RVP - darbinieces attieksme pret klientiem
Labdien.
Vēlējos izteikt sūdzību par Rīgas Vidzemes priekšpilsētas izpilddirekcijas iedzīvotāju dzīvesvietas reģistrācijas nodaļas darbinieci. Šajā nodaļā darbinieki ir vairāki, taču vēlos izteikt sūdzību par sievieti jau gados. Attieksme vienkārši drausmīga! Kā tā izpaužas? Viņu biju ievērojusi jau pirms 1/2 gada, kad zvanīju sakarā ar pieņemšanas darba laikiem, uz ko man atbildēja :"Ko, ko gribat"? Atkārtojot vēlreiz savu jautājumu, pēc iespējas precīzāk, kā kundze vēlas, saņēmu atbildi, ka laikus var redzēt mājas lapā. Atvainojos, taču tāds nebūt nebija mans jautājums. Kad teicu, ka patlaban internets man nav pieejams un šīs iestādes kāda laipna sekretāre iedeva šo kontakt tālruni, sekoja burkšķoši pārmetumi ne-par-ko! Nesapratu īsti, ko esmu ne tā, ne to uzjautājusi. Kad jautāju vēlreiz pieņemšanas laikus un kādi dokumenti būtu nepieciešami līdzņemšanai, sekoja - ātra pieņemšanas laiku nobēršana un stāstīšana, ka viņai te nav laika atbildēt uz telefona zvaniem. Hmmm...interesanti. Sapratu, ka par dokumentiem info nesaņemšu :))). Vispār dikti riebīga sieviete. Kādēļ saku "riebīga", jo tā nebija tikai viena reize vien, un šo sievieti es iegaumēju labi, pēc attieksmes, pēc runas manierēm. Nav runa par nez kādu izcilo atbildes sniegšanu, bet visupirms par atbildes kā tādas sniegšanu un...cilvēcīgi! Tāpat viņa ir atbildējusi arī maniem paziņām. Rakstu to tādēļ, ka šodien pat - tā pati sieviete, (to es iegaumēju labi - pēc vārda) ar vēl drausmīgāku attieksmi, man sniedza info. Diezgan ''laba'' darbiniece tur gadījusies, jo kad esmu zvanījusi uz sekretariātu - tur atbildes sniedz pieklājīgās formās, nu kā pie cilvēkiem. Neprasu jau es k-ko grandiozu! Pati strādāju valsts iestādē un pieņemu klientus, taču, taču, taču...nu uz kurieni mēs visi ejam, tāda sajūta, ka nekur...uz vietas mīņājamies.
Pievienot komentāru