PRISMA - Nepieklājīga attieksme pret bērniem
Šodien iepērkoties veikalā PRISMA Grostonas iela 1, Rīga, mūsu bērns paprasīja balonu, kuri bija izlikti visur veikalā, sakarā ar PRISMANIJU .Protams, balonu bērnam iedevam, bet kad pienācam pie kases lai apmaksātu mūsu pirkumus, pienāca apsardzes darbinieks un pateica lai bērns atdod viņam balonu, jo tas ir PRISMAS īpašums. Bērns sāka raudāt un apsargs balonu atņēma. Pienākot pie apsarga un pajautājot viņa vārdu viņš atteicās to nosaukt. Tad mēs griezāmies info centrā, kur gribējam saņemt paskaidrojumus, kāpēc bērnam atņēma balonu. Meitene no info centra piezvānīja administrātoram, bet uzzinot ar kādu problēmu mēs griežamies pie viņas viņa neiznāca. Uzskatam, ka tāda slikta attieksme pret klientu nedara godu PRISMAS imidžam.
Komentāri (2)
Nesaprotu, kas šajā sūdzība ir stulbs:
Māte, kas nevar nopirkt savam sīcim balonus un pieprasa, lai veikals nahaļavu tos uzdāvina...
Veikala darbinieks, kas atļāvās, lai ar viņu manipulē un iedeva niķīgajam sīcim to balonu...
Apsargs, kas tam izlutinātajam sīcim to balonu atņēma...
Administrators, kuram uz to visu bija nospļauties, jo augstāk minētie, visi ir stulbi...
Pirmkārt, baloni šajā gadījumā ir veikala dekorācija uz Prismanija dienām.Kā var ienākt prātā prasīt lai iedod balonu bērnam.Vai vecāki tiešam nevar vairs atļauties tos nopirkt?Pirmkārt uzņemums pērk tos balonus no firmas lai izdekorētu veikalu!Lai kam mammai putni galvā būris rokā .