Pusdienot.lv - Regulāri piegādā nepareizus ēdienus.
Sākām uz biroju kolektīvi pasūtīt pusdienas ar piegādi. Nu jau 3 reizes (šodien, vakar un 1 reizi pirms 2 nedēļām) esam pasūtījuši no pusdienot.lv, un katru reizi viņi kaut ko sajauc. Pirmajā reizē vienai no porcijām trūka detaļu (pasūtīti bija tvaicēti dārzeņi un rīsi ar dārzeņiem, atveda tikai rīsus ar burkāniem un zirņiem). Domāju - nu labi, dārzeņi un dārzeņi. Mazums - nepamanīja. Labi... Vakar, kad, turklāt, bijām precizējuši, ka konkrētā kartupeļu un dārzeņu porcija paredzēta vegānam, tā tik un tā tika atvesta, pārlieta ar majonēzi, kuru neviens nebija lūdzis. Zvanīju skaidroties, saņēmu atbildi: "Vai, laikam kaut ko sajaucām. Mums daudz darba. Diemžēl nevarēsim Jums atvest vietā jaunu, jo šodien esam Jūrmalā." Nu labi, katrs kļūdās. Nekam nederīgi attaisnojumi, bet nu gadās. Mēģinājām atkal. Šodien vienā porcijā rīsu ar dārzeņiem vietā bija vienkārši rīsi. Citā porcijā WOK dārzeņu vietā bija tvaicēti dārzeņi (atšķirīgi dārzeņi un atšķirīgs pagatavošanas veids). Zvanu atkal - man uzbļauj, ka tur nav nekādas starpības - wok vai parasti, vēl brīdi bļaustījās rupjā tonī, prasīja, lai ES viņiem izstāstu, kāda atšķirība. Stāstīju arī, bet nu piedodiet, atvainojiet - vai ēdināšanas uzņēmumam pašiem nebūtu jāzina, ar ko atšķiras viņu ēdieni? Pateica, ka vasaras sezonā wok dārzeņu viņiem neesot (pēkšņi zināja atšķirību). Teicu, lai tad izņem no saraksta vai kā citādi paziņo klientam, ka pieprasījums nav pieejams un tā vietā tiks piedāvāts kas cits. Atkal sāka uz mani bļaut. Pateicu "Labi, jūs esat bezcerīgi, visu labu!" un noliku klausuli. Pat nesāku stāstīt, ka tā "sinepju-medus" mērce stipri garšoja pēc cēzara salātu mērces.....Vismaz šodien beidzot atveda čekus par šodienu un vakardienu, ko lūdzāmies jau kopš pirmās reizes.
Komentāri (1)
Labdien,
Pateicamies Jums par atsauksmēm, un atvainojamies, ka vasarā neattaisnojām Jūsu un kolēģu cerības.
Kopš tā laika esam veikuši vairākas izmaiņas savā darbībā — cilvēks, ar ko runājāt, vairs nestrādā. Ar jauniem darbiniekiem veicam apmācības, lai komunikācija vienmēr noritētu patīkamā gaisotnē.
Esam veikuši pārstrukturizāciju arī virtuvē un ēdienkartē, pārvākušies uz jaunām telpām blakus Nacionālajai bibliotēkai, un pievēršam lielu uzmanību ēdiena kvalitātei un klientu prasību atbilstībai.