IKEA - Slikts montāžas serviss

16.02.2022. IKEA iegādājos virtuves mēbeļu komplektu, IKEA darbiniece ieteica paņemt montāžas pakalpojumu , jo meistari ļoti labi kvalificēti un arī būšot garantija uzstādītajai iekārtai. Labi, lai jau būtu ņemšu IKEA montāžas pakalpojumus, īsāk sakot tad sākas pats interesantākais izrādās montāžas pakalpojumus nemaz nesniedz IKEA darbinieki, bet gan IKEA nolīgta montāžas kompānija “MONTĀŽA TEV” 21.02.2022. divi darbinieki no minētās montāžas kompānijas ieradās objektā, viens no tiem vārdā Andris, lai veiktu virtuves iekārtas montāžu. Tad nu sākās bēdu ieleja, virtuves iekārta tika uzstādīta aptuveni 3,5h laikā lielā steigā, kā rezultātā uzstādot galda virsmu tika sabojāta virtuves siena un flīzes, tālāk nāca papildu pakalpojumi izlietnes, gāzes plīts virsmas izzāģēšana galda virsmā. Gāzes plīts izzāģētais caurums izzāģēts pavirši un šķībi, ko dara meistari, tā vietā, lai piezāģētu un labotu kļūdu ar spēku iestīvē plīts virsmu caurumā, kā rezultātā sabojājot (izliecot) plīts virsmu radot zaudējumus. Tad nu visa rezultātā ir pavirši uzstādīta virtuves iekārta, sabojāti divi skapīši, sabojāta siena un flīzes un beigu beigās sabojāta plīts virsma! Ir pagājuši jau gandrīz divi mēneši, kopš pirmās sūdzības iesniegšanas IKEA, bet joprojām neviens man nav kompensējis radītos zaudējumus, prasība tikai, par sabojāto plīts virsmu, IKEA manu sūdzību pārsūta montāžas kompānijai, tālāk montāžas kompānijas darbiniece aicina sazināties ar meistaru Andri kurš todien strādāja objektā un kuram pēc būtības būtu jākompensē radītie zaudējumi par sabojāto plīts virsmu, viņš kā noprotu nevar atrast laiku vai vienkārši nevēlas kompensēt zaudējumus, tā nu šī situācija iet pa apli bez rezultāta un atkal es rakstu sūdzību IKEA !
Cik tad var, pacietības mērs nu ir pilns, man kā IKEA klientam kurš iegādājās pie IKEA mēbeles paņēma tā saucamos “kvalificētos” meistara uzstādīšanas pakalpojums par 281,00€ + samaksāju 150,00€ meistariem no kuriem 10€ bija par materiāliem (par kuriem jau bija samaksāts IKEA) tad 20€ par skapīšu pārvietošanu (pats piedāvāju), lai arī izrādās tas bija viņu darbs un 120€ par papildu darbiem (elektrotehnikas uzstādīšans un izzāģēšana galda virsmā) pie tam tas viss BEZ PVN, respektīvi meistari iekasēja naudu par papildu pakalpojumiem nemaksājot nodokļus pie tam darbu padarot pavirši, kā rezultātā nodarot man materiālos zaudējumus un galu galā izrādās ka nav NEVIENS kurš uzņemtos atbildību par man radītajiem materiālajiem zaudējumiem? No IKEA atbildes kā nav tā nav. Ir iesniegti četri iesniegums par zaudējumu kompensāciju 124.46eur apmērā par gāzes plīts virsmas sabojāšanu, kura radusies montāžas kompānijas “Montāža Tev” darbinieku pavirša darba rezultātā. Pagaidām dialogs ar montāžas kompāniju ne visai veiksmīgs, pašā sākumā pēc pirmās sūdzības meistars kurš sabojāja plīts virsmu pieprasīja ekspertīzes slēdzienu, pagāja laiks, sekoja atkārtota sūdzība, tika pieaicināts vēl viens meistars no montāžas kompānijas, kurš arī secināja, ka plīts virsma varētu būt bojāta uzstādīšanas rezultātā, un montāžas fitma kompensēs zaudējumus (atpirks bojāto plīts virsmu). Nākamajā, dienā montāžas kompānijas operatore, sazinājās ar mani un teica, ka meistars vārdā Andris kurš uzstādīšanas rezultātā sabojāja plīts virsmu ar mani sazināsies, lai kompensētu zaudējumus. Tā arī notika, jā meistars Andris sazinājās, bet uzreiz teica, ka zaudējumus kompensēs tikai tad, ja būs eksperta slēdziens par to, ka plīts virsma patiešām ir bojāta uzstādīšanas rezultātā un, ka šis nav garantijas gadījums. Tika pieaicināts eksperts kurš veica gāzes plīts virsmas apskati un ekspertīzi, pienāca slēdziens - defekts, gāzes plīts virsmai, radies nekvalitatīvas uzstādīšanas rezultātā. Tātad no manas puses ir izdarīts viss iespējamais, tagad sākās jauna epopeja, 14.04.2022. zvanu meistaram vārdā Andris, kā arī whatsapp nosūtu eksperta slēdzienu, tajā dienā nevarot tikt, jo nav Rīgā, labi, sarunājam sazināties pēc svētkiem, zvanu atkal meistaram 19.04.2022. šoreiz arī nesam nonākuši pie kopsaucēja, sāk jau apnikt, vilcina tikai laiku, bet maksāt izskatās, ka nevēlas, vienkārši BEZKAUNĪGS, tā vietā, lai strīdu atrisinātu mierīgi un uzņemtos atbildību. NEVIENAM neisaku izvēlēties IKEA montāžas pakalpojumus no viņu piedāvātās montāžas kompānijas “Montāža Tev” !

22.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D Dainis.Š 21.04.2022

Pievienot komentāru bildei

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes