Latakko - Slikts serviss, bojājumi
Biju iegādājies lieto disku un riepu komplektu Mazā Nometņu 33. Protams montēju turpat. Riepas uz diskiem uzmontēja un nobalansēja jau iepriekš , atlika tikai pieskrūvēt. Izrādījās kad nav pareizie pārejas gredzeni. Meklēja dikti , beidzot it kā atrada , riteņus pieskrūvēja , aizbraucu. Jaunas Goodyear(68dB) izrādijās skaļākas par vecajām Continental(71dB) un likās ka jūtu kā tās pārbrauc pāri katram akmentiņam uz asfalta. Bija tāda kā vibrācija ko īsti nejutu bet spieda uz ausīm ar visu to ka auto ir uzlikta pilna skaņas izolācijas pakete. Packatijos uz atsvariem - desas pa 50-70gr kas izsauca zināmas aizdomas par balansēšanas kvalitāti.
Vard sakot iebraucu citā riepu servisā kur parunājos ar vadītāju un izdomāju pamēģināt uzlikt Michelin Primacy3. Kad noskrūvēja pirmo riepu meistars pasauca un parādija kā ir bijušas pieskrūvātas riepas : sprostgredzeni kas fiksē pārejas gredzenu diskā nepasējā ar rievu un tika brutāli ar varu iespiestas diska un vietām to saskrambājot. Vietām gredzenu gali bija ārpus flanča plaknes. Teica kad tamdēļ disks varēja neprecīzi piespiesties pie supporta un dot to vibrāciju. Aplūkoja visus diskus , secināja kad par laimi kritisku bojājumu nav , uzlika Michelin ko jau biju nopircis (iespējams velti) un nobalansēja tā ka lielākais atsvars 30gr. Ripo gludi , nevibrē un uz ausīm nespiež.
Secinājums : Latakko ir nospļauties uz to kā viņi padara savu darbu un klientiem. Tur vairs kāju noteikti nesperšu , ir riepu servisi kur meistari māk un grib darīt savu darbu kvalitatīvi
Komentāri (7)
atsvari tev radīja troksni un ko tur vēl? murgo, bet ar mēru
Iemācies lasīt, atsvari bija par smagu, bet vibrāciju radīja sprostgredzeni, kas bija pavirši uzlikti.
Kā jau kulturālāks cilvēks norādija ir jāizlasa pirms komentēt. Atsvaru daudzums norāda uz vispārējo darba kvalitāti (pie nosacijuma kad diski un gumija ir labas) un pieeju balansēšanai.
Fakts tāds kad nevarēju iedomāties kad var uzmaukt diskus(150eur katrs) uz mašīnu tik brutāli , labi ka ne ar kuvaldu. Būtu pieļāvis tādu domu un noskrūvējis nost tad arī neiztērētu vel 320eur Michelin komplektam. Pašām Goodyear riepām droši vien jau nebija ne vainas , jo šodien izbraucu ar auto kam tādi virsu un ir gana klusas. Un nevajag tagat rakstīt ka ar mašīnu kas nav kārtībā , jo problēmas saknis bija kad pārejas gredzens mazliet nepasēja ar disku , bet izdomāja uzmaukt kā ir lai atdotu mašīnu , gan jau aizies... Aizgāja , klients kurš ik pa 2-3 gadi varēja pirkt pa diviem riepu komplektiem.
tev botas gadījumā negrab ejot. ja sūdzība ir par nepieskrūvētiem riteņiem, tad tā arī uzraksti. nevis murgo par to, cik tu iztērē riepām (tie cipari tevi uzbudina, ne?)
Vel reiz iesaku lasīt tekstu pirms komentēt , bet nu foruma troļļi to nedara , galvenais komentēt visur un visu. 1.Iztērētā riepām nauda ir zaudējumi kas radušies Latakko nevižības dēļ - pieder pie lietas
2.Varēja sabojāt arī diskus , it īpaši ja pabrauktu ilgāk
3.Tie nav murgi bet fakti
4. Sarakstot pa dienu pāris desmitus komentārus visās rubrikās un pārsvarā bezsakarīgus un neinformatīvus - tas gan noteikti ir uzbudinoši.
Labdien cien. Sergej,
pateicamies par Jūšu komentāru,jebkurš info ir svarīgs, lai varētu uzlabot servisa līmeni un citi klienti būtu apmierināti.
Gadījumos,kad ir kādi jautājumi vai iebildumi par saņemto pakalpojumu, normāla prakse ir vērsties tajā pašā vietā, paziņot par gadījumu un atrisināt problēmu. Visos mūsu servisos ir atbildīgais, kurš pieņems , noskaidros un atrisinās atbilstoši apstākļiem.Tādējādi klientam mazak sanāk tērē savu laiku un nav nepieciešamības tērēt lieki līdzekļus.
Ticam,ka apkalpošana uz vietas bija laba, pret Jums kolektīvs bija draudzīgs, izpalīdzīgs , gatavs atbildēt uz visiem jautājumiem, riepu un disku izvēlne ņemot stingri vērā Jūsu vēlmes, lai viss atbilstu kā prasīts.
Par klientiem tiek domāts.
Jūsu info ņemsim vērā un izdarīsim secinājumus.
Paldies!
Ai, ko jūs gribat? tur meistari ar 5 klašu 9 klašu izglītību, narkomāni, alkoholiķi vai bijušie autozagļi. Jāpriecājas, ka vēl viss turas kopā pēc tā servisa.