Prieks Sadarboties SIA - Dezinformācija

05.08 tiek veikts pasūtījums ar tūlītēju apmaksu (rīts) . Uzņēmuma mājaslapā tiek definēts, ka piegāde ar omnivu 2-6 darba dienas. 13.08 saņems ziņojums par naudas pamaksu. Tikai paejot 6 darba dienām, jeb 8 kalendārajām tiek saņemta informācija, ka lielā pieprasījuma dēļ uz pasūtījuma veikšanas brīža noliktavā šī prece vairs neatradās. Es atvainojos, bet ja tas bija zināms uz pasūtījuma brīža, tad kāpēc klientam par to tiek paziņots pēc 8 dienām? Katrā gadījumā tirgo preces kuras fiziski viņiem nav un par to vispār neliekas ne zinis un telefonu neceļ.

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes