Restorāns Rozālija Rēzekne - Serviss
Rēzekne pēdējā laikā kļūst arvien skaistāka un interesantāka tūristiem! Bet vienīgajā Rēzeknes restorānā "Rozālija" ir būtiski trūkumi klientu apkalpošanā, kā, piemēram, āra terasē ir haotiska apkalpoša - vienam viesmīlim pasūti, atnes cits, kurš nav informēts par klienta īpašajām vēlmēm, vai arī tiek atnests paliktnītis, kuru izritinot klieenta priekša atklājas - svaigs ēdiena traips, viesmīlis apgriež paklājiņu otrādāk, vai - atnes kapučīno un liekot uz galda pārlej paŗi malām, pielejot apakštasi un galdu - viemsīlis, atvainojas un aiziet, attaisnojoties, ka daudz klientu, kas jāapkalpo, pēc lūguma atnes salvetes - ar kurām pašiem galds tad arī jānotīra, vai - viesmīlis atnes kvasa pudelīti un lejot glāzē paŗlej pāri - atvainojas un aiziet...krēsli vasaras terasē izgrūstīti - galdi pilni ar drupačām, viesmīļi tajā pašā laikā garlaikojas iekštelpās...ļoti vēlētos, lai vietā, kur blakus ir jaunā koncertzāle, apmeklē viesi un ārzemju tūristi, cenas ir virs vidējā, nosaukums - restorāns - vēlētos arī atbilstošu servisu! p.s. dažreiz it kā sīkumi izšķir visu - netīrs galds, pārlieta krūze - sabojāta noskaņa, vakars, tikšanās...tās ir lietas, ko var un vajag izlabot!!!
Komentāri (4)
Bet man Rozālija loti ir patikami iegriezties jau kuro reizi .Un apkalposana ir perfekta, tada kadai ir jabut restoranos...Tos es apmekleju ne vienu vien reizi un ne tikai Latgale...
Mums tikko „Rozālijā” bija pasūtīts kāzu galds, un rezultātā, ļoti nožēlojam savu izvēli.
Kopumā bija daudz mīnusu attiecībā uz apkalpošanu, piemēram, ēdiens servēts jau atdzisis, haotiski, pie galdiņa vienam atnes porciju, pārējiem tikai pēc pusstundas, sanāca, ka viens ēd, pārējie viesi skatās. Un beigu beigās pilnās, neapēstās porcijas, kamēr viesis nebija pie galda (kā jau kāzās notiek – tiek paaicināts uz atrakciju), tiek aiznestas, un vietā neatnesa pat tīru šķīvi aukstajām uzkodām. Kopumā, viesi ilgi gaidīja karsto ēdienu, sagaidot tas bija auksts, un pēc pirmā kumosa, šķīvi operatīvi aiznesa. Viesi palika neēduši. Nerunājot par to, ka vienā galda pusē servēts vairāk ēdiena, bet uz vecāku galda bija tikai maize. Kauns. Līgavaini vispār palūdz iziet no telpas, lai lūgtu nogriezt klusāk mūziku. Un runājot par summām, viss tika atrunāts, ēdienkarte aprēķināta, viss samaksāts, bet atnākot, mums paziņo, ka esam pārtērējušies, interesanti kādā veidā, jo neko pa virsu nepasūtījām, un gluži pretēji, neieradās vairāki viesi, par kuru ēdienu tika samaksāts, bet netika uz galda uzlikts.
Arī kafijas galds uzklāts, bet ūdens nebija, pēc 2 stundu lūgumiem, viesmīlis atnes, bet, protams – termosu ar aukstu ūdeni, līdz ar to lūgšanās bija jāturpina...
Jūtamies dziļi apbēdināti.
Restorāns Rozālija Rēzeknē nemaz neatbilst vārdam "restorāns". Pasniedzot zivi atnes parastu nevis zivju dakšiņu, uz šķīvja uzlikts citrons, bet nav pat spiedes ar ko uzspiest sulu, laikam paredzēts ar rokām to darīt. Gaļas ēdienam gaļai vecuma garša. Līdz restorānam vēl augt un augt.. Vidzemes pusē- Cēsīs, Valmierā pat kafejnīcās viss tiek pasniegts daudz kvalitatīvāk. Garnējuma vispār nekāda. Forele ar grilētiem dārzeņiem - piebāzta pilna galvenokārt ar burkāniem, nekas tur nebija grilēts, maizi pat rokās nevar paņemt, kad jau piebirst viss galds ar drupačām. Neiesaku šo restorānu nevienam, tas nav restorāns...
Bijām pasūtījuši svinību galdu, atnācām kā izrādās uzkopšanas laikā (mēs nebijām informēti par to, k uzkopšanas darbi paredzēti tajā laikā, kad bijām pierezervēti. Galds uzklāts atbilstoši, bet pārējā zāle izskatījās ne pēc restorāna- galdu klājums bij kā kebabnīcā vai bistro- ar galda uzliktņiem! Viesmīle apkalpoja mūs uzreiz, un ēdiens nebij ilgi jāgaida( tas bij vispatīkamākais no visa). Bet biju nepatīkami pārsteigts par to, ka mūs apkalpo apkopēja! Viesmīle palūdza apkopējai palīdzēt atnest ēdienu,kura tajā laikā mazgāja grīdas. Apetīte sabojājās. Ēdiens izskatījās dīvaini- noformējumi kā bērnudārzā... Kopumā radās iespaids, ka esam iegriezušies lētā bistro... Telpas nav vēdināmas, gaiss smacīgs! Pēc lūguma ieslēgt kondicionieri, personāls atbild, ka tas nav iespējams! Es uzskatu, ka restorānā kondicionierim būtu jābūt uzstādītam, domājot par klienta labsajūtu. Ilgi vēlēšanās nebij tur uzkavēties. Nevienam neiesaku restorānu Rozālija. Velti izmesta nauda vējā. Esmu vīlies.