www.sudzibas.lv Santas Mēbeles Nemaksājiet par vizualizāciju kuru neesat pieprasījuši

Santas Mēbeles - Nemaksājiet par vizualizāciju kuru neesat pieprasījuši

Par mēbeles kvalitāti neko sliktu nevaru pateikt, pat esmu ieteikusi šo uzņēmumu, jo man pašai ieteica, bet... Protams, izskatījām dažādas kompānijas kas varētu mums izgatavot virtuvi, un izvēlējamies ar labāko cenu piedāvājumu. Kad šo pateicu Ģirtam, no uzņēmuma Santas mēbeles, saņēmu pieprasījumu apmaksāt vizualizāciju.
Tikšanas laikā un sarakstē, kā jau ar visiem uzņēmumiem tiek pieprasīta aptuvena tāme, pēc tikšanas ar Ģirtu whatsapp saņēmu vizualizāciju un tāmi. Vizualizāciju neesmu prasījusi, kā arī mani nebrīdināja, ka tas ir maksas pakalpojums.
Kas to lasa, esiet uzmanīgi! Ar šo esmu sastapusies pirmo reizi. Visos uzņēmumos klientus brīdina, ja viņi vēlās saņemt vizualizāciju, ka tas ir maksas pakalpojums, un ja viņi piekrīt, tad nosūta viņiem kvalitatīvu 3d vizualizāciju.

A

Komentāri (2)

E Ewa777 10.08.2022

Ieteiktu uzsūtīt šim uzņēmumam VID. Jo kā var rakstīt maksājuma uzdevumā-parāda atgriešana,ja tāda nav. Kur vispār ir rēķins? Cenas ir jāuzrāda pirms pakalpojuma sniegšanas,lai klients var izlemt ir tas pa kabatai vai nav.

G GirtMar 24.08.2022

Sveicieni,
Šeit raksta Ģirts Martinsons Santas Mēbeles pārstāvis.

Paskaidrošu apstākļus no mūsu puses.
Jā, mana vaina - pirmajā tikšanās reizē precīzi neliku noprast, ka vizualizācijas un tāmes sagatavošana ir maksas pakalpojums. Taču mīļie saprotiet - kā ir iespējams noteikt preces vērtību, ja netiek saskaņotas detaļas - vizuālas, tehniskas. Tādēļ ir nepieciešams izstrādāt vizuālo daļu, kas ir jāsaskaņo ar potenciālo klientu, jo šāda veida izstrādājums ir individuāls, nevis standarta risinājums, kurš tiek ražots konkrētos izmēros un krāsās.

Un sakiet lūdzu - ja tiktu nosūtīta tāme bez vizuālās daļas - vai no klienta netiktu uzdots jautājums - kā izskatīsies mana virtuve - jebkurā gadījumā tā vizuālā daļa būtu jāsūta.

Vizualizācijas izgatavošana un tās pārtaisīšana prasa resursus - laiku, vietu, programmatūru, kas ir tikai loģiski ja par to tiek paprasīta samaksa - ok mana vaina - nepateicu uzreiz pirmajā tikšanās laikā - bet savukārt arī Jums ir jābrīdina, par to, ka izskatīsies arī citus variantus, un arī jābrīdina par to, ka vēlaties finansiāli visizdevīgāko risinājumu.

Lai vai kā ar sūdzības iesniedzēju visu esam atrisinājuši, to var apstirpināt arī viņa, vārdu gan neminēšu, lai nesanāk kāds GDPR regulas pārkāpums.

Mēs esam godprātīgs uzņēmums un vēlam tikai labu.

Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, situācijas pārpratumiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes