Samadanta zobārstniecība - Reģistratores nolaidība piesakot vizīti
2022. G. 11. Maijā tika pieteikta vizīte bērnam pie zobu higiēnista. Reģistratore mājas lapā pieteiktai vizītei ē pastā piedāvāja 3 laikus un trīs dienas 16. , 17. , 18. Maijā. Izvēlējos 18. Maiju, un pieteicu vizīti. Dodoties uz norunāto vizīti mums paziņoja, ka higiēnists nemaz šajā dienā nestrādā. Biju šokā, kad prasīju kādēļ tāda situācija, jo šos laikus taču piedāvāja reģistratore! Viņa tikai atbildēja man tā kādreiz gadās! Neviens neatvainojās! Biju neapmierināta! Šīs vizītes dēļ ātrāk aizgāju no darba, paņēmu bērnu ātrāk no bd, nācās sarunāt citu cilvēku, kas arī kavēja darbu sarunāt, lai mammu izņem no slimnīcas manā vietā. Reģistratore piedāvāja jaunu laiku nākošajā dienā vai piektdienā. Izvēlējos nākošo dienu, pārprasīju tad tas ir rīt šajā pašā laikā? Reģistratore apstiprināja ar "jā"! Netika iedota Lapiņa ar laika pierakstu. Nākošajā dienā saņemu telefona zvanu no cita reģistratora, ka kavēju vizīti 13: 30, bet es atbildu, ka vakar samainījām laiku uz 15: 30, puisis teica ka noskaidros un atzvanīja, es reģistratore esot teikusi 13: 30 pierādīt to diemžēl nevaru! Risinājums nesekoja, tikai atcelta vizīte. Ierakstot negatīvu atsauksmi viņu mājās lapā tā netika publicēta.
Pievienot komentāru