Salons Saulespuķe - Salonā "Saulepuķe" Siguldā ir slikta apkalpošana..
Mēnesi iepriekš pa telefonu pieteicos pie manikīra. Noteiktajā dienā un laikā ierados salonā, taču administratore teica, ka es nemaz uz šo dienu un laiku neesmu pierakstīta. Un vispār šajā mēnesī viņa nevienu Ligitu neesot pierakstījusi. Administratore uzbrūkoši jautāja, vai tiešām es pieteicos šajā salonā, varbūt es esot ņēmusi telefona nr. Internetā un pazvanījusi uz Madonas salonu "saulespuķe", uz ko es atbildēju, ka zvanīju uz vizītkartē norādīto numuru. Sākumā zvanīju uz mobilo telefonu, administratore uzreiz iestarpināja, ka viņiem nemaz nav mob. Tel. , uz ko es atbildēju, ka to zinu, jo sazvanītais nr. Neatbildēja, tāpēc zvanīju uz stacionāro telefonu, kur man atbildēja un teica, ka visas piektdienas un sestdienas esot aizņemtas, varot uz pieņemšanu pierakstīties tikai šī mēneša 21. Datumā plkst.16.00. Pajautāja, kā mani sauc un telefona numuru un vēlreiz precizēja laiku. Sarunas laikā administratore bija ļoti uzbrūkoša un lika man justies kā muļķei, kura nezina, uz kuru salonu ir zvanījusi. Teicu, lai iedod savu vizītkarti, jo vēlējos pārliecināties, vai salonam mainījies tel. Nr. , bet, nē, sakrita ar manā ierakstītajā telefonā atzīmēto. Jutos aizskarta. Tā vietā, lai atvainotos par pārpratumu, es saņēmu uzbrukumu un ņirgāšanos
Komentāri (1)
Man šodien, 3.augustā Siguldas frizieru salonā Saulespuķe bija tieši tāda pati situācija, tikai ar frizieri. Kad ierados noteiktajā laikā administratore apgalvoja, ka man nekāda pieraksta nav. Ilgi šķirstīja to savu kladi, kaut ko nesakarīgi runāja . Bija, maigi izsakoties ļoti nelaipna, un lika atstāt salonu. Godīgi sakot kaut ko tādu apkalpojošajā sfērā piedzīvoju pirmo reizi. Man nav saprotams kā vispār tai personai ļauj apkalpot klientus. Viņa pat neko necentās paskaidrot tikai mala savu - jums nekāda pieraksta nav un vācieties ārā, labi, ka vēl neteica ''tu'' un kulakus nesāka vicināt. Tajā salonā nesen darbu sāka mana frizierīte, ļoti jauka un laba profesionāle, bet tāda administratore sabojās dzīvi arī salona darbiniekiem. Kurš pierakstīsies uz pakalpojumu zinot, ka otrā galā neviens neko nepieraksta un pēc tam vēl klientu izlamā. No šīs vietas jāturas pa gabalu, ja pakalpojums vajadzīgs pirms kāda svarīga notikuma.