Senwalds - Slikts serviss
Vienojāmies ar Senwalds pārstāvi Rihardu par to, ka tiks izstrādāts vērtējums uzņēmumam atsavināšanas vajadzībām, ko bija nepieciešams izstrādāt ātri. Senwalds pārstāvis Rihards teicās, ka izstrādās vērtējumu apmēram nedēļas laikā. Rihardam tika nosūtīta pieprasītā informācija, t. Sk. Operatīvā bilance.
Pēc 2 nedēļām no Senwalds nekāda ziņa nebija saņemta. Sazinājos ar uzņēmuma pārstāvi Rihardu, kurš teicās, ka vērtējumam būtu jābūt nosūtītam, jo esot jau gatavs. Teicās, ka noorganizēt "atkārtotu nosūtīšanu".
Pagāja 2 nedēļas, nekas netika saņemts (nu jau paritējis aptuveni 1 mēnesis, kopš tika nosūtīti pieprasītie materiāli) . Atkārtoti sazinājos ar uzņēmuma pārstāvi rihardu, kurš atkal teicās, ka būtu jābūt jau nosūtītam vērtējumam, kā arī teicās, ka parūpēsies, lai tas tiktu nosūtīts.
Uz šo brīdi pagāJusi vēl 1 nedēļa kopš pēdējās sarunas ar rihardu (kopā ~5 nedēļas) , nekas nav saņemts.
Rezumē - uzņēmums nav nopietns un attieksme pret klientiem ir nepieņemama. Es varu saprast, ka var būt visādas problēmas un var nespēt izpildīt uzņemtos darbus termiņos, bet tad par to ir nepieciešams laicīgi informēt klientu, lai tas var pieņemt lēmumu par turpmāko rīcību. Šajā gadījumā, kad bija nepieciešams veicīgi nonākt pie rezultātā, uzņēmuma Senwalds (tā pārstāvja Riharda) neprofesionālā darbība rezultējās ar zaudētām ~5 nedēļām laika - šajā laikā sen jau būtu atrasts cits vērtētājs un vērtējums jau būtu uztaisīts.
Visiem tiem, kuriem punktualitāte un attieksme ir nozīmīga izvēloties biznesa partnerus rekomendēju Senwalds komandu (t. Sk. pārstāvi Rihardu) nopietni neņemt un meklēt citur.
Pievienot komentāru