Rīgas stikls - Serviss

Pirmkārt, viss notiek krievu valodā, gan veiklā, gan birojā, gan arī komunicējot pa tālruni - latviski ar jums neviens nerunās. Otrkārt, vēlējos vannasistabai, dušai, pasūtīt stiklu un spoguli, uz ko man atbildēja, ka meistaram vajagot zināt izmērus, viņš atzvanīšot utt. Pagāja 1. Mēnesis pēc kā atkal biju birojā un jautāju, kur meistars, kāpēc nezvana - izrādījās atvaļinājumā. Vēl pēc mēneša vērsos birojā un tad solīja, ka meistars sazināsies ar mani. Liels bija pārsteigums, kad atzvanīja nākošajā dienā, un paziņoja, ka nekur nebrauks, jo izbraukums maksājot 25 eur, lai es saucot izmērus pa telefonu. Uz ko es atbildēju, ka neesmu inženieris un nezinu, kādi izmēri ir / būs šai konstrukcijai. Turklāt objekts atrodas tikai 200m no viņu biroja un ar kājām aiziet t. I. 3. Min. Vai nu tāpēc, ka runāju latviski vai citu iemeslu dēļ, "meistars" sāka saukt ciparus, kurus izdzirdot man radās jautājums - vai tie ir no zelta vai arī viņam vnk nepatīk, ka runāju latviski? Ļoti ļoti nepatīkama attieksme un kopējais iespaids. Uzrakstīju tikai informācijas pēc, varbūt kādam / kādai noderēs izvēloties meistarus vai uzņēmumu, kuram uzticēt darbus.

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes