PTA - Apkalpošana
Sazinoties pa tālruni 25915555 ar veikalu PTA Ganību dambī 40c, kur man atbildēja sieviete vārdā Dace, kura dēvēja sevi par veikala vadītāju. Vēlējos noskaidrot par konkrētu gāzes plīts virsmas modeļa esamību uz vietas un tās cenu, taču saņēmu ne visai laipnu atbildi, ka šāda informācija telefoniski netiek izpausta, lai kā mēģināju izspiest sev interesējošo informāciju. Es biju vienkārši šokēts saņemot tik neadekvātu atbildi un necieņu pret manu laiku, jo lai uzzinātu vai tāda prece ir veikalā un cik tā maksā, ir jādodas uz veikalu. Un bonusā vēl saņemu pārmetumus par to ka es te zvanos, lai noskaidrotu tādas lietas un vai es citiem veikaliem arī zvanu ar šādiem muļķīgiem jautājumiem! Dace, mana atbilde ir jā, jo mūsdienās nav nepieciešamība braukāt pa visiem veikaliem, lai noskaidrotu šādu informāciju, pietiek pazvanīt, kur to bez jebkādām problēmām parasti arī pasaka! Un pret potenciāliem klientiem ir jāizturas ar cieņu, es brīnos, ka Jūs tur vēl strādājat! Rodas jautājums, kam šie veikala kontakti ir domāti, ja nekādu informāciju uzzināt nekādu nevar, jo pazvanot uz tiem, nevis noskaidroju sev interesējošu informāciju, bet gan sabojātu garastāvokli un sašutumu par tik neprofesionālu, neadekvātu un apkalpošanai nepiemērotu atbildi. Kā tādi cilvēki vispār tiek strādāt apkalpošanā...
Un nobeigumam: ja šāda attieksme ir jau pa tālruni, tad nemaz nevēlos uzzināt, kāda attieksme ir pēc preces iegādes un tās garantijas laikā!
Komentāri (4)
tas ir normāli, jo viņa kā pārdevēja rīkojas pareizi, vēlas jūs ievilkt savos tīklos un vis, tagad to veikalu ir tik daudz, un konkurence milzīga, es ar tā rīkotos ja tas būtu mans biznes un gribētu jums pārdot savu preci, jo atnākot uz vietas es notirgotu to kas jums vēl labāk iepatiksies nekā jautājāt, ja katrs tirgotājs pa telefonu teiks cenas, specifikācijas un tt, tad jau tas ir interneta veikala variants nevis, normāla tirdzniecība ar domu pārdot labāko par labāko cenu, Daci zinu normāls cilvēks, vienkārši laiki ir nenormāli un Latvijā ir pilns ar dīvainīšiem
Kas te ir normāls, saki, ka centās ievilkt savos tīklos tad tie ir stingri jālāpa. Te ir acīm redzami, ka Cilvēks ir zvanījis lai noskaidrotu vai konkrētā prece ir uz vietas, attiecīgi aizbraukt un nopirkt to ko iecerējis. Kāpēc Citi veikali tādu informāciju var sniegt, tādā veidā taupot klienta laiku un savu laiku, bet Dacei redz tas ir par grūtu jo viņa gribēja ievilkt klientu savos tīklos, smiekli nāk...
dīvaini mellais30 kam tad šis tālrunis ir domāts, kādā mēs gadsimtā dzīvojam, kāpēc citās valstīs man, kā patērētājam nāk pretī neskatoties uz to vai atrodos veikalā, vai sazvanos telefoniski. Latvija Brīnumzeme !
vienkārši laiki ir nenormāli un Latvijā ir pilns ar dīvainīšiem, tādus laikus panāk ar tādu attieksmi, kā Dacei un pilns ar dīvainiešiem ir tāpēc, ka tādi kā mellais30 metās par aizstāvjiem par labu Dacei jo viņa ir normāls cilvēks ... CIRKS
mellais30 un PTA, pēc patērētāju aizsardzības likuma, par patērētāju es kļūstu tiklīdz izrādu vēlmi un interesi iegādāties preci, kas nozīmē, ka šajā momentā pārdevējam ir jāsniedz pilna informācija par preci, tai skaitā tās esamību vai neesamību, nevis maldināt un censties ievilkt kaut kādos tīklos, šajā situācijā man interesēja KONKRĒTS modelis, nevis cits, ko var piedāvāt minētais veikals. Tas ir pielīdzināms cenu slēpšanai un, piemēram pateikt tikai par preces cenu, kad es jau stāvu pie kases vai vēl labāk saņemot čeku un redzot cik ir atvilkts no manas maksājuma kartes. Mellais30, tad jūs arī būtu zaudējuši vienu klientu, jo es šai veikalā tīri principiāli nekad neiepirkšos, lai kādu halvu man necenstos iebarot un neieteikšu to darīt nevienam citam.
Savukārt par Daci, kā cilvēku neko nesaku, personīgi nepazīstu un uz personībām nepāreju.
Nevis Latvijā ir pilns ar dīvainīšiem, bet gan uzņēmumiem un to aizstāvjiem, kuri praktizē šāda veida praksi.
Nekādas kopsakarības un līdzības ar interneta veikaliem nesaskatu, fizisks veikals no interneta veikala pa lielam ne ar ko neatšķiras, darbojas 90% to pašu likumu, un nevajag borēt te muļķības par dīvainīšiem.
Ja, sazvanot vairākus veikalus, kuri man sniedza šādu informāciju un PTA nē, kurš tad ir dīvainītis.
To Raimonds - Raimond pirms citējat likumu izstudējat to pilnībā savādāk jūs kļūstat par vienu no tiem dīvainīšiem, kas redzot uz sētas uzrakstu aiz tās vēlas To ieraudzīt. Pirms virtuāli sevi pazemojat varējāt piezvanīt uz PTAC, kur jums apskaidrotu kāda informācija jāsniedz pa tālruni ;). Vai arī turpiniet tādā pašā garā - vismaz ir par ko uzjautrināties. Jūs gadījumā nestudējat LU Juridiskajā fakultātē? Par patērētāju konkrētā gadījumā jūs kļūstat ierodoties veikalā, jo minētā persona, kā saprotu zvanījā uz reālu veikalu nevis internetu, konkrētā tirdzniecības vieta tirgo preci veikalā līdz ar to par patērētāju jūs kļūstat atnākot uz veikalu un reāli izrādot interesi par kādu konkrētu mantu un šeit jums ir tiesības pēc konsultācijas, preces pārbaudes un lietošanas instrukcijas valsts valodā.