Puma Outlet - Prece ar defektu, strīds par apmaiņu
Iegādājos bērna ziemas zābakus. Tajā pat vakarā uzmēriju bērnam, un jau mērot pilnībā notrūka zābaka aizdares mehānisms - bez šī mehānisma zābaku nevar valkāt, jo to nevar aiztaisīt. Nākamajā dienā devos uz veikalu, lai samainītu zābakus uz citiem, jo tas bija acīmredzams ražotāja brāķis. Vēršoties pie pārdevējas viņa man paziņoja, ka nevar apmainīt, jo šādus saplēstus apavus neviens cits viņiem nepirkšot. Kad es vaicāju, ko tad man darīt ar šādiem jauniem, bet nelietojamiem zābakiem, ka tas ir acīmredzams defekts, viena no pārdevējām teica, ka otrs taču neesot saplīsis. Vaicāju, vai tad man vilkt bērnam vienu zābaku, viņa atkārtoja to pašu, ka viņiem taču arī tādu neviens cits nepirks. Tad tika paziņots top arguments - ja zābaki būtu valkāti un tad saplīsuši, tad - neesot problēmu, tiktu veikta apmaiņa, bet tagad nē, jo vakar veikalā bijuši bez defekta, tagad - ar. Tika pieļauts, ka es pati esmu zābaku saplēsusi, kas ir neloģiski un absurdi - iet, meklēt, pirkt bērnam apavus, lai pēc tam tos saplēstu un mēģinātu no tiem atbrīvoties, mainot pret tādiem pašiem? Pēc Ilgas un ļoti nepatīkamas sarunas man vienai pret 3 augstprātīgas attieksmes darbiniecēm, tomēr tika nolemts samainīt zābakus uz citiem, tomēr paliekot pie tā, ka apmaiņai nav pamata... Ļoti nepatīkama saruna, augstprātīgas darbinieces, kas absolūti nav vērstas uz problēmas atrisināšanu un sapratni par pašu pārdotu brāķa preci, bet veic klienta pazemošanu. Tiešām ļoti nepatīkami.
Komentāri (2)
par cik šī ir kārtējā sūdzība saistīta ar bērniem ,tad var secināt - bērni nav prioritāte.
Tāpēc jau factory outlet, ka vecās kolekcijas, nocenotās, brāķētās un nepieprasītās preces par sviestmaizes cenu.