Roberts Liepiņš - Krāpšana
Labdien! Lūdzu atsaukties personas, kurām bijusi negatīva pieredze ar diplomdarbu/maģistra darbu, kvalifikācijas darbu utt. , izstrādātāju Robertu Liepiņu, komunicē caur dažādiem e-pastiem, pārsvarā @inbox.lv, naudu lūdz pārskaitīt uz Lietuvas bankas kontu. Ja jums ir bijusi negatīva pieredze ar šo personu, lūdzu, rakstiet uz [slēpt]@inbox.lv
anonimitāte garantēta.
Komentāri (25)
E-pasts uz kuru rakstīt - kraapshanas _ upuri @inbox.lv (bez jebkādām atstarpēm)
Uz šo ēpastu nevaru uzrakstīt, raksta ka nav validēts vai konts dzēsts, sūtot ēpastu. Rakstīju bez atstarpēm.
bloķēts epasts
Tiešām gribētu, lai jūs operē ķirurgs, kurš eksāmenos vienmēr ir špikojis un savu maģistra darbu ir nopircis no Roberta Liepiņa?🤭 Nē tak. Tādus speciālistus, kuri atsēž augstskolā un pat nav spējīgi noslēguma darbu uzrakstīt Latvijā 🇱🇻 nav vajadzīgi.😬
Šeit neviens neprasa Jūsu morāles. Par pakalpojumu ir samaksāts, taču tas nav saņemts. Ar to arī viss pateikts.
Izskataas ka buusim liels pulcins kurus apkrapa “Roberts”, saubos jau vispaar ka vins ir Roberts...
Krāpnieki meklē krāpnieku. Pašiem jāmācās, pašiem jāraksta.
Labvakar,
nevarēju neierakstīt komentāru par tik Skaļa vārda lietošanu kā KRĀPŠANA.
Ieteica draudzene, kurai arī rakstīja darbu.
Mana situācija - pasūtīju maģistra darbu, termiņš bija divas nedēļas, sazvanījos,pastāstīju par tēmu, apjomu termiņu, smalki un profesionāli izstāstīja man visus sadarbības nosacījumus, izmaksas , termiņus un pārējās nianses. Nākamās nianses mēs aprunājām e-pastā un vienojāmies par noteikumiem. Sākuma sarunā viņš SKAIDRI un GAIŠI izstāstīja visus riskus, tas ir, ja nemaksās, darbu neviens nerakstīs. Ja nebūs vadītāja komentāri, bezmaksas korekcijas nebūs, ja klients veic maksājumus laikā, darbu saņem bez aizķeršanās. Godīgi izstāstīja arī par neveiksmīgām sadarbībām, kur Jūs esiet redzējuši, kad izpildītāju pārstāvis potenciāliem klientiem stāsta arī par neveiksmīgām sadarbībām? Nosauca aptuveno cenu un sākam sadarbību. Jāatzīst, ka puisim patīk runāt, pirmā saruna, bija ilga un produktīva, man viss bija skaidrs, ja es izpildīšu savas saistības , viņi pildīs savas. Iemaksāju avansu uz Lietuvas kontu(tie kas nedzīvo tikai ar SWED banku, Lietuvas konts vai citas valsts konts bijību neraisa).
Maksāju kā lūdza, saņēmu darba daļas kā vienojāmies. Kā saņēmu vadītāja komentārus , tā pārsūtīju, tika norādīts, ka korekcijas būs pie visa darba, jo mazs darba rakstīšanas termiņš. Stress bija liels, komunikācija varēja būt biežāka, bet saprotu, ka tagad bija Degošā sezona studentiem. Darba izmaksas sadārdzinājās par 10% par ko es sākumā biju informēta. Recenzijā solīja 7 viņi, dabūju 6, vakar aizstāvēju darbu, gala vērtējums 7 balles.
Kāpēc tiek prasīta negatīvā pieredze? Kāpēc neprasa pozitīvo pieredzi? Kāpēc Jūs vispār neesiet aprakstījis savu situāciju? Tieši tā, jo Neviens jau neies lepoties ar to,ka nopircis Maģistra darbu un to veiksmīgi aizstāvējis. Cilvēks, kas pats slēpjas aiz viltus epastiem un neapraksta savu pieredzi neko labu par sevi neliecina. Tiku brīdināta par tādiem klientiem kā Jūs, noteikti neizpildījāt kādu no vienošanās punktiem par ko bija vienošanās, un savu žulti mēģiniet izliet sūdzības.lv, varbūt laiks atgriezties pamatskolā un saprast, kas ir vienošanās?
Starpcitu, mana draudzenei recenzijā 8 un rīt aizstāvēšana.
P.S. VARU VISIEM IETEIKT ŠO CILVĒKU UN VIŅU DARBA GRUPU, ŠIS CILVĒKS IZPILDĪS UZŅEMTĀS SAISTĪBAS, JA JŪS IZPILDĪSIET SAVAS SAISTĪBAS PAT VISĪSĀKAJOS TERMIŅOS. NOTEIKTI IESAKU VISIEM.
PALDIES TEV.
Sveiks, Robert! Kas gan kaķim asti cels, ja ne pats. Varu piekrist tikai par vienu - gari runāt Jums ļoti patīk. Garajā runāšanā ietilpst arī ņirgāšanās par savu “klientu”, draudi un dažādas manipulācijas taktikas. Jūs pats apzinieties, ko un kā dariet, lai katrs, kurš ir izvēles priekšā atrod šo ierakstu un palasa komentārus (iesaku palasīt iepriekšējo sūdzību par Robertu šajā pašā portālā un salīdzināt rakstības stilu), secinājums variet izdarīt paši.
Taisnība...
Labāk rakstīt pašiem savus darbus nekā uzticēties tādām Robertam...tur augšā Dievs visu redz un sods nāks ar laiku ...rokas nav ko smērēt sūdos...
Vienmēr nāk smiekli par šādām sūdzībām. Lielākais krāpnieks esat jūs pats, kurš iespējams saņem algu no manas nodokļu maksātāja naudas un nedod dievs tikt pie tāda tupaka, kurš varēs tikai acis bolīt, jo izglītība ir nopirkta. Tādēļ, es vairs nebrīnos, ka bērns saprot vairāk par skolotāju vai pilsonis parzin likumus labāk par policistu. Cilvēks, kurš nespēj iegūt diplomu, varbūt jāaizdomājas, ka tādu jums nemaz nevajag.
Smieklīgi, ka kāds reģistrējas 04.06.21, lai uzrakstītu vienu komentāru. Čau liepiņ, uz Turciju atpūsties aizbrauci? Gan jau naudas tagad daudz... Interesanti, cik daudz ieslodzījuma gadus dod par dažādām izkrāptām naudas summām, jāpalasa MK noteikumi.
Karina1977 vairāk izskatās pēc Roberta Liepiņa. Vakar piereģistrējies konts, raksta milzu memuārus, attaisnojot Liepiņa kungu. Tad man ir viens jautājums. Kāpēc kādam tērēt laiku un rakstīt tik daudz, par cilvēku, ko nav ne reizi dzīvē redzējis, tikai pa telefonu? Pie kam viss, kas tur rakstīts, ir vārds vārdā kā Roberta teiktais, pat tādā pašā manierē. https://www.sudzibas.lv/ik-roberts-liepins-krapsana-c2110819#c2110902
Protams, ka visas pozitīvās un negatīvās atsauksmes VISU LAIKU drukā cilvēki par kuriem sūdzas, to tikai varētu izdomāt primitīvi domājošs cilvēks. Ir arī cilvēki, kas savu sakāmo un tekstu pamato. Sadarbības nosacījumi pilnīgi visiem ir vienādi, mainās tikai cenas, termiņi, apjomi,specifiskas lietas, tikai saprotams. Ja mašīna ir balta, cilvēks tak nerakstīs, ka viņa ir zila. Kāpēc tērēt laiku? Varbūt tāpēc, ka palīdzējām iegūt diplomu. Es varētu publicēt epastus ar datumiem un pierādījumiem par visiem teicamajiem vērtējumiem ko studenti ieguvuši, bet Jūs jau ziniet, kāpēc Es to nevaru darīt!
Kāpēc domājiet, ka nav redzējis? Jūs esiet prasījis tikšanos, ja jā, lūdzu pierādījumu. Ja Jūs veltītu tik daudz laika savam darbam, kursa darbam , bakalauram vai citam kā šeit sūdzībās, Jums nevajadzētu iegādāties šāda veida pakalpojumu.
Man nav problēma atvainoties, atzīt kļūdas vai atmaksāt naudu(kas tiek darīts), ja kaut kas nav sanācis vai vadītājs to ir norādījis, problēma ir Jūsu attieksmē pret pakalpojuma sniedzēju un draudu izteikšana pakalpojuma sniedzējam, ko Jūs uzskatāt par normu, bet, kad saņemat tādu pašu attieksmi atpakaļ, tad pēkšņi kļūstat par upuriem. Tieši tā, palasiet to sūdzību, pareiziniet ar 5% neizdevušos sadarbību un sapratīsiet kāds ir kopējais darba apjoms. Es katru savu sakāmo varu pamatot ar pierādījumiem kā šajā Jūsu sūdzības linkā, bet vai Jūs variet pamatot savu sakāmo? Arī negatīva reklāma ir reklāma, paldies.
Ko tad necel klausuli un neatbildi uz ēpastiem. Es labprāt ar tevi tiktos.
Roberts Liepiņš atmaksa lūdzu naudu 300€ kuri tev iemaksāti pa daļām darbs nav nauda tev saņemta. Jo ja tas nebūs veikts es pievienojos tam pulciņam. Tu pats zini kam tu neatbildi.
Vinš sevi ataisno-Karina1977,Sāra 3,Batons viens un tas pats rakstīšanas stils.Mīļie cilvēki šim cilvēkam neuzticiet savus darbus - Krapnieks 100%.Labāk parbaudiet.
Vins jau katru gadu ir cita persona..
Spriežot pēc iepriekšējās sūdzības par Robertu, kur tika minēts, ka tika nosūtīts ziņojums un sūdzība bankai, kuru izmanto Roberts (Lietuvas revolut), viņam tika bloķēts konts un diezgan prāvs pulks saņēma vismaz kādu daļu naudas atpakaļ. Iesaku visiem, kuri izmanto bankas Revolut pakalpojumus rīkoties tieši tā pat. Roberts naski maina savus kontus(kā jau krāpnieks), bet ir vērts pamēģināt.
Labvakar, “Godīgais student”
Paldies par sūdzību, nav saprotams kā tad Jūs tikāt apkrāpts? Es ļoti brīnos par to, ka Jūs te kaut kādas izmeklēšanas darbības veicat nevis ja BŪTU apkrāpts vērstos policijā. Policija tak var ātri vien pēc IP un bankas konta visu noskaidrot un, ja tā būtu kā Jūs sakāt, tad es jau sen sēdētu aiz restēm, tā kā iztiksim bez muļķīgiem apmelojumiem.
Ja pakalpojums netiek sniegts vai netiek izpildīta kāda no vienošanās punktiem, lūdzu , rakstiska pretenzija un situācija tiks risināta kā inteliģenti cilvēki to risina, bet Jūs jau paši izvēlaties komunikācijas modeli – (bez pretenzijām, pamatojuma rakstiet- nebūs nauda drukāšu sūdzības sūdzības.lv , iešu uz policiju, bet lūdzu ejiet, kāpēc neejiet? Tāpēc, ka nekādas krāpšanas nav bijušas, kāpēc es nesaņemu pretenzijas uz epastu? Es vispār nesaprotu šito meklēšanas padarīšanu. Neviens man nav ne jautājis par satikšanos klātienē vai citādi, vienam tika piedāvāts satikties klātienē, tad laiks nav īstais, tad vieta nav īstā un tā arī cilvēks pazuda. Es Jums klātienē varu pateikt to pašu ko pa telefonu vai uzrakstīt e-pastā. Šogad darba BIJA ĻOTI daudz un man ir žēl, ka sadarbība ar Jums neizdevās, varu Jums uzreiz pateikt, kādi 15 cilvēki varētu būt neapmierināti, Jums kontaktus atsūtīt? Jautājums viens – kāpēc Jūs nepievienojiet nevienu pierādījumu par epastu sarakstēm vai citām lietām, lai jau tie citi cilvēki redz kāds bija Jūsu komunikācijas modelis un kādu Jūs dabujāt atpakaļ. Laipni gaidīti ciemos!
Labdien, Robert! Varbūt sāksim ar to, ka komunikācija jau sen ir apstājusies - Jūs ignorējiet gan e-pastus, gan telefona zvanus. Būs iesniegums policijā, šī publikācija paredzēta tam, lai atsauktos cilvēki, kuru sadarbība ar Jums ir iestigusi līdzīgā situācijā. Līdz ar to zaudētās naudas summa kopumā gana lielāka un policijas darbība operatīvāka. Un atsaucās visi tie, kuri saņēmuši nepabeigtus darbus, kas neatbilst tēmai, ir izmetami, vai nav saņemti vispār. Tas būtu gluži tā pat, kā pasūtīt internetā sarkanas kurpes, bet saņemt zilas, ar nolūzušu papēdi, vai nesaņemt vispār. Arī gribiet teikt, ka situācijā, kurā (kurpju gadījumā) pārdevējs noteikumos atraksītu, ka iespējama maiņa vai preces atgriešana, bet tad pārtrauktu jebkādu komunikāciju, tā nebūtu krāpšana? Nauda kokos neaug, ja domājiet, ka 300-500€ par tukšu gaisu ir nekas, tad rūgti maldieties. Arī par tālāko - drīzumā publicēšu visas sarakstes ar Jums, kā arī Jūsu izstrādāto darbu (ne visu, nevienam nav tik daudz lieka laika lasīt tādus “palagus” ne par tēmu), jo beigās darbu nācās izstrādāt pašai. Mans komunikācijas modelis bija pieklājīgs un pielaidīgs, tas bijāt Jūs, kas veica tukšus solījumus un beigās pazuda un to visu arī varēs lieliski redzēt. Varu Jums pateikt paldies par mācību! Ceru, ka gana daudzi spēs mācīties no manas kļūdas, rakstiet paši VAI ATRODIET KĀDU UZTICAMU personu. Runājot caur telefonu, Jūs tiešām izklausījāties kā izglītots cilvēks, kas saprot, ko dara. Taisnība jau vien ir, jo tas, ko dariet ir krāpšana. Cerams, ka Latvijā drīzumā ieviesīs līdzīgus likumus kā Lietuvā tieši šīs situācijas sakarā.
Un nevarēju nepiebilst, cik muļķīgi Jūs izskatāties kā pakalpojuma sniedzējs, savu klientu uzrunājot ar “godīgais stundent” un atrakstoties, ka esiet balts un pūkains.
Tad jau - veiksmi Jums, “godīgais pakalpojuma sniedzēj”.
Labdien!
Jums patika iesākt sarunu par kurpēm. Preces pirkšana un pakalpojuma pirkšana Vispār ir divas dažādas lietas un nesalīdzināmas lietas, bet tā kā sākāt par kurpēm, tad, kas notiek, kad Jūs pasūtat sarkanas kurpes un atnāk zilas? Un kādi ir termiņi šīs problēmas risināšanai? Bet Jūs jau iedomājieties, ka tas tiek atrisināts dienas laikā. Katra tēma ir citādāka, termiņi citādāki, klienti savādāki. Uzzvaniet uz PTAC centru un Jums viņi izstāstīs kā Jums BIJA vai IR jādara un vai tā ir krāpšana. Zinu viņu atbildi, tas arī no klientiem tiek prasīts nekas vairāk un tad varbūt arī varēsiet loģiski sākt izvērtēt savu rīcību atbilstoši noteikumiem, ko nosaka pastāvošā kārtībā. Jebkurš pakalpojuma sniedzējs strādā pēc noteikumiem, bet, ja Jūs domājiet, ka pakalpojuma sniedzējs izdzirdot vārdu policija vai ierakstīšu par Jums sūdzībās sūdzību sabīsies, tad jau katrs Klients varētu izmantot šādu pieeju un draudēt. Neuzskatu šādu rīcību par normālu, arī 100x zvanus dienā un 50x – e-pastus dienā. Vai tad es esmu pazudis? Man ļoti patīk šī visu situāciju skaidrošana šeit, nevis, ka tiktu saņemts no Jums vai citiem e-pasts. Esmu vairākkārt cilvēkiem pa telefonu norādījis, pretenziju sūtīt e-pastā ar faktiem, nu ja nevariet atsūtīt pretenziju e-pastā, tad rakstiet iesniegumus policijā. Pat nevaru iedomāties klientu kuram netika atbildēts, bija tāda Sintija – klients viņa nebija, bet 30 e-pastus dienā sūtīja un 50x zvanīja, ja Jums tas liekas normāli, labi, man tas neliekas normāli.
Bija/ ir tāda Alise Grigorjeva – noteikti viena no sūdzības autoriem un komentētājiem, Tika nosūtītas vairākas daļas, tika veiktas korekcijas: citēju vienu viņas epastu:
“Sveicināts!
Rakstu ar pēdējo lūgumu veikt naudas atgriešanu par to,ka pārskaitīju 320 EUR uz Tavu konta numuru,lai saņemtu attiecīgo pakalpojumu par kuru savstarpēji vienojāmies.Ņemot vērā,ka pakalpojumu nesaņēmu un izvairies no maniem telefonu zvaniem ,e-pastu - gaidu no Tevis pilnīgu naudas atmaksu līdz 01.06.2021. Ja nē, tad vērsīšos gan kriminālpolcijā par noziedzīgi līdzekļu iegūšanu, krāpniecību un VID par to, ka izvairies no nodokļu nemaksāšanas.
Tad nu dodu iespēju cilvēcīgi aizmirst šo situāciju un veikt naudas atmaksu.” Dienu iepriekšs prasīja 250eur., saņēma 4 daļas.
Pēc Alises teksta Alise maksāja ar noziedzīgi iegūtu naudu.
Reāli kādu atbildi Jūs sniegtu uz šādu klienta e-pastu, kurā klients iepriekš norāda, ka viņam nekas nav jāpierāda? Vai Jūs uzskatat, ja klients nepilda savu vienošanās daļu vai nesniedz pierādījumus Mums viņam jāatgriež nauda, vai ja klients neievēro par elementārāko komunikāciju ar pakalpojuma sniedzēju?
Piemēram, es no Jums pasūtu Saldas zemenes, dažas izrādās Skābas, vai es varu Jums prasīt visu naudu atpakaļ vai tikai daļu par skābajām zemenēm, un, ja es to laicīgi nenorādu un pieņemu šīs Skābās zemenes un tad apēdu, vai pēc apēšanas, visu, saldo un skābo, zemeņu apēšanas varu ar draudu palīdzību prasīt Visas naudas atgriešanu, ja nebūs nauda, drukās sūdzības u.t.t.?
Balti un pūkaini jau esiet tikai Jūs ,mīļie un godīgie studenti, kas nemaksā par pakalpojumu, draud, izspiež u.t.t., nepilda vienošanos un pēc tam sūdzas un sauc citus par krāpniekiem, kāda ir Jūsu attieksme, tādu arī dabūsiet atpakaļ. Malači, jaunā paaudze.
Ja kādam pretenzijas, droši variet rakstīt e-pastā tiks izvērtētas un sniegta atbilde.
Man arī tāda paša situācija solīja darbu un nekā Roberts Liepiņš saņēma naudu 300€ , bet darbs nav uz epastu neatbild.
Jums, klauniem nav bail, ka Roberts Liepiņš vienā dienā ņems un attiecīgajām augstskolām nosūtīs savu klientu sarakstu? :D Nebūtu slikta mācība. Tie jūsu diplomi ir tik vien vērti, kā tas papīrs, uz kura tie ir uzdrukāti.