Revolut - Slikts serviss
Revolut pieprasīja iesniegt dokumentāciju par pārskaitījumiem, kas ir pašsaprotami. Tas tika izdarīts. Atbildot uz precizējumiem, katru reizi informāciju jaunā dienā pieprasīja jauns menedžeris, kas acīmredzot neko nebija sapratis no iepriekšējā menedžera, līdz ar ko visu Revolut jaunajam menedžerim bija jāstāsta no nulles, kas paņēma pāris dienas (Jo Revolut nelietoju regulāri) , jo visu laiku mainījās menedžera maiņa.
Beigās pat visa šī bardaka ietvaros viņi nobloķēja karti, uz ko prasīju, ar kādām tiesībām un uz kāda likuma pamata? Tad Revolut momentā to atpakaļ ieslēdza, jo nebija ko pamatot.
Visa komunikācija no Revolut ir robotizēta, īsti nesaprot ko klients Revolutam Saka (mana angļu valoda ir ļoti labā līmenī) , un visu laiku maļ uz riņķi vienu un to pašu sakāmo un bez pamatojuma bloķē karti!
Pievienot komentāru