Raiser SIA - Attieksme pret klientu
Vēlos padalīties ar notikumu Autoservisā Raiser. Aizbraucu, lai saregulētu savirzi un nomainītu automašīnai eļļu. Saņēmu zvanu, vai es zinu, ka man automašīnai esot beigts akulamators, un mašīnu vairs nevar iedarbināt. Devos pakaļ uz servisu pēc automašīnas. Uzdevu jautājumu vai man kāds pie darbinās, jo es atbraucu ar ejošu mašīnu. Atbildi saņēmu (Mēģināsim).
Dabūju savas automašīnas atslēgu gāju pie mašīnas, kuru vienkārši pateica, lai eju ārā, pati lai sameklēju. Ejot meklēt izgāju cauri autoservisa telpām, un darbinieki vienkārši kājas salikuši krustā sēdēja krēslos neko nedarot, pajautāju, kur man meklēt mašīnu atbildēja (Tur kaut kur, ar roku parādīja).
Beigu beigās pie automašīnas atnāca viens Raiser darbinieks un mēģināja ar savu aparātu kaut ko izdarīt, tik un tā nekas nesanāca.Noburkšķēja ka neko nevarot izdarīt un paliku viena pie savas mašīnas. Teicu, ka man ir vadi, lai var "piepīpēt" mašīnu, viņš kaut ko noburkšķēja un aizgāja..
Gaidīju pie savas mašīnas kādas 20 min, neviens tā arī neatnāca....
Nevarēju sagaidīt, pajautāju blakus sēdošā mašīnā vīrietim vai viņš vismaz man var palīdzēt. Tas jau nekas, ka man grūtniecei, gaidot bērniņu, pat neviens nevar mašīnu piedarbināt, zinot to, ka to var izdarīt. Esmu šokēta par attieksmi kādu šodien saņēmu Raiser autoservisā.
Komentāri (1)
Šodien biju noregulēt gaismas pirms apskates. Meistars neprot runāt valsts valodā, bet tas netraucē strādāt ar klientiem. Pluss vēl par minūtes darbu kura laikā noreguleja kreiso lukturi samaksāju 9.20 euro.
Cena ļoti demokrātiska????????????