Saulkrastu poliklīnika - kardiologs - Neprofesionāla plānošana / slikts serviss
Lai tiktu vizītē pie kardiologa Saulkrastos, stāvēju rindā 3 mēnešus. Pieraksts tika veikts uz noteiktu dienu/laiku. Pāris dienas pirms pieraksta, man pazvanīja no Saulkrastu poliklīnikas reģistratūras, lai pārliecinātos, vai es būšu, tā starp citu nosaucot vizītes laiku, kurš atšķīrās no mana piefiksētā. Saku, ka man ir cits vizītes laiks pierakstīts, uz ko man dāma no reģistratūras atbild, ka laiks ir samainīts un dīvaini, ka man neviens nav painformējis (jāsaka, ka sākotnējais pieraksts bija no rīta ar domu, ka pēc tam atlikušo darba dienu veltīšu darbam (darbs atrodas Rīgā), taču precizētais laiks bija pusdienas laikā, līdz ar to mani plāni tika automātiski izmainīti). Ierados uz vizīti 10 minūtes pirms pieraksta laika. Nogaidīju rindā apmēram stundu, cerot, ka nākamais pacients, ko izsauks, būšu es. Taču pēc stundas gaidīšanas, kad iepriekšējais pacients iznāca, vecāka dāma, negaidot izsaukumu, ieskrēja pie dakteres, uz ko daktere arī neprotestēja (iepriekš nopratu, ka viņas pieraksta laiks bija pēc manis). Rezultātā sarūgtināta par šādu neorganizētību un nerēķināšanos ar cilvēku laiku, devos prom. Vai tiešām nav iespējams plānot ilgāku viena pacienta pieņemšanas laiku, lai šādas situācijas nerastos?
Pievienot komentāru