Prof.lv - Krāpšana. Vaino piegādātāju, bet preci nemaz nav pasūtījuši.
Situācija līdzīgi kā pārējiem. 2.10.2024 pasūtīju dušas sistēmu, kuru solīja piegādāt no 5. Līdz 7.10. Kad 10.10. Prece vēl nebija, sazinājos ar klientu centru. Darbinieks teica, ka noskaidros, kur prece pazudusi, un atzvanīs. Pēc atzvanīšanas sāka vainot piegādātāju, kurš kavējot preces piegādi utt. , bet 11. 10. Prece noteikti būšot, tā piegādātājs esot solījis. Nākamajā dienā no prof.lv ne zvani, ne e-pasti, tādēļ zvanu atkal. Darbinieks laipni atbild, ka visu noskaidros un atzvanīs. Tā arī pazuda, neatzvanīja, uz maniem zvaniem vairs neatbildēja. Ar lielām grūtībām uz vakarpusi tomēr izdevās sazvanīt klientu centru. Un atkal tiek vainots piegādātājs, kurš vedot preci no Lietuvas un nav skaidrs, kādēļ nav atvedis. Kad preci atvedīs, tas neesot zināms.
Rezultātā pati uzrakstīju piegādātājam e-pastu, kādēļ prece nav piegādāta, un kas par problēmu. Nākamajā rītā no piegādātāja saņēmu ziņu, ka prof.lv manis norādīto preci nemaz nav pasūtījis, lai arī prece viņiem esot noliktavā, turklāt, prof.lv šim piegādātājam vēl esot parādā. Saprotams, ka pie šādiem apstākļiem nekāda preces piegāde netiek veikta, un nauda no manis faktiski ir tikusi izkrāpta.
Pēc šīs informācijas saņemšanas nekavējoties zvanīju klientu centram un pieprasīju atmaksāt izkrāpto naudu. Darbiniece izturējās tā, it kā es, nevis viņi, būtu naudu izkrāpusi, niknā tonī teica, lai rakstu e-pastu, un nauda būs 7 darba dienu laikā, un vispār, nekādas lielās parādsummas jau tās neesot. Izkrāptā nauda vēl nav atmaksāta, uz e-pastu atbilde nav saņemta. Par minēto naudas izkrāpšanu šobrīd gatavoju iesniegumu policijā.
Pievienot komentāru