www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Rīdzinieka karte

Rīgas Satiksme - Rīdzinieka karte

Ciest nevaru stāvēšanu garās rindās, tāpēc visu cenšos izdarīt laicīgi un maksimāli komfortabli. Pieteicos 'Rīdzinieka kartei' jau oktobrī- internetā aizpildīju pieteikuma anketu, pierakstījos uz pieņemšanu noteiktā laikā, ierados ,biju vienīgā apmeklētāja tobrīd, darbiniece vēlreiz pārbaudīja visus datus , parakstīju ,saņēmu apstiprinājumu, ka viss o.k. un jāgaida īsziņa decembrī, kad nākt pakaļ. Decembris paiet, ne ziņas, ne miņas. Zvanu uz R.S., saka lai tik gaidu. Paiet pus mēnesis un nekā. Šodien aizbraucu pati,prasu , cik ilgi man gaidīt, meitene paskatās un paziņo, ka mans iesniegums esot anulēts. Izradās, ka tādēļ, ka man kādreiz bija zilais e- talons ( kurš vairs nav derīgs gadus 4, jo esmu mainījusi uzvārdu, apmēram tikpat sen viņš nav lietots). Kāpēc man to uzreiz neteica un kāpēc man kaut vai pēc tam neviens nepaziņoja, ka iesniegums anulēts ,atbildi tā arī nesaņēmu. Tik to, ka man esot jāmaksā EUR 2.85 , lai gan nesaprotu par ko, jo par zilo e-talonu es arī pati toreiz maksāju, neviens man vinu nedāvināja... Samaksāju un saņēmu, bet kaut kā šķērmi ap dūsu...

N

Komentāri (2)

B Beisbolzzz 13.01.2014

ko tu ņemies smieklīgā... ar to kartiņu tu tik pūlverīti varēsi sašķūrēt... nekādas citas jēgas no viņas nebūs

I Iluta 16.01.2014

Šo sūdzību vajadzēja adresēt Ušakuva kungam :)) Viņš pie vainas šīm izmaiņām Rīgas Satiksmē

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes