PTA - Attieksme, klienta vērtība, serviss
Tika iegādāta cepeškrāsns, kurai, atvedot mājās un izpakojot, konstatējām nozīmīgu defektu - ielocīts cepeškrāsns rāmis. Kā rezultātā uz vadības paneļa nebija iespējams nospiest nevienu pogu. Sazinājāmies ar PTA, viņi sūtīsot meistaru, kurš novērtēs "situāciju". Meistars apskatīja cepeškrāsni un teica, ka salabos, pašas cepeškrāsns funkcijas šī vaina nemainīs un salocītais rāmis ir tikai kosmētisks defekts, ko nevarēs pamanīt, jo tas atrodas zem galda virsmas. Pēc labošanas, pogas darbojās, arī meistars solīja jau minēto, ka cepeškrāsns ir ideālā kārtībā. Jau pēc pāris dienām konstatēju, ka pie ilgāka cepšanas laika gar durvīm nāk ārā tvaiks. Vēl pēc pāris nedēļām cepeškrāsnij vienkārši izkrita durvis! Atkārtoti sazinoties ar PTA, tika jautāts par preces apmaiņu, jo prece nav normālā kārtībā, galu galā ir samaksāts par jaunu tehniku, taču saņemts brāķis. Šajā reizē jau notiek skaidrošanās, ka nav iespējams pierādīt vai paši neesam salocījuši cepeškrāsns rāmi un atkal tiek piedāvāti meistara pakalpojumi...Secinājums tāds - šim uzņēmumam interesē viegla peļņa, un ir pilnīgi vienalga KLIENTS! Šobrīd notiek atrunāšanās un nekas vairs neinteresē, ka tik pārdota cepeškrāsns un "tas nekas", ka brāķis, vainīgo uzņēmumā nav, vainīgs KLIENTS, ka izvēlējās iepirkties šajā veikalā! Diemžēl..
Komentāri (1)
В PTA товары покупают только лохи: там цена много выше чем у других торговцев, а качество - ниже...