www.sudzibas.lv ReaLat uzpūtīgi mākleri

ReaLat - uzpūtīgi mākleri

Realat mākleri uzvedās tā itkā viņi pirktu, nevis pārdotu. Runā ar klientu, kā nabagu! Nespried vīru pēc cepures - vēsta sens Latviešu ticējums!

Par laimi ir citas kompānijas, kas pardod tos pašus īpašumus un attieksme ir labāka.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 22.12.2017

Uzņēmuma "ReaLat" pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

M

Komentāri (12)

J J,Kalnajs 25.02.2014

Nevarētu piekrist sūdzības rakstītājam, kādu laiku iepriekš meklēju dzīvokli, un sadarbībā ar Realat mākleri, ļoti veiksmīgi izdevās atrast man piemerotāko dzīves vietu. Tākā nekad nebiju iegādājies dzīvokli, un nebija nekada pieredze šajā sakarā, esmu apmierināts ar Realat sniegtajiem pakalpojumiem. Mākleris bija ļoti atsaucīgs un pretīmnākošs.

Saprotams ka katram no mums var gadīties "melnā diena".

Personigi es var teikt lielu paldies Realat māklerim, ka esmu atradis jaunās mājas.

J jobrecruitment 26.01.2015

Personīgi man ir ļoti negatīva pieredze ar SIA REALAT mākleriem. Izturēšanās stils un attieksme zem katras kritikas. No kompānijas piezvana, neviens nerunā, bet brīdī, kad cenšos atzvanīt, lai noskaidrotu jautājumus par dzīvokli - tiek nolikta klausule. Sajūta visai nepatīkama un paliku neziņā vairākas dienas.
Domāju, ka ar šādu attieksmi klientu uzticību nav iespējams iegūt.

R ri4y 26.01.2015

Arī bija pieredze ar šiem bija nepieciešams ofiss līdz 20 kv.m, kā arī bija doma tam pašam māklerim pajautāt par dzīvokļa iegādi, šie man pateica, ja man vajag ofisu tikai 20 kv.m, kādu dzīvokli es gribu pirkt 10 kv.m? Kāda starpība, kādu ofisu un kam es gribu? Ja tur sēdēšu es viens, priekš kam man lielais ofiss? Pārdomāju ar šiem sadarboties, atradu citu kompāniju neatklāšu kuru, kas atrada man ofisu 15 kv.m. 250 Eiro ar komunālajiem un PVN, tagad meklē dzīvokli maniem kritērijiem.

R Raimonds-Realat 21.05.2015

Labdien!
Atbildot uz negatīvajiem komentāriem, kas vērsti pret kādu no Sia ReaLat pārstāvi varam teikt, ka mums vienmēr ir bijis ļoti svarīgs ik katrs klients. Saprotams, ka Latvijā NĪ tirgus ir salīdzinoši ļoti mazs, tāpēc cenšamies strādāt ar katru klientu individuāli un ar personisku attieksmi. Saprotams, ka mūsu klientu vēlmes ne vienmēr būs realizējamas par visiem 100%, jo tirgū ir daudz dažādu kompāniju un pakalpojumu sniedzēju, kuri dažkārt spēj sniegt interesantāku piedāvājumu par mūsējo un otrādi. Rūpīgi cenšamies atlasīt katru aģentu un klientu speciālistu, lai saskarsme ar klientiem būtu maksimāli pozitīva. Ja kādreiz kāds aģents nav bijis savu uzdevumu augstumos mēs par to runājam ar viņu un uzlabojam servisu. Visticamākais mākleris, kurš nav sniedzis pietiekami kvalitatīvu pakalpojumu un/vai nav spējis noturēt profesionālo stāju kādā komunikācijā ar klientu, pie mums vairs nestrādā. Jūs, mūsu klienti, bijāt, esat un būsiet mūsu prioritāte, tāpēc darīsim visu iespējamo, lai Jūs to arī spētu pamanīt un novērtēt balstoties uz mūsu attieksmi, kvalitāti un profesionālismu! :)

Ar cieņu,
ReaLat

P pircejs12 07.07.2015

Īsts meļu kantoris. Ģribēju pirkt dzīvokli pateica ka viss kārtībā. Kad nokārtoju kredītu, pateica, ka vai nu jāmaksā stipri vairāk nekā bija runāts.
Nevienam neiesaku pie viņiem griezties.

R Raimonds-Realat 22.07.2015

Labdien!
Jau daudzus gadus nekustamo īpašumu tirgus Latvijā ir gājis uz priekšu kā attīstības tā savstarpējās attieksmes ziņā starp pircēju, pārdevēju, banku un nekustamā īpašuma speciālistu. Ja sakārtojam visus notikumus hronoloģiskā secībā, tad saprotam, ka visas iesaistītās puses ir ieinteresētas veiksmīgā darījumā un pirkšanas/pārdošanas procesā katrs posms atsevišķi ir vitāli svarīgs. Ja īpašums tiek pārdots ar starpnieka palīdzību, tad jautājums par īpašuma cenu un starpnieka atlīdzību pēc veiksmīga darījuma ir jau norunāts vēl pirms īpašums tiek piedāvāts tirgū. Starpniekam nav tiesību mainīt īpašuma cenu bez īpašnieka ziņas, ja vien viņš nav uz to notariāli pilnvarots. Vēl jo vairāk, ja darījums jau ir procesā! Cenu var mainīt tikai īpašnieks, tātad, ja kaut kādu apsvērumu dēļ īpašnieks jau darījuma procesā nolemj palielināt pārdošanas cenu, tad tam nav nekāda sakara ar aģentu. Tiesa, aģents ir tas kurš šo nejauko ziņu nodod pircējam, bet starpnieks par to nevar būt tiešā mērā atbildīgs. Šāda cenas mainīšana darījuma gaitā stipri apdraud veiksmīgu darījuma iznākumu pēc fakta, tāpēc starpnieks nekādi nebūs iniciators šādam pavērsienam riskējot nesaņemt savu atlīdzību. Ik mēnesi notiek simtiem darījumu ar NĪ, tāpēc situācijas, kad kādam netiek piešķirts kredīts, kāds pārvērtē savu īpašumu vai neatbild uz zvanu ir neskaitāmi un neizbēgami. No mūsu puses varam tikai atkārtot, ka esam ieinteresēti sniegt savus pakalpojumus visaugstākajā līmenī, lai visas puses būtu apmierinātas un Realat vārds netiktu nomelnots. Nepiekrītam apvainojumam un izteikumam par „meļu kantori”! Iespējams īpašuma vērtējums nebija tāds kā sākotnēji bija iecerēts un tādā gadījumā, saprotams, ka pircējam ir jāveic lielāka pirmā iemaksa bankā nekā bija plānots.

Ar cieņu,
Realat

K Katja1111 14.01.2016

Neiesaku!var melot par zemi zem dzivokla un paradiem

Labdien, cienītā!
Lūdzu norādiet personu kurš sameloja un par kuru no REALAT piedāvātiem īpašumiem?
Ja jūs nevarat atbildēt uzskatīsim šo sūdzību par nepamatotu.

Ja esat konkurents, vēlu jums veiksmi un lūgums netraucēt.

K kojaks 14.05.2016

Labdien sia realat Īsts meļu kantoris. Ģribēju pirkt dzīvokli pateica ka viss kārtībā. Kad nokārtoju kredītu, pateica

Viniem jauns pakalpojums dizains prasa milzu naudu un neko nedara , panema naudu un pectam necel telefonus

naudu negrib adodt

Labdien, cienītais!
Ja jūs rakstāt pamatotu sūdzību, tad jānorāda, kurš REALAT pārstāvis ir jums samelojis? Ja esat konkurents un vienkārši nav jums ko darīt, tad vēlam jums veiksmi.

Un kas attiecās par dizaina pakalpojumiem, mēs personīgi neesam NEKAD ņēmuši priekšapmaksu par mūsu pakalpojumiem!

Ja jums ir sūdzība lūgums personīgi sazināties ar REALAT vadību.
Mūsu mērķis ir lai katrs klients būtu apmierināts.

