Šarlotes Zobārstniecība - Slikts serviss

Par zobārsti Zubare
gaidījām pierakstu uz zobu pārbaudi apm. 4mēn, mani 2 dēli nokavēja 10min. Dēli nosēdēja aiz durvīm vairāk kā stundu, kad viņiem pateica, ka nepieņems. Uzskatu to par ļoti nesmuku attieksmi pret bērniem. Ne visi vecāki var mūsu laikos atprasīties no darba.

17.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Komentāri (6)

Arkukušjans 17.08.2022

Nu moins, 4 mēnešu laikā jau varēja saplānot. Kapēc, lai nākamajam rindā, kurš ieradies laikā, ir jāgaida deļ kavētāja?
Nesmuki no jums, kavēt!

G Gulbenietis 17.08.2022

Šeit Jeļena - bērnu nīdēja jāsauc komentēt. Ja zobi tiešām sāpētu bērniem, tad pusstundu ātrāk būtu ieradušies.

Good Intentions 17.08.2022

Gandrīz visās, ja ne visās - neviens jūs negaidīs. Ir sarunāts laiks uz kuru ir jābūt. Nepaspējāt laikā - papisāt vizīti, ja vienīgi sakritības dēļ ārstam ieilga seans. Pieļauju, ka pat nemēģinājāt informēt.

A absolut1327 18.08.2022

kur tas nožēlojamais komentātors, kas vienmēr par bērniem komentē? :D Būtu interesanti palasīt kārtējo komentāru

E ELLIO 29.08.2022

Ja paredzama kavēšanās vai gadās situācija,kad tiek kavēts, tad parasti sazinās ar klīniku un pajautā vai pieņems un brīdina,ka kavēs. Tas būtu tikai godīgi, cienīt ārsta laiku.

N No Rīgas 19.09.2024

Tas pats 2024.g., Dr. Vītoliņa. Bērnam 7 gadi. Nemaz neiznāca, lai ieraudzītu savu klientu. Neviens cits nebija, rindā negaidīja neviens. Vnk nevēlās strādāt. Kur tad ir Hipokrāta zvērests? Tas neiet kopā ar pieraksta principu. Neiesaku. Ir gan nesmuki, gan neētiski. Bērns ir svarīgāks, kā lai to pagriež.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes