www.sudzibas.lv SB Siltumtehnika Pazemojošs serviss

AtrisinātaSB Siltumtehnika - Pazemojošs serviss

Iegādājāmies preces par 2400 eur - apkures katlu, boileri, radiatorus utt. Priecīgi piemaksājām 46 eur par piegādi 100km attālumā no rīgas. Tā kā arī apkures meistars mums ir no rīgas, tad vienojāmies, ka piegāde tiks veikta otrdienā, lai meistars var darbu sākt trešdienā.

Otrdien paši interesējāmies cikos būs piegāde, tad saņēmām atbildi, ka tā būs tikai trešdien. Paļauties uz šī uzņēmuma solījumiem nevar. Piegādi šai smagajai kravai veica 1 šoferis, kurš nerunā latviešu valodā un uz tekstu "atvainojiet, es nerunāju krieviski, vai varam runāt latviski", atbild ar "Očeņ Ploha". Un tas jau ir pazemojoši - Latvijā nespēt saņemt pakalpojumu savā valodā. Sia Sb bija lietas kursā, ka preci nogādā lauku teritorijā, turklāt sievietei (nemaz nerunāsim par to, ka grūtniecei 9. Mēnesī) . Bet nebrīdina, ka būs jāpalīdz preci izkraut un smago kravu (katls, boileris u. C.) vienkārši nokraus pagalma vidū.

Rezumē - izcili pretīga darījuma pēcgarša, nekad paši vairs neiepirksimies šajā veikalā un citiem silti ieteiksim to nedarīt! Pofigistiska komunikācija, tikai krieviski runājošs šoferis, kurš ar savu gaziku aplauzīs jūsu simtgadīgā ozola zarus un vienaldzīgi izbraukās ne tikai zālienu, bet pat grants kaudzes... Ā, un demonstratīvi uzpīpēs blakus grūtniecei. "šarmants uzņēmums"!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 20.07.2020

Uzņēmuma SB Siltumtehnika pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

B

Komentāri (11)

really? 24.04.2019

Te nu runaa hormoni, nevis veselais saprats! Logiski,ka preci noliks tur, kur var iebraukt, ienesana majas nav pakalpojuma cena.
Japalidz jau nu nebíja,ja tiesam viena majas un 9. menesii un otra sofera nav tapec,ka tad par visam precem jums naktos maksat divtik vairak,jo ari tam alga butu jasanem!

B b_kristiine 24.04.2019

Var jau būt, ka hormoni, bet varbūt vienkārši pierasts pie tāda, kā teikt, normāla servisa? Ja apsola atvest otrdien, tad atved, nevis atlīmējas, kad paši piezvana. Ja jāsarunā 5 vīrieši, kas ienes čuguna katlu mājā, tad par to brīdināt, nevis cerēt, ka pēc teksta "piegāde 46EUR, mašīnai būs smago kravu izcēlējs" sieviete sapratīs, ka ar "izcēlējs" domāts palešu stūmējs un sieviete pati iedomāsies, ka ar piegādi domāts - nomest pagalmā. Ja maksā par pakalpojumu, tad paļaujas, ka varēs to saņemt valsts valodā...
Šķiet, ka tādas elementāras lietas, bet grūtniecība izrādās vainīga... :D

R RXX 24.04.2019

To, ka sieviete var pārprast piegādes pakalpojuma būtību, es loti labi saprotu un man žēl, ka tā sanāca. BET. Visas lietas ir skaidri un gaiši jāizrunā pirms tam, nedrīkst tikai palauties, ka viss būs kārtībā un šoferis, lielo punci ieraudzījis, klūs par Māti Terēzi. Jūs jau arī nestaipītu smagu tehniku, ja Jums par to nemaksātu! Nu būs laba mācība. Veiksmi turpmāk!

K K.K. 14.04.2020

Lietotāja ar niku RXX ir infantīla, vienkārši ignorējiet viņu

A Anna Bird 25.04.2019

Jūs varat maksāt par 40% mazāk par elektroenerģiju, nekādā veidā maldinot vai pārkāpjot likumu! Es iesaku visiem izlasīt šo rakstu - http://most.tk/ecoenergy Es to esmu izmantojis kopš decembra, un rēķins patiešām ir kļuvis mazāks!

S SB Siltumtehnika 23.09.2019

Labdien Kristīne! Es vēlos Jums pateikties, ka preci iegādājaties pie mums un vēlos atvainoties Jums par radušos situāciju. Lai nākotnē izvairītos no nepatīkamiem atgadījumiem ar preču piegādi, aicinu preces iegādes brīdī preču pārdevējam pateikt, ka preču piegāde ir nepieciešamā ar ienešanu dzīvojamajā ēkā. Mēs izmantojam kurjerpasta pakalpojumus un preču piegāde tiek nodrošināta pēc kurjerpasta Preču piegādes noteikumiem, līdz dzīvojamas ēkas ārdurvīm, vai iebraucamajiem vārtiem, ja nav iespējams iebraukt teritorijā!

M muris119 25.09.2019

Tātad gribēju mainīt apkures katlu no cietā kurināmā uz granulu kamīnu, kas nozīmē ka radiatori un trubas apkures sistēmai jau ir savilktas. Izlēmu to darīt caur SB Siltumtehnika SIA firmu. Iedeva darba vadītāja Nr. sazvanījos vienojāmies par apskates laiku, viss labi atsūtija man piedāvājumu un aptuvenās izmaksas. Pēc 2 mēnešiem man pateica, ka var uzsākt darbus (par šo nekas slikts jo visiem ir tikai 24h dienā)
Galā rezultātā man uzstādīja granulu kamīnu, bet sistēmu pieslēdza otrādi. Tajā vakarā kad notika sistēmas palaišana, jau sapratu ka sistēma nedarbojas kā iepriekš. Uzjautāju  kāpēc tā? Man atbildēja,ka principā nav starpības cirkulācijas virzienam. Bet pēc nedēļas mēģināju iekurināt kamīnu un sapratu, ka ir starpība, ja pastamies elementāru fiziku- aukstais ūdens sēžas lejā, siltais ceļas augšā, līdz ar ko man siltais ieplūst pa apakšu un sūknim ir papildus slodze, lai idzītu auksto ūdeni pa augšu nevis tas notiktu dabīgi. Šis viss rezultējās ar to, ka visi radiatori, visu laiku ir vaļā, līdz ar ko sistēmā pilnvērtīgi neuzsilst, pie 55 grādiem ieslēdzas sūknis un sistēmas temperatūra nokrītas zem 55 grādiem sūknis atslēdzas un cirkulācija nenotiek. Tātad kamīns nemaz nesasniedz darba temperatūru.
Otrā problēma: Viņiem vajadzēja atvienot veco katlu, aiztaisīt veco skursteņa vietu un uztaisīt otrpus sienai vietu jaunajam skurstenim. Abās šajās vietās nāk dūmi. Tātad ir atstāti caurumi.

Trešā problēma: Cilvēks kas palaiž katlu nemācēja iestatīt programmatūru, jo esot jaunā tipa automātika un nav vēl apguvis. Līdz ar ko arī es kā lietotājs māku iestatīt tikai sistēmas ūdens temperatūru un vilkmes apgriezienus. Kas noteikti ir par maz, bet nu labi var izlasīt instrukcijā tikai viena problēma man neatstāja instrukciju, jo jaunā vēl nebija iztulkota, Solījās ka atsūtīs 3 nedēļas pagājušas un nekā vēl nav.

Ceturtā problēma: Pirkuma čeka man arī nav, jo uzstādītāji paši  viņu atveda no SB veikala. Kad pajautāju pēc čeka man paskaidroja ka čeku par pirkumu nevajag, jo lapiņa ko uzrakstīja sistēmas palaidējs,  itkā esot garantijas talons.
5. problēma: Tāmes man par šo visu arī nav. Bet samaksāju es 1711,28 eiro par kamīnu un 750 par darbu.

Kad sapratu ka sistēma otrādi pazvanīju un pateicu ka tā nevar, nākamajā dienā atbrauca 2 "speciālisti". Valsts valodā ne vārda nesaprata, kad aicināju iekšā viņi nesaprata vai es ar viņiem runāju. Pirms viņi atvienoja nepareizi savienotās trubas, pateicu lai pasauc mani kad vienos atpakaļ, gala rezutātā viņi trubas salikuši kā vieglāk nevis kā vajadzētu būt. Prasu kāpēc tā? Viņi man atbild ka viņiem materiāla nebija. Vot tādi mums meistari. Zvanu atkal viņu darbu vadītājam un saku ka tas nav normāli, vienojamies par vēl vienu dienu kad atnāks "meistari".
Neiesaku apkures speciālista Laura Cekuļa un viņa strādnieku pakalpojumus.

Neesmu apkures speciālists, bet nu kaut kāda loģiskā domāsana pastāv.

S SB Siltumtehnika 05.05.2020

Labdien!

Godātais “muris119” vēlamies informēt, ka pieminētā persona, publicētajā sūdzībā, nekad nav strādājis mūsu uzņēmumā, ka darba ņēmējs. Jūsu pieminēta persona ir Santehniķis, kuram, ka citiem Santehniķiem, kuriem iepērkoties mūsu veikala, tiek piemērotas īpašas atlaides pirkumiem!

Jebkura prece, kas tiek pārdota klientam “SB” SIA veikalos, tiek izdrukāts čeks un/vai Preču pavadzīme, ko izsniedz pircējam uz rokas.

S SB Siltumtehnika 05.05.2020

Labdien!

Godātais “muris119” vēlamies informēt, ka pieminētā persona, publicētajā sūdzībā, nekad nav strādājis mūsu uzņēmumā, ka darba ņēmējs. Jūsu pieminēta persona ir Santehniķis, kuram, ka citiem Santehniķiem, kuriem iepērkoties mūsu veikala, tiek piemērotas īpašas atlaides pirkumiem!

Jebkura prece, kas tiek pārdota klientam “SB” SIA veikalos, tiek izdrukāts čeks un/vai Preču pavadzīme, ko izsniedz pircējam uz rokas.

K kempings 20.06.2024

Pilnīgas muļķības. Viss ļoti skaisti notiek skaidrā naudā. Līgums un visa nauda iet caur SB meistaru, kuri nav ar SB nekādās darba attiecībās. Garantiju par precēm gan uzņemas, ar to viss kārtībā. Bet ne atbildību par meistaru veikto darbu. Tieši servisa līmenis ir zem katras kritikas. Šobrīd jau 2 mēnešus gaidu, kad kāds no SB meistariem apmainīs garantijas ietvaros nomainīto boileri.

S SB Siltumtehnika 25.06.2024

Labdien “kempings”!
Esiet tik laipni, un, lūdzu, atsūtiet uz e-pasta adresi [slēpt]@sbshop.lv zemāk aprakstīto informāciju.
1. Kurš no Sia SB ieteiktajiem meistariem ir saņēmis par preci, paveikto darbu skaidro naudu un nav izsniedzis Jums darījuma apliecinošu dokumentu?
2. Kāpēc pirms veicamā darba uzsākšanas piekritāt šādam darījumam, neinformējāt Sia SB un atbildīgās iestādes, par it kā skaidrās naudas pieprasīšanu par preci un darbu, pretī nesniedzot darījuma apliecinošu dokumentu?
3. Ja Jums pa garantiju nomainīja ūdens boileri, tas nozīmē, ka meistars ir izsniedzis darījuma apliecinošu dokumentu, jo Sia SB nemaina nevienu pārdoto preci, bez darījuma apliecinoša dokumenta!
4. Vēlos informēt, ka par nepatiesu ziņu publicēšanu, persona var tik saukta pie atbildības, tāpēc aicinu iesniegt pierādījumus Jūsu rakstītajam, lai uzņēmums var pārliecināties par Jūsu ierakstītās informācijas patiesumu un pieņemt atbilstošos mērus.

Paldies un pozitīvu dienu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes