atveries, kur taads vadiitaajs var buut... saak man staastiit par gjimeni, par politiku, bet nevienu sakariigu teikumu par to, kameec man servisaa saskraapaats dators taa arii nepateica :D