www.sudzibas.lv Saulkrastu poliklīnika - kardiologs Neprofesionāla plānošana / slikts serviss

Saulkrastu poliklīnika - kardiologs - Neprofesionāla plānošana / slikts serviss

Lai tiktu vizītē pie kardiologa Saulkrastos, stāvēju rindā 3 mēnešus. Pieraksts tika veikts uz noteiktu dienu/laiku. Pāris dienas pirms pieraksta, man pazvanīja no Saulkrastu poliklīnikas reģistratūras, lai pārliecinātos, vai es būšu, tā starp citu nosaucot vizītes laiku, kurš atšķīrās no mana piefiksētā. Saku, ka man ir cits vizītes laiks pierakstīts, uz ko man dāma no reģistratūras atbild, ka laiks ir samainīts un dīvaini, ka man neviens nav painformējis (jāsaka, ka sākotnējais pieraksts bija no rīta ar domu, ka pēc tam atlikušo darba dienu veltīšu darbam (darbs atrodas Rīgā), taču precizētais laiks bija pusdienas laikā, līdz ar to mani plāni tika automātiski izmainīti). Ierados uz vizīti 10 minūtes pirms pieraksta laika. Nogaidīju rindā apmēram stundu, cerot, ka nākamais pacients, ko izsauks, būšu es. Taču pēc stundas gaidīšanas, kad iepriekšējais pacients iznāca, vecāka dāma, negaidot izsaukumu, ieskrēja pie dakteres, uz ko daktere arī neprotestēja (iepriekš nopratu, ka viņas pieraksta laiks bija pēc manis). Rezultātā sarūgtināta par šādu neorganizētību un nerēķināšanos ar cilvēku laiku, devos prom. Vai tiešām nav iespējams plānot ilgāku viena pacienta pieņemšanas laiku, lai šādas situācijas nerastos?

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes