AtrisinātaPirelli Key Point - Ļoti slikts serviss
Nerunājot par to ka apkalpošana ir zem katras kritikas.
Lieta ir sekojoša, nomainīju riepas pirelli key point spilves servisā. Atbraucot mājās nolēmu pārbaudīt kādēļ mašīna uz ceļa dīvaini uzvadas. Pārbaudot spiedienu riepās konstatēju ka tas varie no 2.6 līdz 2.8 atmosfērām. Vieglajam auto, kur ir skaidri norādīts 2.2 atmosfēras.
Tad apskatoties uz atsvariņiem ko liek pie balansēšanas izrādījās ka uz visiem diskiem ir precīzi 3 uzlīmes vienā un tajā pašā vietā. Reāli tā pat jauniem diskiem netaisa balnsu. Neticu kam mani diski ir tik ideāli.
Un protams tas ka viņi itkā notīra disku, muļķības disks tikai tika apskrāpēts un līme sūcās starp disku un gumiju.
Pats trakākais ir tas ka pārdevēji un mehāniķi brīvi smējās par to cik nekvalitatīvas detaļas un akulumātori viņiem ir pārdošanā.
Kādreiz šis bija labākais serviss rīgā, tagat diemžēl viss ir mainījies uz slikto pusi.
Cenas par riepām, diskiem un detaļām uzskrūvētas debesīs. Galvenais ka pirelli.com viņu modeļi jau vairs sen neskaitās nekas jauns, bet tiek reklamēti kā jaunāākie. Diski ir acīmredzama krutka, un par nenormālām summām. Mehāniķi ir zem katras kritikas.
Ja vien negribat pārmaksāt par "kreiso" preci un par to ka jāved mašīna ir uz riepu pārbalansēšanu + remontu diskiem. Tad turieties tālāk no pkp servisiem.
Gribēju publiski atvainkties pirelli parstavim par rupjo atbildi.
Trāpijos tāda brīdī kad priekšniecība bija prom un strādnieki neko nedarīja.
Jo pirms tam biju Matīsa ielā un tur man auto saremontēja pec labakas sircapziņas. Tā kā pec viena atgadijuma nevaru spriest.
Tā kā tomer prieksnieciba reageja uz sūdzību un meigina kautko darit lietas laba ir apsveicami.
Ceru ka jums pietika ar to ko es rakstiju lai pieskatītu darbiniekus kārtīgāk.
veiksmi
Komentāri (13)
Pirms sezonu konkurentu kari ????????????????
Esmu privātpersona, un man ar servisiem ka tadiem nav nekada sakara.
Augšā rakstītais ir manis piedzīvotais.
Labdien cien. Martiņ!
Pateicamies par rakstu.
Pēc Jūsu sniegtās izsmeļošās informācijas veicām Jūsu apmeklējuma pārbaudi mūsu servisā.
Visa apmeklējuma laikā kolektīvs nesaņēma nekādus aizrādījumus vai iebildumus par darba kvalitāti un izturēšanos. Diemžēl veikala vadītājam neizdevās ar Jums sazināties, necēlāt klausuli, neatzvanījāt.
Gadījumos, kad ir kāds pārpratums vai tiešām tehniska ķibele, par savu darbu vienmēr esam atbildējuši, jo klienti mums ir svarīgi. Normāla prakse ir, kad klients vēršas atpakaļ un uzrāda par ko iet runa, lai var vērst par labu, ja tas nepieciešams. Lai atbildīgais darbinieks apzina savu kļūdu un vairs neatkārtotos. Tas ir ļoti svarīgi visiem!
Balstoties tikai uz attālinātu rakstu, mēs nevaram vairs pārbaudīt, vai tiešām spiediens bija atbilstoši Jūsu norādītam un citas tehniskas lietas ,ko norādījāt. Ari tās pašas ir ļoti apspriežamas, vai korekti interpretējāt, ka arī par preces kvalitāti un kolektīva darbošanos.
Servisa meistari kolektīvs ir ar daudzu gadu pieredzi, ilgtermiņā mēs būtu sen jau ievērojuši un izlabojuši nevēlamus jautājumus. Mums ir labākie meistari!
Jebkura gadījumā mēs zinām ,kam vienmēr ir taisnība, klientam. Ļoti ceram, ka spēsim Jums nākamreiz nodrošināt izcilu servisa līmeni, kad mainīsiet riepas un ceru Jūs satikt klātienē servisā (būtu jauki iepriekš vienoties par laikiem), lai padalītos ar tehniskām lietām riepu maiņās un ko darām, lai vienmēr uzlabotu servisa līmeni.
Gaidām rudenī ciemos!
Ar cieņu, Gints.
ja kas rudens jau ir, ka jus varat zināt manu info ja nezinat ka mainīju uz ziemas riepam? Tā ir kad melo... komentārā ir garaka atbilde
Labākie meistari? Bez atbilstošas izglītības un dzērāji, kas smird pa gabalu pēc alkohola? Jūs jokojat drošvien. Jūsu labākie meistari apejot Jūsu biznesu ņem haltūras no malas, nedod čekus par detaļām, kā arī jūsu klientus sūta uz savu draugu servisiem Nu lai Jums veicas ar tiem labākajiem meistariem!
Atvainojiet par novelotu atbildi.
Diemžēl normālā prakse bija pie jums 2gadus atpakal. Kad man ja kas mainu pie jums riepas aapmeram jau sesto sezonu 2 auto. Kā ari 4 riepu komplekti ir pirkti PKP. Nebija nacies sudzeties par sliktu apkalpošanu. Visiem ieteicu un rekomendeju jus.
Kad jus pārbaudījat servisu protams viss bija lieliski. Bosam ta tas ir.
Un ka jus domajat dzivoju es rigas otra gala. Man riepas ir spiediens : 3x2.6 un ienai 2.8
balans ir čupā komplektā visus diskus es varēju brīvi pievilkt ar atslēgu. Tad rezume, spiediens riepam nevienads un par 0.6 parsniedz ne jaguara ieteimto bet riepu ražotāja ieteikto. Balansa nav un masina peld jo riepas nav nor. ali pievlktas.
Lūdzu pastāstiet ka man to uzrādīt, ja pienem ka es nenoavadeju pa celam, tad atbilde bus pats vien esi vainīgs. Es gan orientējos auto uzbūve un ar dzīvību riskēt neplanoju. Riepas uzreiz tika parbalansetas normālā servisā. Un mes vairs netiksimies, es atbrauksu pec 2. riepu pāra. P. S. Iepriekš biju laicigi pierakstījis un viss ko tas deva ir dzirdēt sarunu par to ka pareizi ķīnas auto daļas pataisit par originalajam. Protams ka izdrukājot un mainot uzlīmes.
P. S. nelabi ir arī melot ma esat pirelli parstaviji. Pirelli parstavis tuvakais ir Igaunijā ja nekļūdos. Ir tāds saits pirelli. com lur visi to var pārbaudīt. Vecos modeļus ari nav gudri reklamet ka jaunus un uberkrutus. Jo aunu ir maz, var parbaudit ka juma ir 4 gadus veci modeļi. Tā kā nerekomendeju nevienam.Atvainojos par pareizrakstību, rakstu sno mobilā un nav isti laika. Bet tas lai tauta neuzkeras.
Un zvanityjus man noteikti ne zvanījat, darbs man ir saistits ar telefonu un es vienmer ceļu klausuli un parzvanu, ja kas ir izgudrots e-pasts. Bet apsveicu ka izdomajat v
mūžseno triku ar zvanijam bet... To es nekadi pierādīt nevaru.
Ar cieņu
Mārtiņš
Šim dikti patīk sūdzēties ne par ko :) Virtuālā vide dod šādu iespēju. Tad nu ir kas izmanto.
Es arī skatos, ka sūdzas par visu ko, vienīgi latviešu valoda pamatīgi pieklibo
Ka tik te puse no sudzibam nav par tevi ko? Manuprāt tev butu jau jāseko savam bazaram līdzi ka pats mili izteikties. Un šādus komentārus raksta tikai tie kas ir par vārgu lai kautko acis pateiktu. Tad tev draugs pasaka no komentē un tu ariī lec. Nu ja, ari mamas puikas ir vajadzīgi šai pasaulē. Veiksmi tev, mute pašam liela virtuāli, 20+ komentāri. Tapat ka draivam. a piezvanīt slabo, vai satikties. Jaapmelo citi aiz muguras. traki meitenes skola tā darīja bet nu tu jau faktiski ari tādā esi
Seskis gāja garām un ieraudzīja saraksti. Seskis grib izmest villu. Kad un kur, Mārtiņ? Kaut gan, slimos jau seskis nesitīs.Varam uzspēlēt dambreti. Vai šahu.Ko sak'?
Labvakar cienītais uzņēmuma pārstāvi!
Šo sūdzību rakstīja mans vīrs, Mārtiņš Mangulis. Diemžēl Mārtiņam jau studiju laikā koledžā Alberts tika diagnosticēta PTSS (pēc traumas stresa sindroms), kurš nav ārstējams, un izpaužas dažādu situāciju saasinātā uztveršanā. Darbs AS Rīgas satiksme Mārtiņam Mangulim neatgriezeniski laupīja iespēju izveseļoties, tādēļ mēs regulāri izmantojam Reitter terapiju (ar zirgiem). Diemžēl finansiālu apsvērumu dēļ ne vienmēr paspējam aizbraukt pie zirgiem, tādēļ rodas šādas asas situācijas, kad Mārtiņš kļūst agresīvs un visu laiku vēlās atrasties virtuālajā vidē, un sodīt cilvēkus, kurus ir saticis dažādos apstākļos. Par cik mani viņš redz ikdienā, soda mani mājās.
Lūdzu neapvainojaties uz Mārtiņu, viņš patiesībā to nemaz tā nedomā. Mārtiņš Mangulis ir mīlošs vīrs un tēvs.
Ar cieņu, Aija.
Līdzjūtība jums abiem un ceram, ka Mārtiņš izveseļosies un maksimāli spēs savaldīt savu agresiju, īpaši uz tuvākajiem.
Izskatās ka sieva ir feiks no Pirelli. Smieklīgi lasīt šo feika murgu.