PRISMA Domina - Gaļas produktu pārdevējas
Parasti nemēdzu "sūdzēties" vai izteikt līdzīga veida aizrādījumus un neapmierinātību par saņemto pakalpojumu, samierinoties ar "cilvēciskajām kļūdām"- kuram negadās, bet šoreiz veikala "Prisma", lielveikalā Domina, gaļas stenda pārdevējas mani nokaitināja ar savu... uzvedību! Dominas "Prismā" iepērkos bieži, bet gaļas stenda apmeklējums pēdējā laikā ir pārvērties par vietu liekām galvassāpēm. Tā vien šķiet, ka pārdevējas neseko līdzi tam ko dara, un ir ārkārtīgi "principiālas". Sākšu ar to, ka gaļas stendā nesen ir sākusi strādāt jauna meitene, kura, atstāta bez uzraudzības, dara visādus brīnumus aiz letes- nemāk iepakot produktu (Prismā gaļu pārsvārā ietin papīrā), kā arī vēl nav iemācījusies pareizi noteikt produkta masu, to griežot. Ok- jauns darbinieks, es neko ensaku- lai mācās, tomēr es neredzēju nevienu citu pārdevēju, kurš viņai palīzdētu, pamācītu, skaidri redzot, ka meitēns mokās kā vien var. Kur ir "izpalīdzīgie" vecākie kolēģi ar pieredzi?
Kāda cita aina- vēlējos nopirkt gļu vakariņām, paprasot, lai nogriež pāris šķēles- to es neuzskatīju par cimperlīgu lūgumu, redz- man slinkums griezt, jo jau vairākus gadus iepērkoties gan Rimi, gan Maximā, pārdevējas laipni arī griež svaigu gaļu. Protams, pēc šāda lūgumua es saņēmu rupju- mēs negriežam! Labi, ja nē tad nē, palūdzu pus kilogramu- tas tomēr jau saprātīgāk. Pārdevēja savā leksikā nebija īpaši daudzveidīga, un es saņēmu tieši tādu pašu atbildi- mēs tik mazus gabalus negriežam! Nezināju, ko darīt- raudāt vai smieties...
Un beidzamais- prasu pārdevējai, lai man iesaiņo gaļu- pasaku konkrēto gaļas nosaukumu, cenu nosaucu, pat "iebakstīju" ar pirkstu vitrīnā. It kā visam jābūt skaidram, s uzticos pārdevējai, īpāsi daudz uzmanību nepievēršu, cilvēku arī veikalā daudz... Aizejot mājās pirmais, ko pamanīju, bija cena, kura bija krietni vairāk, nekā biju biju rēķinājusi, vadoties pēc produkta cenas kg un nopirktā daudzuma- viņa man bija iepakojusi pavisam citu gaļu, kura vēl maksāja pusotru latu dārgāk! Un es neuzskatu, ka mani nevarēja nesaprast- es visu paskaidroju skaidri!
Sanāca gari, bet es jūtos saniknota, jo šādi "pārsteigumi" no Prismas gaļas pārdevējām esmu saņēmusi pārāk bieži.
Komentāri (1)
Divi varianti - zvanīt vadībai, vai gāzt pa rižo purnu. :)