Qfer - Slikts serviss
Vakar pasūtījām ēdienu no qfer (komentārus "vajag pašai gatavot" lūdzu nedrukāt, pēc 13 stundu maiņas stāvošā darbā gatavot tiešām negribas) , aplikācija automātiski uzstādīja mūsu atrašanās vietu, nevis māju adresi, kuru bijām ierakstījuši (apm 15 min attālumā, ejot kājām) . Nebūtu nekas traks, šāda situācija gan ir pirmo reizi, bet sūdzība ne par to.
Kļūdu pamanot, uzreiz centāmies sazināties ar qfer, lai varētu kļūdu izlabot. Ne telefona numura, ne čata ar qfer. Pie opcijas "klientu atbalsts" podziņu nemaz nevar nospiest, lai kaut kā dotu ziņu, ka noticis misēklis. Beigās sazinājāmies ar konkrēto restorānu, kur mums teica, lai sazināmies ar qfer, bet, kad izskaidrojām situāciju, restorāna darbinieks laipni piedāvāja nodot ziņu kurjeram. Viss beidzās labi, bet situācija nepatīkama.
Pievienot komentāru