S Sandra Bokisha 25.11.2017

Privātpersona. Meklēju īres dzīvokli. Ss.com sludinājumā atradu it kā piemērotu. Sludinājumā netika norādīts, ka dzīvoklis netiks atbrīvots no saimnieka mantām. Māklere gan bija atsaucīga un piekrita dzīvokli parādīt pēc darba laika, bet apskatei un izlemšanai tika dotas 5 minūtes, ar piebildi, ka nākamais klients tūlīt brauks skatīties. Rezultātā iegrābos- visi skapji ir pilni mantām, man atvēlētā vieta pat ne puse, cik aizņem saimnieces mantas. Pēc līguma parakstīšanas un naudas samaksas, māklere ātri mūs pamet un saimniece sāk stāstīt, ka papildus man vēl būs jāmaksā arī nodokļi un viena dzīvokļa atslēga jāatdod viņas draudzenei. Zvanu māklere, paskaidro izīrētājai, ka tā nedrīkst. Atbilde apmēram- tiekiet paši galā tālāk. Es naudu dabūju un tālākais mani neinteresē.

REALAT Pārstāvja atbilde 08.07.2019

08.11.2017.gadā ienāca piedāvājums dzīvoklim Maskavas ielā 315. Aizbraucu bildēt, kad ieraudzīju cik tur ir daudz mantas, teicu, ar šo objektu nestrādāšu, jo vizuāli nebija sakārtots, un pārāk daudz mantas. Viņai bija situācija, ka obligāti ir jāizīrē, ātri sakārtoja, un es nobildēju. Piebilda, ka visu sakārtos līdz galam līdz būs klients. Dienas otrā pusē zvanīju, teica, ka viss ir kārtībā.
Ieliku sludinājumu, jau biju Pārdaugavas pusē, pl.bija ap 20, bet es braucu uz Ķengaragu rādīt. Viņa jautāja par nodokļiem, vai likt tos maksāt īrniekam, teicu, īrnieks var nebūt gatavs uzreiz uz tik daudz.
Kamēr braucu uz dzīvokli, zvanīja arī citi interesenti, jo piedāvājums lēts (160 eur/mēn + kom.pak.), teicu, ka ir jau pieteicies klients, ka viņi nākošie, ja neņem.
Sandra bija kā pirmā. Apskatījās, bet zvanīja jau nākošie klienti. To, ka visas mantas ir saliktas skapjos, īpašniece neko neteica, un es vaļā nevēru arī kliente to nedarīja. Kaut gan īpašniecei noteikti to vajadzēja pateikt, ka viss ir aizņemts, skapji pilni.
Visus dzīvokļus ko piedāvā ir sakopti un sakārtoti uz īri, jebkurš saimnieks zina, nāks jaunais īrnieks ar savām mantām un iedzīvi. Piedāvā ar tukšiem skapjiem un plauktiem.Citreiz ir grāmatas, kuras palūdz, lai izvāc, vai kādu mēbeli, ko vēlas, lai izvāc. Šai gadījumā kliente neko nevaicāja, un īpašniece neminēja neko, un dzīvoklis izskatījās tiešām ļoti labi, kārtīgs, mājīgs.
Klienti zvanīja, un vai nu viņa ņem, vai nāk nākošais un iespējams paņem tas.
Kliente piekrita, skapjus gan neskatot (droši vien paļaujoties uz īpašnieku, ka viss ir sagatavots un pieejams lietošanai, kā tam arī ir jābūt) un īpašniece neko nepasaka, zinot, ka īrnieks nāks ar savu.
Arī par nodokļiem viņa varēja pateikt mūsu tikšanās laikā, un ja klients atsakās maksāt, maksāt pati. VIENMĒR VISAS NIANSES TIEK APRUNĀTAS PIRMS LIGUMU PARAKSTA. Saimniece uzrādīja dokumentu, ka ir īpašniece.
Visu skata pats klients, apstaigā dzīvokli, atver skapjus, krānus utt. kas viņam interesē, pirms viņš maksā naudu un paraksta līgumu. Uzdod visus jautājumus, veicam korekcijas ar īpašnieku, ja tas netiek panākts, potenciālais īrnieks aiziet prom meklēt piedāvājumu, kas atbilst viņa prasībām.
Televizoru viņa neskatīšoties, vietas viņai pietikšot, dzīvokli viņa apskatīja un viss viņai derēja, ja nederētu, viņa iet skatīties sev citu.
Samaksa arī nebija augstākā, bet pati zemākā.
Klients nekad neīrē dzīvokli kurš viņam neder, vai nepatīk. Viņš aiziet prom.
Viens atslēgu komplekts bija pie kaimiņienes, jo īpašniece nedzīvo Latvijā.

Ar cieņu
Ilze Grantiņa

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes