Iegādātais telefons tika atsūtīts ar acīmredzamām lietošanas pazīmēm. Nosūtīju atpakaļ, tagad veikals taisīs ekspertīzi. Kā man pierādīt, ka šādu telefonu jau saņēmu? Nevienam neiesaku šo veikalu.
Cien. Erasts! Mums ļoti žēl ka ir radusies šī nepatīkama situācija gan Jums, gan mums. Runājot par ekspertīzi, mēs to veiksim sekojošo iemeslu dēļ: 1)Telefons tika izsūtīts neatvērtā iepakojumā ar oriģinālu Nokia uzlīmēto plombu; 2)Par šo defekta esamību Jūs mūs informējāt TIKAI 5-jā dienā pēc telefona saņemšanas momenta, nevis uzreiz pēc saņemšanas.Ļoti ceram ka tas ir ražotāja vaina. Ar cieņu, PLAZA24.LV
"oriğinālā" plomba var būt arī pārlīmēta. Uzsvēršu to, ka visi detaļu iepakojuma maisiņi bija atvērti. Ja ekspertīze ir patiešām nopietna, nevis kāds jums draudzīgs blakus kantorītis, tad ļoti viegli var pierādīt pēc telefona identifikācijas koda, KAD un KUR šim telefonam ir ievietota SIM karte un telefons lietots!
Varbūt, ka klaviatūras defekts ir ražotāja vaina, bet ne jau ražotājs telefonu lietoja skrāpējot klaviatūru. Tas izskatās vienkārši pēc demo modeļa, kas mētājies vitrīnā. Par 98 latiem mani lietota prece neapmierina.
Ar cieņu, Erasts.
Erasts,
Ir sekojoši paskaidrojumi Jūsu teiktam:
1. Par ekspertīzi – mēs neizmantojam neoficiālus servisa centrus lai dabūt fiktīvus slēdzienus. Šiem nolūkiem tiek izmantoti tikai autorizētie ražotāja servisa centri. Un Jums ir taisnība, ka ir iespējams arī pārbaudīt vai konkrētajā laika posmā kad, kur un cik ilgi šim telefonam bija ievietota SIM karte. Visticamāk tieši šo pārbaudi servisa centrs veiks. Un ja būs konstatēts ka telefons šajā laikā nebija izmantots ar kādu SIM karti, tad protams ražotāja un oficiālāja piegādātāja vārdā mums būs jāatvainojas par šo nepatīkamo negadījumu.
2. Par demo modeli – gribam pievērst uzmanību tam, ka mūsu veikalā nav vispār tirdzniecības vitrīnas kur varētu izvietot preces, tāpēc tādas iespējas faktiski mums nav! Gadījumā ja mēs saņemam no piegādātāja neizpakoto preci ar oriģinālo aplīmēto plombu, tad šo preci mēs neatveram un nepārbaudam, lai nebojāt oriģinālu iepakojumu, un līdz šim brīdim mums nebija tādu gadījumu kas notika ar Jums. Tāpēc šajā situācijā mums šobrīd ir grūti spriest kurš ir vainīgs, bet noteikti varam garantēt ka šo telefonu mūsu veikala darbinieki neatvēra un nelietoja pirms nosūtīt Jums!
Tiklīdz mēs saņemsim servisa centra lēmumu, mēs uzreiz Jūs informēsim.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (4)
Cien. Erasts! Mums ļoti žēl ka ir radusies šī nepatīkama situācija gan Jums, gan mums. Runājot par ekspertīzi, mēs to veiksim sekojošo iemeslu dēļ: 1)Telefons tika izsūtīts neatvērtā iepakojumā ar oriģinālu Nokia uzlīmēto plombu; 2)Par šo defekta esamību Jūs mūs informējāt TIKAI 5-jā dienā pēc telefona saņemšanas momenta, nevis uzreiz pēc saņemšanas.Ļoti ceram ka tas ir ražotāja vaina. Ar cieņu, PLAZA24.LV
"oriğinālā" plomba var būt arī pārlīmēta. Uzsvēršu to, ka visi detaļu iepakojuma maisiņi bija atvērti. Ja ekspertīze ir patiešām nopietna, nevis kāds jums draudzīgs blakus kantorītis, tad ļoti viegli var pierādīt pēc telefona identifikācijas koda, KAD un KUR šim telefonam ir ievietota SIM karte un telefons lietots!
Varbūt, ka klaviatūras defekts ir ražotāja vaina, bet ne jau ražotājs telefonu lietoja skrāpējot klaviatūru. Tas izskatās vienkārši pēc demo modeļa, kas mētājies vitrīnā. Par 98 latiem mani lietota prece neapmierina.
Ar cieņu, Erasts.
Erasts,
Ir sekojoši paskaidrojumi Jūsu teiktam:
1. Par ekspertīzi – mēs neizmantojam neoficiālus servisa centrus lai dabūt fiktīvus slēdzienus. Šiem nolūkiem tiek izmantoti tikai autorizētie ražotāja servisa centri. Un Jums ir taisnība, ka ir iespējams arī pārbaudīt vai konkrētajā laika posmā kad, kur un cik ilgi šim telefonam bija ievietota SIM karte. Visticamāk tieši šo pārbaudi servisa centrs veiks. Un ja būs konstatēts ka telefons šajā laikā nebija izmantots ar kādu SIM karti, tad protams ražotāja un oficiālāja piegādātāja vārdā mums būs jāatvainojas par šo nepatīkamo negadījumu.
2. Par demo modeli – gribam pievērst uzmanību tam, ka mūsu veikalā nav vispār tirdzniecības vitrīnas kur varētu izvietot preces, tāpēc tādas iespējas faktiski mums nav! Gadījumā ja mēs saņemam no piegādātāja neizpakoto preci ar oriģinālo aplīmēto plombu, tad šo preci mēs neatveram un nepārbaudam, lai nebojāt oriģinālu iepakojumu, un līdz šim brīdim mums nebija tādu gadījumu kas notika ar Jums. Tāpēc šajā situācijā mums šobrīd ir grūti spriest kurš ir vainīgs, bet noteikti varam garantēt ka šo telefonu mūsu veikala darbinieki neatvēra un nelietoja pirms nosūtīt Jums!
Tiklīdz mēs saņemsim servisa centra lēmumu, mēs uzreiz Jūs informēsim.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
PLAZA24.LV
Paldies par atsūtīto jauno telefonu! Tas nav salīdzināms ar ieriekšējo. Viss kārtībā!
Ar cieņu,
Erasts.